úterý 7. října 2014

Střípky měsíce Září 2014

Aneb trocha toho instantního života. A taky to, čemu jsem se přiučila.

Lysá hora potřetí.Z toho dvakrát na kole, a přísahám, že letos už naposled!

Poprvé v životě jsem zavítala na Sněžku. Mraky Poláků a lidi, kteří nechápou, že jdete celou cestu pěšky, a ne lanovkou. Naučilo mě to, nosit si na hory vždycky pláštěnku. 


Dvakrát v jedno týdnu defekt. Takže už si rozumím se záplatama a vím, že mám s sebou vždycky tahat pumpičku a lepení.

Ňuňu pivo. I když to z té fotky moc nejde poznat. Poučení večera: Nepij na lačno!

Levandulový koutek. Aneb konečně jsem splašila čerstvou levanduli. A už jsem půlku oloupala na čaj.

A nakonec jedna písnička, která mi teď v uších hraje pořád dokola. Dokonalá pro podzimní depky a tak trochu oplodňovák. Což normálně fakt nemusím, ale řekněte, není přímo pohádková? (Jo, je ☺)



A co Vy, jak jste se měli v září? Máte nějaké zajímavé poznatky a nechápete, jak jste bez nich mohli žít?

8 komentářů:

  1. Jo, pivo na lačno není dobrý nápad, o tom bych mohla vyprávět... :D A obdivuju tě, že vyjíždíš hory na kole, já na něm neseděla víc než deset let. :D Písnička je moc hezká (a to poslouchám převážně metal a různé alternativní žánry).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně se mi to nestává, normálně pivo nepiju :D Ono to není tak hrozné na kole se dá vyjet všechno, šup ho oprášit do sklepa :-) Písnička se Celeste povedla, na to, že jsem vyrůstala na punku, tak to je pro mě taky změna :D

      Vymazat
  2. Máš můj obdiv za tu Sněžku ;)..já tam byla jako malá, tak už se ani nepamatuju, jak jsme tam vylezli...A musim pochválit krásnou levandulovou dekoraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Sněžka byla krásná, až na to, že jsme kapík zmokli :D

      Vymazat
  3. Písničku znám od včerejška a už jsem si ji zamilovala :) přesně jsi to vystihla - pohádková na podzimní depky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hned ta první fotka je nádherná! Nedivím se, že jsi tam byla víckárt, hned bych jela taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥