pondělí 13. října 2014

Mojito od Manufaktury

Léto a s ním spojené radovánky nám odešly. Takže žádné povalování u bazénu (ehm, přiznávám, že jsem na koupáku byla letos 1x), fesťáky jsou taky fuč, a jediné co nám zbylo jsou fotky a vzpomínky na horké letní dny. Nerada se ovšem na podzim vzdávám letních vůní, jelikož mi připomínají právě ony okamžiky prožité v létě. Například Mojito. Neznám snad nikoho, kdo by jej nemiloval. Lehký a osvěžující letní drink pro tu správnou atmosféru na zahradní párty a k bazénu.

A Manufaktura nám vyrobila krém na ruce, který nám tyhle vzpomínky pomůže udržovat v mysli co nejdéle.

Klasický Manufaktura obal, který se mi líbí, není nijak extra přeplácaný a hezky se vyjímá na jakékoliv poličce. Popravdě řečeno, na nohy by tenhle krém nestačil ani náhodou. A bylo by mi taky líto si jej mazat na nohy. Přece jen obsah 75ml není moc, i když by mojito verze mohla být fajn osvěžující v horkých letních dnech na tlapky rozpálené ze sandálků.

Jeho účinky nejsou nijak zázračné, co se výživy týče. Takže neočekávejte nějaké extra juchání spokojených ruček. Ale po namazání se krém pěkně vsákne (vivat alcohol), a nemusím se bát datlovat po klásvesnici a opatlávat myšku. Takže pro pracovní účely tento krém bohatě stačí, a jeho aromatické účinky mi zaručeně dokážou spravit náladu, když je venku pošmourno, a já si vzpomenu na to krásné léto, kdy jsem si venku roztáhla slunečník a s dobrou knihou a mojitem si užívala teplých dní a volna.

Hodnocení: 6/10
Cena: 145,-

Složení: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glycerin, Polyglyceryl - 3, MetylGlucose SDistearate, Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glyceryl Stereate, Butyrospermum Parkii (Shea butter), Oanthenol, Cetearyl Alcohol, Allatoin, Mentha Spicata Herb Oil, Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Citronellol, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Geraniol

Chybí Vám léto (a hlavně Mojito, že jo)? Máte rádi krémy od Manufaktury?

9 komentářů:

  1. já mám nyní krém od loccitane a jsem spokojená a mojito miluju, léto bez něho si nemůžu představit dávám si ho i ted někdy :) a překvapivě mám raděi nealko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je vlastně jedno, jestli mám alko nebo nealko, hlavně když je tam spousta máty :-) (takže teď na pozdim nečekaně přesedlávám na mátový čaj ;-))

      Vymazat
  2. Já o téhle Mojito řadě vím, ale ještě jsem k ní nečuchala, ostuda :D. Ale musí být super, svěží, hmm... Jinak budu v menšině, ale léto mi ani nechybí, podzim se mi líbí a u nás je ještě furt teplo, tak jsem spokojená :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je u vás teplo, tak chápu, že Ti léto nechybí. Já bych vrátila zpátky minimálně to, aby bylo dlouho venku světlo, to mě fakt ubíjí chodit za tmy do práce a za tmy z práce. Určitě oňufej až se dostaneš do ČR (pokud ještě bude na stáncích ;-))

      Vymazat
  3. Já se prostě nějak nedokážu dokopat pravidelně si mazat tlapky :/ a to mi tu stojí jeden plný zimní krém už od loňských vánoc :/ Tenhle vypadá pěkně, nemám ráda ty hodně mastné i když skkvěle vyživý a ta vůně by se mi taky moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O tak to fakt nechápu. Já bych bez krému na ruce nemohla existovat. Jsem na něm tak nějak nezdravě závislá (ale pomalu to omezuji, a snažím se netahat si krém na ruce všude s sebou - třeba když přejíždím tramvají, vlakem atd :D)

      Vymazat
  4. Chybí mi léto a Mojito taky! :) Krémík vypadá fajn, nejspíš by mě na tu vůni utáhl..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, obzvláště dneska, kdy prší a je pošmourno. I když zase to je skvělá výmluva pro to, abych si uvařila horkou čokoládu a nic nedělala, že jo.. :-)

      Vymazat
  5. Voňavé krémy na ruky sú moje a keď sú aj v krásnych obaloch! Od Manufaktury by som teraz chcela vyskúšať slivkový krém, hneď po ňom mojito. A leto mi chýba, ale už zajtra za ním poletím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥