pátek 10. října 2014

Měsíčková Weleda - Jsem na pendrek!

Ahoj všichni! Jak víte, v mém zeleném mozku to jede. Moje zubní pasty nesmí obsahovat sulfáty. Přece si nebudu mýt zuby pěnidly, které mohou způsobovat afty a boláky v puse. Ne všechno co pění myje, i když to tak máme od malička více méně všichni zažité. Tady můžete najít mé předchozí testování přírodních zubních past Weleda.


Tahle pasta se v blogosféře občas objeví. A ohlasy na ní nejsou většinou pozitivní, jelikož chutná po pendreku. Chápu, u pasty, která by měla být měsíčková se neočekává, že by chutnala po pendreku. Ovšem když mrkneme do složení, fenyklový olej je tam! Krom toho taky obsahuje Myrhu a extrakt z měsíčku lékařského. Výhodou může být, že neobsahuje peprmint, kdyby na něj byl náhodou někdo alergický.

Já jsem z téhle pasty nadšená. Líbí se mi na ni právě pendreková příchuť, mám prostě ráda lékořici, a nechutná tuctově, jako obyčejné pasty. Nezdá se mi, že by nějak nepěnila (možná to bude tím, že obyčejné pasty už nepoužívám relativně dlouho), a na umytí zubů mi toto bohatě stačí.

Závěr je takový - pasta je super, dech po ní je svěží, lepší než u předchozích Weleďáckých past, které jsem zkoušela. Ale pokud Vám pendrek nechutná, radím Vám ruce pryč a raději zkuste některou jinou.

Složení: Water (Aqua), Calcium Carbonate, Glycerin, Magnesium Aluminum Silicate, Alcohol, Calendula Officinalis Extract, Commiphora Myrrha (Myrrh) Extract, Foeniculum Vulgare (Fennel) Oil, Xanthan Gum, Ammonium Glycyrrhizate, Limonene

Co Vy a pendrek (pendreková pasta), taky Vám chutná nebo jej nemusíte?




16 komentářů:

  1. Tak tohle bych asi nedala, pendreky opravdu ráda nemám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jiná pasta od Weledy by Ti sedla ;-)

      Vymazat
  2. Pendrek vážně nemusím, ale v takovém Dánsku je to prý pro děti největší pochoutka. Já tě obdivuju s jakou vervou jdeš do přírodní kosmetiky! Toho zatím nejsem schopná a používám vesele dál ty svoje "chemikálie" :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale Ty se zase nebojíš veganský výzev, za to obdivuju já Tebe ;-)

      Vymazat
  3. Tak v mém případě radši ruce pryč. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, packy pryč, to by se Ti potom do toho čištění nechtělo ;-)

      Vymazat
  4. mně moc "chutnala" (samozřejmě jsem ji nejedla, haha :D), a to pendreky nesnáším. Teda ty černé, s těmi sladkými je to jiná historie :D, ale jo, pasta mi fakt moc vyhovovala, měla jsem ji 2x a určitě na ni ještě dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty s těmi sladkými, to je moje úchylka, a nejlépe Haribácké, mňamy!

      Vymazat
  5. Fůj ta pasta je pěkně nechutná :D leží mi celá doma, zkoušela jsem se přemáhat a prostě to nejde. Naopak jsem si docela zvykla na tu slanou. Čekala jsem ji horší. Ale stejně u mě vede ta rathanová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě zase naopak vede tahle a slaná, ta rathanová mi přijde o ničem ;-) Sto lidí, sto chutí ;-)

      Vymazat
  6. Tak to mě teda hodně zaujalo! S takovouhle příchutí by mě děsně bavilo pucovat zoubky! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že mě to baví, a na číštění zubů se těším mnohem více ;-)

      Vymazat
  7. Ďakujem, ďakujem za toto upozornenie, aby som sa okamžite poobzerala po pelendrekovej paste, Čierne pelendreky milujem a určite budem aj túto pastičku. Juj!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥