středa 29. října 2014

Meruňkový obličejový peeling - Alverde

Dneska se podíváme na zoubek meruňko-měsíčkovému peelingu na obličej od Alverde. Peelingy na obličej jsem do nedávné doby nepoužívala - vyhovovaly mi šetrnější čistítka na pleť (třeba Andílci od Lushe). 

Oblíbená čistítka mi došly, a tak jsem zabrousila do levnějších přírodních vod. Protože tenhle peeling byl vychvalován na spousty blozích, byla jsem si jistá, že nešlápnu vedle. 

Konzistenčně se jedná o hustý "gel", který se neroztéká, a nehrozí tak, že po vytlačení z tuby hledáte jeho obsah po celém umyvadle/vaně/koupelně. Peeling obsahuje jemná zrníčka, která jsou k pokožce obličeje šetrná, a nerozdrásají tak obličej do začervenání. Fajn, ale podle mého by mohlo být zrníček trošku více. To by asi nebyla největší slabina, která mě na něm štve.


Jak jde vidět ve složení, hned za vodou je tam kámoš alkohol. A kámoš alkohol mi tak nějak kazí celkově tenhle přípravek. Neočekávala jsem, že by peeling voněl po meruňkách nebo měsíčku. Ale čekala jsem takový ten klasický alverďácký odér. A ejhle, ani ten se nedostavil. Alkohol tady převažuje, a obsah bambuckého másla, extraktu z měsíčku, nebo meruňkového oleje to prostě nezachrání.

Dokonce mi byl peeling tak nepříjemný, že po prvním použití mi ležel tak dva měsíce na poličce a snášel mé opovrhující pohledy. Když se mi ho zželelo a rozhodla se ho dopotřebovat (pff to ještě potrvá).

Závěr: Peeling plní svůj účel, pokud se sháníte po něčem levném a účinném, je Váš. Pokud Vám alespoň trochu vadí alkohol, raději se mu obloukem vyhněte. 

Hodnocení: 5/10 (a to si myslím, že jsem se ještě dobře vyspala)

Co Vy a tenhle vychvalovaný zázrak? Máte jej rádi nebo ho taky nemůžete ani cítit? Nějaký tip na fajn přírodní peeling?

17 komentářů:

  1. Já jsem ho dostala od kamarádky a ztotožňuji se s tvým názorem. Jako jo, funkci asi plní.. Ale ten odér.. Nic co bych potřebovala. A moje pleť po něm byla taková nějaká vysušená.. Na me dojem prostě neudělal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se po peelingu vždycky rovnou mažu, takže tohle je tak jediná věc, která mi na něm nevadí :D

      Vymazat
  2. Já si nejsem jistá, jestli jsem ho zkoušela nebo ne. (To je mizérie... :D) Každopádně peelingy mám docela ráda a vůbec žádný doma nemám, no nevím, jak se toto přihodilo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky občas stává, že si koupím něco, co jsem kdysi měla a nepamatuju si to :D (zpětně pak pochopím, proč jsem na to zapomněla) Život je plný překvapení:D

      Vymazat
  3. Super, tak jsem o nic nepřišla. Všichni o něm básní, ale mně se nějak nepozdával :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec o nic, i když holky píšou, že voní po měruňkách - asi jsem dostala vadný kousek :D

      Vymazat
  4. mám to stejně, koupila bych si ho, kdyby tam nebyl ten alkohol :(. Já momentálně pleťové peelingy vůbec nepoužívám a moc mi to vyhovuje, když už, tak mi poslouží stejně maska z medu i bez odírání zrníčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu masku z medu používáš z tekutého, nebo takového toho tuhého? Já mám doma domácí med, kde jsou zrníčka, a to by byl asi hrubý peeling/maska :D

      Vymazat
  5. já s ním nemám vůbec žádné kušenosti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě právě, že voní :D no ten alkohol mi tam vadí taky. Bohužel jsem ho vyzkoušela jen jednou, teď mám všechny přípravky krom kokosáku zakázané, takže nevím, kdy se k němu opět dostanu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny výrobky zakázané? S čím to experimentuješ, to mě zajímá!

      Vymazat
  7. Tento peeling je moj oblubeny a mam uz niekolke balenie. Ja z neho alkohol necitim vobec, iba krasnu marhulovu vonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě teda udivuje, nedostáváte na Slovensko jiné peelingy? Já tam vůbec meruňky nemůžu vycítit :-(

      Vymazat
  8. Já právě ten alkohol vůbec necítím, voní mi jako meruňkový jogurt :) ale být by tam nemusel, to je pravda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, jde vidět, že máš mnohem vytříbenější čumák, já se tam meruněk dopátrat nemůžu (nebo mám fakt vadný kousek).

      Vymazat
  9. Pílingov som vyskúšala viacero, ale všetky na mňa pôsobili veľmi umelo a najhoršie boli tie s rozdrveným plastom (napr. Vichy). Teraz nedám dopustiť na jeden jediný, ktorý si určite kúpim opakovane, keď ho miniem, Lavera s ginkom a jojobovými perličkami. Ak niekoho zaujíma, pár slov o ňom nájdete tu:http://aknelka.blogspot.sk/2014/04/lavera-pletovy-peeling.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥