středa 22. října 2014

HY odličovací olej Karel Hadek

Hydrofilní odličovací oleje jsou jedním z nejlepších vynálezů (můj objev loňského roku), a vím, že už nic jiného k odličování nechci a nemám potřebu zkoušet (no dobře, kecám, odličovací balzámy mě taky lákají). Ale po tom, co jsem vyzkoušela snad všechny odličovací oleje od Saloosu (recenze na levandulový tady), mi to stejně nedalo, a potřebovala jsem obměnit alespoň značku. Hola, máme tady hydrofilák od pana Hadka. Nevyhneme se zde srovnávání, jelikož znám odličovací oleje od Saloosu a poznala bych je skoro poslepu.


Objednala jsem si jen vzoreček HY odličovače, protože se mi zdála cena za 100ml balení hodně (okolo 240Kč - ovšem když jsem si to spočítala teď, tak mi to vychází stejně, ne-li ještě levněji jak Saloosí odličovač). Vzoreček 20ml mi vydržel cca 1,5 měsíce, což je velice slušná doba.

Jak už název napovídá - neutrální HY olej nemá žádnou vůni. Nebo takhle - má specifický bylinkový Hadkovský odér. Nic nepříjemného, já ho můžu. Olej se mi zdá trochu víc tekutější než jeho Saloosí brácha. A odličovací schopnosti jsou taky super. Funguje na jedničku a i s "voděodolnou" kosmetikou si hravě poradí.

Složení: Glycine soja Oil, Juglans regia Seed Oil, Laureth-4, Simmondsia chinensis Seed Oil, Triticum vulgare Germ Oil, Butyrospermum parkii Oil, Prunus amygdalus Dulcis Oil, Sesamum indicum Seed Oil, Persea gratissima Oil, Lecithin, Beta-carotene, Tocopheryl acetat, Retinyl palmitate

Co se složení týče - je na tom lépe KH. Saloos si vyhradil jedno místečko ve složení pro PEG-40. Nebýt tohoto PEGu, hlasovala bych pro Saloos, jelikož na prvních příčkách je zde obsazen olej ze slunečnice, který je mi sympatičtější než Glycine soja Oil.

Malý zádrhel tady nastal. Při odličování očí se mi občas stalo, že ruka nešikovná zajela špatně a oči mě po něm trochu pálely - nedohnalo mě to k slzám, ale se Saloosem se mi tohle nestávalo. Proto strhávám jeden bod z hodnocení. Příště možná zase zabrousím pro nějakou jinou vůni, až budu mít zase chuť se Saloosu na chvíli vzdát.

Hodnocení: 9/10

Máte rádi kosmetiku KH? Taky jste se zamilovaly do HY odličovacích olejů?

14 komentářů:

  1. Děkuji moc za tip. Nějak jsem z nabídky odličováků nešťastná a přestává mi vše vyhovovat a ráno se po 'důkladném' odlíčení stejně vzbudím jak panda... Tak to zkusíme s panem Hádkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak panda určitě s hydrofilákama nebudeš, na to vsadím boty ;-)

      Vymazat
  2. Ty jo, jakto, že ti vydržel tak dlouho? :D V pátek kupuju vzorek, snad budou mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama to nechápu, možná to bude tím, že je tekutější, jinak bych to neviděla :-)

      Vymazat
  3. Taky nechápu, jak je možný, že Ti 20 mililitrů vydrželo tak dlouho?! Já mám 50 ml Saloosu pryč ani ne za dva měsíce... asi plýtvám. :-D Od Hádka jsem ještě nic nezkoušela, ale dokoupila jsem si na Parfums pro jistotu 250 ml neutrálního oleje od Saloosu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt nevím, jak je to možné, ale myslím si, že to je tím, že je tekutější než Saloosí :-) Ty jo, oni dělají takové obr lahve? To jsem nevěděla :-)

      Vymazat
  4. hydrofilní oleje mi nesedí, strašně mi vadí ta mlha a je mi to odličování takové nějaké nepříjemné... ale KH mám hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to jsi snad první člověk, který nemá rád HY odličováky! Mě ta "mlha" nevadí, protože se velice rychle rozplyne (a hlavně odlíčí fakt všechno, s ničím jiným jsem nebyla tak úspěšná...).

      Vymazat
  5. Tuhle značku vůbec neznám!
    Btw. nejseš pak umaštěná? Já jsem špatná blogerka, já jsem nikdy hydrofilní olej nezkoušela :( :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nevidím, neslyším, nechci!! :D Hadkovu kosmetiku jsem ještě nevyzkoušela (jsem fakt ho....uby blogerka :D), ale odrazuje mě cena a tun nasyslených zásob... tak snad někdy... :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela jsem ho, ale láká mě! :) Stejně jako třeba krémy od Hadka, pořád se nějak dokopávám k udělání ty objednávky..:))
    Ale teda mě občas pálí i ty odličováky Saloos..:/ Tak nevím, asi mám ty kukadla moc zhýčkaný..:/ :))

    OdpovědětVymazat
  8. S touhle značkou zkušenosti nemám, ale je to dobrý tip. Dochází mi přípravky na odličovaní, tak možná sáhnu po tomhle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem taková citlivka, že už bych asi nic než Saloos nechtěla. Zatím mě snad po všem slzely oči (a u chemických i dost štípaly)

    OdpovědětVymazat
  10. Odličovač na oči nepoužívam dosť dlho, celkom si vystačím s micelárnou vodou. Ale už vyše pol roka sa snažím pochopiť hydrofilný odličovací olej Saloos. Nie je zlý, to vôbec, len nám to spriatelenie trvá dlhšie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥