neděle 5. října 2014

Benefití hříšná linka - They're Real!

Ta reklama, kdy nádherná buchta prchá před policajtama, a aby byla na ID fotkách do vezení k sežrání, přejede si hravě linkou Benefit They're Real Push-up Liner po oku a vypadá jak z titulky Cosmopolitanu. No jo. Tohle zaručeně naláká.


Sliby: Voděodolnoá, matující, černá a gelová formule, která se nerozmaže a nevyschne. Je to gelová linka ve fixu. A jakýsi inovativní konec AccuFlex™ má zajistit snadný přístup k linii řas.[zdroj]

Na netu si ovšem recenze na tuhle frajeřinku mění neuvěřitelným stylem. Já jsem měla tuhle linku možnost vyzkoušet ve zkušebním mini balení (je fakt super kjůt). Když ji recenzovala S.(klik), stěžovala si, že s ní nejdou udělat pořádné linky ale jen "amy linky".

Vzala jsem si teda linky okamžitě do parády a prubla to. Tady můžete vidět výsledek, jak dopadl můj první pokus (plácám se po rameni, tohle byla fakt dobře nakreslená linka). Ovšem při dalších aplikacích už se mi tohle nepovedlo. Většinou to byla linka tlustší, než bych si přála.
Nejpovedenější byla přesně tahle!
Jenže se mi to zdá horší a horší. Pár věcí, které musím vytknout:

  • Pokud se Vám podaří tenká linka, můžete si gratulovat.
  • Černá není černá. Ve většině případů je černá velice slabá, a pokud chcete pootočením přidat na intenzitě černé, díky zpoždění "gelu" toho zaručeně vyplácáte moc a budete to muset utřít do ubrousku. Takže budete mít zase slabou černou.
  • Jak bylo zmíněno v bodu výše, dávkování. Buď nekreslí vůbec, nebo vytlačíte velký "bobek" a s ním už zaručeně nenamalujete nic.
  • Výdrž. Nevydrží. Ať už slibují výrobci modré z nebe, maximálně po 3 hodinách bude linka stejně obtisknutá na vrchním víčku. Tím intenzita linky samozřejmě slábne. Po celém dni je linka rozpatlaná i kolem spodního víčka.
  • Voděodolnost. Tak jistě, když nevydrží více než 3 hodiny na místě, jak asi může být voděodolná.
Vlevo "bobek"
Záverem bych chtěla pogratulovat marketingovému oddělení Benefitu: Good Job, velký poprask, velká rozdávačka miniaturek zaručeně udělala radost těm, kteří zjistili, že vlastně srandu za 8 kil nepotřebujou, protože je naprosto na dvě věci. Skvělé reklamy a lákačka všech, kteří se jen trochu o kosmetiku zajímají.

Jak se Vám líbila reklama na Benefití hříšné linky? Nalákalí Vás taky? Nebo patříte do té skupiny, kterým linky vyhovují?

PS: Velkej sorráč za fotky, byl mi na dobu neurčitou zabaven fotoaparát, a telefon si s nimi moc neumí poradit.



16 komentářů:

  1. No já gelovky nemusím obecně, mám dvoje (MUA a L'oréal) a jen se mi válejí ve skříni... nejradši mám tekuté Miss Sporty za pár šupů. Takže Benefit mě nezlákal a jak tak koukám, jsem za to ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tekuté Miss Sporty říkáš, jo? Zkusím se po nich mrknout, třeba mou potřebu linek uspokojí :-)

      Vymazat
    2. Jako zázrak to není. Celkem pruhují, ale mně to nevadí, zkrátka to přetřu víckrát. Pak mi vydrží hezky syté celý den. A dřív do nich dělali normální tenký štěteček, teďka je tam pokud vím jakýsi divný kužel, se kterým se podle mě kreslí hůř, takže mám pořád schovaný ten starý štěteček a když koupím nové linky, tak hned měním uzávěr. Takže nevím, jestli by ti vyhovovaly... ale Dermacol má prý dobré tekuté linky, ty zebrované.

      Vymazat
  2. Reklama je boží :o) a doufala jsem, že to bude něco pro mě, linkovací kopyto... ale tak zase ušetřených osm kil, žejo :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tyhle prachy dají využít jinak a mnohem lépe :-) Třeba Tvé oblíbené parfémky, ha ;-)

      Vymazat
  3. No ja som už bola nastúpený v parfumérke hneď, ako sa tam linky dostali (miniatúrku som nedostala), no čosi ma tam osvietilo a povedalo mi, počkaj si na prvé recenzie. Počkala som a tie mi povedali, počak na druhé recenzie. Počkala som a ušetrila. Zatiaľ si vystačím s gelovkami Maybelline a Dior.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, gelovky od Diora, jo? No tak to věřím, že je super :-)

      Vymazat
  4. tyjoo , musím říct že mám originál velký ... a linky si jako vizážistka nemohu vynachválit, vyhovují mi a vydrží mi celý den... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to mám asi hloupé oči :D

      Vymazat
    2. Ty jsi vizážistka? :) To mi nějak uniklo. Docela by mě zajímalo, jak se k tomu člověk v 18 letech dostane? :)

      Vymazat
  5. Nad reklamou jsem přímo slintala. :-D Miniaturka se ke mně sice nedostala, ale několik recenzí v podobném duchu mě přesvědčilo o tom, že za tohle teda vážně utrácet nepotřebuju. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuješ. Já právě četla i pár kladných, které ve mě probouzely červíčka, který mě nahlodával, že by to přece jen mohlo vyjít.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jo, i když jsem si ze začátku myslela, že to bude v klidu. Po namalování první lajny a třech hodinách se mé představy rozplynuly :D

      Vymazat
  7. Kolem tohohle bylo velké haló. Jsem ráda, že jsem tomu nepodlehla jako spousta ostatních. Obzvlášť když teď čtu tvou recenzi :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak o tomhle už jsem četla hodně recenzí a vesměs všechny stejné.. ještě že jsem se na linky nenechala nalákat :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥