úterý 16. září 2014

Yves Rocher - šampón s Lissage pro uhlazené vlasy

Mám pocit, že jsem tenhle šampón dostala jako dárek k jednomu z mých nákupů. A minule šampón jako dárek k nákupu byl šampón, který byl fakt hrozný (klik ty bláho, už je to rok, co jsem jej recenzovala, a nutno uznat, že můj styl psaní se kapánek změnil). A co tenhle fešák? Jak uspěl v mém testování?


V prvé řadě jsem od něj nic nečekala. Spíše jsem počítala s tím, že ho zkusím a při nejhorším dám bráchovi, ať si s ním umyje těch jeho pár chlupů na hlavě. Ale překvapil mě. Pan Yves slibuje, že tento šampón s výtažky z ibišku jedlého (okry) umožní snadné rozčesávání vlasů, které budou hebké na dotek a nevysušené. Jako bonus je šampón bez silikonů, barviv a parabenů [zdroj].

Složení sice není žádná hitpoška...
S šampónem se dají normálně umýt vlasy bez toho, aby vrzaly a vyžadovaly tunu kondicionéru. Dokonce když mi došel kondicionér a já neměla doma další (!!!), přežily to mé vlasy bez újmy. Slibované uhlazení vlasů sice šampón nepřinesl (takové ty malé nové mršky), ale taky jsem to on něj nečekala. A vlasy kupodivu byly hebké.

Dá se pořídit za 99,- bez akcí, což není tak špatné na to, že balení obsahuje 300ml. Znovu bych si jej klidně koupila, pokud bych neměla neustálou potřebu zkoušet něco nového.

Hodnocení: 7/10

Taky jste dostaly tenhle šampón jako dárek? Nebo zkoušely jste jiný od YR?


15 komentářů:

  1. Já jsem dostala jeho kopřivového bráchu darem.. Vlasy udělá pěkné, to jo, ale moje pokožka obličeje je evidentně (extrémně) citlivá na sulfáty, takže mi po pár použitích vyskákaly podél linie vlasů a na tvářích pupence.. Jinak voní naprosto báječně jako klasický zelený kopřivový šampon ve velké láhvi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouu to je teda nepříjemné :-( Bohudíjm že nejsem taková citlivka

      Vymazat
  2. YR mě štvou.. Uvádí, že jsou rostlinná značka, ale v každým složení je něco chemickýho, navíc testujou na zvířatech, takže ... velký ACHJO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, nejsou to úplně přírodní mazlíci, i když se tak snaží tvářit (a občas jim to žeru..)

      Vymazat
    2. No snad to přestane, páč já chci tu kartičku a dárečky :D

      Vymazat
    3. Hehe, to je chytrý obchodní tah :D PS: Já už jsem ve třetím levelu, za chvíli budou dárečky :-P

      Vymazat
  3. Já se jim teď popravdě vyhýbám. Protože v tom obchodě jsem schopná koupit kdejakou blbost, která tam pomrkává z regálu. Takže šampon nemám a asi to ani pokoušet nebudu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je dobrý přístup. Já se jim taky snažím vyhýbat, co to jde, ale pak mi přijde domů super pohled se super akcí a já zjistím, že něco nutně musím mít...

      Vymazat
  4. Nezkoušela jsem, ale že bych nemusela použít kondicionér, to zní slibně a cena je teda příznívá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli je to dáno tím, že mám vlasy po ramena (těžko říct, jak moc bych toho prohlašovala z vlasy do půl zad. )

      Vymazat
  5. mě teď hrozně pobavila ta loňská recenze :D. Jinak YR šampony jsem nezkoušela, ale vypadají fakt hezky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem Tě pobavila :D (Už jsem uvažovala, že bych staré recenze smazala, takže si to ještě nechám dvakrát projít hlavou :D)

      Vymazat
  6. jo, tenhle jsem měla a byla jsem s ním moc spokojená, udělal mi krásné vlasy... k nákupu jsem teď brala myslím objemový, ale dala jsem ho někomu, mám nějak přešampónováno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O objemovém jsem taky uvažovala - a pak mi došlo, že bych mohla vypadat jako květák :D

      Vymazat
  7. Šampon mám doma i s kondicionérem, nejdříve jsem byla nadšená, ale jak se blížím ke konci, už se docela těším....Objevila jsem zas jiné šampony, které jsou lepší. Ale za tu cenu je dobrej:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥