pátek 5. září 2014

Vypadávání vlasů s Agátou

Zoufalí lidé dělají zoufalé činy. A pokud je ženská zoufalá, a padají ji vlasy po kilech, udělá cokoliv pro to, aby tenhle saigon zastavila. A i když mi vlasy nevypadávaly v chumlech, zdálo se mi, že vlasy řídnou. Hlavně tedy nad čelem. A že to jde sakra vidět, když mám cop.



Tak jsem se rozhodla pro výrobek, který je naprosto přírodní a prý pomáhá. Tahle srandička mě stála okolo 150 Kč, které jsem se rozhodla obětovat i za tu cenu, že by to nemělo vůbec pomoct. Vodička se vtírá do umytých vlhkých vlasů, co nejblíže pokožce. Je to fakt voda (nevím co jsem čekala, že?), nahnědlá, bez výraznější vůně či zápachu.


A jak to dopadlo? Výraz Enky bylonebylum to vystihuje. Prostě jakási vodička s černým kmínem, dubovou kůrou, kořenem puškvorce a vodním pepřem (+ více méně neškodný konzervant), který si patlete na hlavu a očekáváte zázraky. Asi ne no. Ani po pravidelném používání nenastaly žádné změny, vlasy padají stejně, nové raší pořád stejně, a moje pleška v dohlednu.

Co mě ovšem začalo prudit je to, že se mi po téhle zázračné vodičce mastí vlasy více, než bych potřebovala. Takže místo 3-4 dnů, kdy nepotřebuji šampón, se interval krátí na 1-2 dny. Děkuji, ani za cenu plešky nechci (ono to s tou pleškou zatím tak hrozné není, abych to trpěla).

Hodnocení: 2/10

Ingredients:
Aqua with infusions of extracts: Carum Carvi (kmínový extrakt), Quersus Robur Cortex
(extrakt dubové kury), Persicaria Hydropiper (extrakt rdesno peprníku), Acorus Calamus (extrakt puškvorce), Katon CG.

Další pokusy o odstranění plešky jsou v plném proudu, tentokrát jdu na to skrz chřtán. Máte nějaké tipy, jak podpořit (nejlépe přírodně) růst nových vlasů, a zastavit padání těch starých?

11 komentářů:

  1. Já se chystám zkusit pantheno, taky už pomalu nevím, co na tu hlavu zkusit... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, jestli pak přijdeš s nějakými výsledky :-)

      Vymazat
  2. :D no, já už vyzkoušela asi všechno.. nepomohlo mi nic.. :o( všechny možné tabletky typu Biosil, Panthenol, zinek, křemík, Methionin... dýňový olej, vodičky na vlasy.. a nic.. poslední šanci dávám ajurvédskému čaji, který mi aspoň chutná a když nic jiného, tak aspoň podpořím svou imunitu a činnost jater (se hodí, že.. :D)
    Tak kdybys objevila nějaký zázrak, určitě dej vědět!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se divím, že methionin nezabral hodně lidí v mém okolí si ho chválí. Ono bude asi nutné u tebe zjistit co přesně ti chybí, asi bych zašla k doktorce a poprosila o doporučení na odborníka nebo nějaký rozbor včetně alergií i na potraviny :/

      Vymazat
    2. Do methioninu jsem vkládala velké naděje.. pod lékařským dozorem jsem, všechny odběry mám v pořádku, alergie mám taky otestované.. asi je to věkem.. :o( v podstatě jsem se s tím smířila, ustřihla jsem dvacet čísel a začala jsem používat stylingové přípravky na dodání objemu.. co už nadělám.. :o)

      Vymazat
    3. Enko, to je fakt hrůza, jak má člověk nabrat svou ztracenou kštici? No já doufám, že Ajuvérdský čaj zabere, když tak okamžitě hlas výsledky :-))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ani ne no, třeba něco vyjde příště ;-) Ale jak tak koukám, Ty to nepotřebuješ ;-)

      Vymazat
  4. Tak to by mě naštvalo, že se vlasy ještě více mastí :/.

    OdpovědětVymazat
  5. Bioaquanol U, přísahám na něj! Letos si ho zase musím koupit, užívala jsem ho před 3 lety a zachránil mi vlasy. Byla jsem neskutečně zoufalá, padaly mi taky po hrstech a on, mého srdce šampion, to spravil během neuvěřitelné chvíle (cca měsíc a přestaly mi úplně padat a objevilo se nové chmýří). Je to vodička a malé balení stojí do padesáti kaček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to se na něj asi musím podívat, protože pleška se jinak asi blíží neskutečným tempem. Díky za tip ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥