úterý 9. září 2014

Polib si včelku - velké shrnutí

Dlouho očekávaná recenze na produkty asi neprofláklejší české DIY blogerky Mišky z Kiss a Bee blogu je tady! Myslím, že uplynula dostatečně dlouhá testovací doba na to, abych Vám mohla říct, co si o nich myslím.

Mé srdíčkou toužilo po těchto výrobcích (Ono to vlastně bylo téměř všechno, co Míša nabízela v té době☺):  SOS balzámek, Balzám na rty, Odličovací balzám, Multifunkční pleťový krém a Oční krém. 

SOS kelímek - pomerančová vůně
Tenhle kelímek jsem si tahala všude s sebou. A pak jsem zjistila, že se sluníčkem se moc nemusí. Ale používala jsem jej s radostí na suché lokty (doufejme, že to není považováno jako plýtvání), a po zkušenosti s roztékáním si počkám na chladnější počasí a přibalím si jej na hory :-)

Složení: Bambucké máslo, Pupálkový olej, vitamín E, (+ parfemace - levandule růže, pomeranč) - složení opsáno z ofiko Kiss a Bee letáčku, pořadí složek nezaručeno.

Balzám na rty
Balzám na rty je možno si vybrat ve 2 provedeních - a to buď s malinovým práškem, nebo borůvkovým práškem. Vůbec se tohoto prášku bát nemusíte, rty Vám nezabarví, a dělá jen hezčí vůni. Já mám (tuším) borůvkovou verzi, a vůně je lehoučká. 
Konzistence balzámku je tužší, s drobnými částečkami (tuším, že viníkem bude bambucké máslo), které na rtech tají. I při vysokých teplotách a tahání balzámů po horách a lesích se mi nikdy balzám neroztekl do kapsy, takže super. Ovšem pokud to trošku přeženete s aplikací (jsem zvyklá od Crazy Rumours při chvílích zamyšlení matlat a matlat), máte rty kapánek do bíla. Žádná hrůza, ale nemuselo by to být ;-)
Hodnocení:6/10

Složení: Včelí vosk, Mandlový vosk, Mandlové máslo, Kakaové máslo, Bambucké máslo, Mandlový olej, Třešňový olej, vitamín E, (borůvkový nebo malinový prášek) - složení opsáno z ofiko Kiss a Bee letáčku, pořadí složek nezaručeno.

Odličovací balzám
Pecka pecka pecka. No dobře, tak to trochu rozvedu. Balzám má ideální konzistenci pro nabírání dostačujícího množství na tampón. Odlíčí oční linku a stíny jedním tahem, stejně jako make-up a ostatní příkrasy. Ideální pomocník, pokud nemáte v plánu s sebou kamkoliv tahat odličovač očí a make-upu zvlášť. Nebo odličovací olej, který se ráda v cestovních zavazadlech rozlévá. Podlehla jsem kouzlu odličovacího balzámu a mám ho ráda. 
Osvědčilo se mi dočistit pleť tonikem, aby jste se zbavili zbytků a mastného pocitu - a hned na to zase namazat krémem, aby mastný pocit na pleti zůstal po celou noc.
Hodnocení: 10/10

Složení: Růžová voda, včelí vosk, Mandlový olej, vitamín C - složení opsáno z ofiko Kiss a Bee letáčku, pořadí složek nezaručeno.

Multifunkční pleťový krém
Yes! Sypte to sem. Pleťový multifunkční krém se mi líbí. A to hlavně proto, že se můžu se smělostí rovnat mým oblíbeným obličejákům, na které nedám dopustit. Vyživí obličej (samozřejmě na noc) pořádně a neucpává póry. Malinkým problémem je to, že to chvíli trvá, než se vsákne, takže je vhodné chvíli počkat, než se trochu vpije, jinak budete mít nacucaný poštář - což mě upřímně vůůbec neptrápí :-)
Hodnocení: 8/10

Složení: Jobobový olej, Hroznový olej, Avokádový olej, Grepový olej, Meruňkový olej, Arganový olej, Bambucké máslo, Mandlové máslo, Aloe vera gel, vitamín E, tea tree olej - složení opsáno z ofiko Kiss a Bee letáčku, pořadí složek nezaručeno.


Oční krém
Nechápu proč, ale najednou mi krém na oči ztuhl, a udělal na sobě tvrdou krustu. Nevím, kde se stala chyba, ale teď se s ním hodně špatně pracuje, a trvá dlouho, než se rozpustí pod prsty. Přiznejme si to na rovinu, neradi si třeme oční okolí něčím tuhým. Asi chyba várky/skladování/nevímčeho. Před ztuhnutím byla výživa očního okolo skvělá, při používání na noc. 

Složení: Bambucké máslo, Mandlové máslo, Kakaové máslo, Grepový olej, Jobobový olej, Konopný olej, Sezamový olej, Mandlový olej, káva (netuším v jakém skupenství), vitamín C, vitamín E, jojobový vosk (to bude asi ta krustička) - složení opsáno z ofiko Kiss a Bee letáčku, pořadí složek nezaručeno.

A co Vy a výrobky od Míše? Nebo se pokoušíte doma taky vyrábět kosmetiku? Sem se zkušenostmi, tyhle experimenty mě zajímají ;-)






23 komentářů:

  1. Já si vařím doma :) baví mě různé experimentování a nové míchání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš můj obdiv, já jsem na tohle těžce nešikovná, ale občas zvědavost a touha něco stvořit zvítězí :-)

      Vymazat
  2. Až jsem se zastyděla jak dlouho jsem si nic nenamíchala doma :/ musím to napravit. Mě se nejvíc líbí SOS krém a odličovací balzámek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací balzámek je fakt super, kdyby se mi tak chtělo, jak se mi nechce, upatlu si jej doma. Ale raději si jej znovu koupím :D

      Vymazat
  3. Já jsem si koupila od Míši menší balení pleťového krému a byl na mě bohužel hrozně mastný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastný je hodně, ale vůbec mi to nevadí :-) Ovšem na používání přes den to určitě není ;-)

      Vymazat
  4. Polib si včelku haha :D. Mě zas moc zaujal balzám s těmi ovocnými prášky (mňam) a odličovací balzám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela už jsi jej od Míši? Nebo ukuchtit? Je fakt suprovní, stojí za to :-)

      Vymazat
  5. Sakra.. Pořád jsem odolováala.. Ale já ten odličovací balzámek a multifunkční krém prostě POTŘEBUJU! :D Zní to tak božsky..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že potřebuješ! :D To abys pořád neříkala, že tu dávám recenze na věci, které nechceš :D

      Vymazat
  6. Odličovací balzám byl jedna báseň, měla jsem od Míši dvě balení :) Teď přemýšlím, že bych ho zkusila umíchat, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Ale za tohle jednička s hvězdičkou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až se k tomu dokopeš, tak dej vědět, jak jsi dopadla, a jestli je to reálné provést takhle úžasně doma :-)

      Vymazat
  7. Já jsem si od Míši chtěla taky objednat, ale pak jsem si to zakázala a řekla si, že se hecnu a zkusím si splácat něco sama. No, jsem zatím u pleťových masek, tělových másel a peelingů... ale pomalu se posunu vpřed. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, pomalu ale jistě, že jo :-) Já jsem se teda od peelingů ještě nedostala dále :D (když nepočítam nechutně jednoduchou konopnou mast ;-))

      Vymazat
  8. Krém mi přijde taky moc mastnej, ale vyzrála jsem na něj - kromě mazání na noc jsem ho mazala i třeba po holení (všude) a žádný zarudnutí nebo postholící tečky :) Oujéé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyy jo, super tip, díky ;-) Tohle by mě nenapadlo (jsem asi nějaká zabržděnáá :D)

      Vymazat
  9. O téhle značce ani blogerce jsem zatím neslyšela, jsem ostuda :). No já jen žasnu, že nějaká blogerka dělá vlastní kosmetiku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, Míša je šikulín :-) A vůbec nejsi osuda ;-)

      Vymazat
  10. To vypadá skvěle a dokonce se mi líbí i jak hezky ozdobila obaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Promakané do posledního detailu ;-)

      Vymazat
  11. :-) to vypadá hezky, a taky někdy doma experimentuju :) ..nejvíc mě do oka padl ten odličovací balzám :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fakt skvělý, doporučuji všemi deseti :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥