pondělí 1. září 2014

New in August! 2014

Neříkala jsem náhodou minulý měsíc, že bych se měla krotit s nákupama? Ano, říkala. A jak to dopadlo? Dmko na mě ušilo boudu, a udělalo akci na jejich značky se slevou 25%. Takže jsem v tom naprosto nevinně!
Nákup první.
A kdybych tam byla jen jednou, já tam musela rovnou dvakrát (a měla jsem i třetí cukání, které naštěstí okolnosti nedovolily uskutečnit!). Neodolala jsem sadě Tonka od Alverde, kterou jsem již recenzovala dříve, a byla jsem s ní spokojená. Šampón Alverde Jablko a Papája bylo třeba, a rtěnku z limitky jsem taky musela mít.
Pudr Alverde s roztomilou mašličkou a Benefití parfém Ring my bella jsem ulovila za směšné častky na votoči.
Nákup druhý.
A v druhém nákupu jsem si pořídila gel na holení Balea Blueberry Love, máslíčka z letní edice, a balzám na rty Alverde - který z fotek utekl. Abych oba nákupy dostala do 25% slevy, nakoupila jsem nějaké kapesníčky a podobné věci, které doma pochybly.

Co jste si v srpnu pořídily Vy? Odolaly jste slevě v dmku na jejich produkty?

16 komentářů:

  1. Oooo co to mé oči vidí :) Benefit parfémek! Já miluju ten černý, Gina :)
    Slevám bych určitě neodolala - jakmile to má fialový obal nebo to chutná po borůvkách, už by to bylo v košíčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tenhle vysnila asi před rokem, pořád jej chodila oňufávat do Sephory, až jsem si jej pořídila za částku asi 200 na votoči, a mám z něj táákovou radost :-) Ten černý neznám, zajdu očuchat a možná rozšířím sbírku ;-)

      Vymazat
  2. Jéé taky bych chtěla takový mini nákup. Musím taky začít rapidně šetřit, ale všechno, co máš od toho Alverde chci :D sakra, nedělej mi to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se hezky koukej, já u Tebe taky vždycky chytám slinu na nákupy :-P

      Vymazat
  3. hezké :). Já jsem slevy ani limitky Alverde nějak vůbec nezaregistrovala :-o...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to nechápu :-) Asi to není úplně tak Tvoje parketa (přece jen ty mňamky, které používáš jsou trošku lepšejší než Alverde ;-))

      Vymazat
  4. škoda že ted nesmím nkupovat a musím šetřit :(
    Ale co jsou ty máslíčka??? to je něco na rty či co? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslíčka jsou na tělo, je to limitka různých vůní - normálně přes rok je k zakoupení jen makadamiové :-)

      Vymazat
  5. Já taky přemýšlím, že bych šla na lov se slevou ještě jednou, hned mě napadlo pár věcí, které bych potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tam nesmím, stačilo :D Ale je to hrozně lákavé a skoro silnější než já :D

      Vymazat
  6. Pěkné nákupy, já teď pořizovala spíš takové provozní věci a knížky, ale ani mi to nevadí... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten púder s mašličkou je roztomilý :) Neviem ale, či u nás takáto zľava vôbec bola, možno som ju len prepásla :) Na tie maslá od Alverde sa budem musieť ísť pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem té DMkovské slevě odolala :D Ale za to jsem tam nakoupila laky na nehty od Essence a Color Whispers od Maybelline, které mají jen za 70 Kč. .)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. hmm tak ten pudr je fakt pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Telovka od Alverde je skvelá. Mám tú tonkovú limitku a veľmi rada používam krém na ruky. Celkovo som trocha maniak na tonky, najmä v parfémoch :) Občas si ju doprajem aj v dezerte.

    OdpovědětVymazat
  11. Alverde proklatý! :D Na lovu jsem byla dvakrát, nechci vidět co všechno nakupím pro článek na konci měsíce... auau :D Moc pěkně jsi pokoupila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥