úterý 30. září 2014

Alverde pudr Mademoiselle s mašličkou

Definitivně nejvíc ňuňu pudr, který jsem kdy měla. Alverďácky Mademoiselle, který byl v limitce už hodně dávno (minimálně u nás, v cizině se vyskytoval i později, pokud mě mé smysly a strejda google neklamou). Já jsem jej sehnala na votoči za pár kaček, a podle všeho to vypadá, že k nám přicestoval z Reichu.

Ňuňuu (až Vás přestane bavit moje rozplývání se nad ním, dejte vědět)
 A krom toho, že se krásně vyjímá na mém okně krásy (ano, někdo má kosmetický stoleček, já využívám rozšířený parapet), tak by bylo fajn taky říct něco o tom, jak si rozumíme. Odstín 020 Créme Caramel vypadá poněkud tmavší na obrázku, ale se barvička docela přizpůsobí i mojí vybledlé pleti (nebo že bych se v létě přece jen trošku opálila?).

Co mě na tohle mazlíkovi trošku mrzí je výdrž. Protože po 3-4 hodinách by to chtělo přepudrovat znovu, abych se neleskla jako prasátko. Musím taky přiznat, že to je má první zkušenost s přírodním pudrem. Jsem zvyklá od drogérkových značek s větší výdrží.


Taky se mi zdá, že rychle ubývá. Po měsíci a půl jsem se již podívala ke dnu, ale tak měsíc se mnou snad ještě vydrží (a pak musím vymyslet, co s tímto kráásným obalem). Tohle mě samozřejmě neodradí od toho abych si z nějaké příští ťuťu Alverdí limitky pořídila nějaký kousek.

Co Vy a přírodní dekorativka? Máte nějaké zkušenosti s Alverde pudry? 

15 komentářů:

  1. ten je roztomiloučký :) já mám takovou podobnou tvářenku z ebay (asi TonyMoly, teď fakt nevím), pigmentace stojí za prd, ale je malinká, kulatá, s mašličkou a cute labutěnkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo koukala jsem na ni a je taky naprosto dokonalá :-) Aspoň vím, co příště pořídit na ebay :-)

      Vymazat
  2. Já mám tvářenky z téhle limitky a ty jsou vážně skvělé. Tak koukám, že ani moc nelituju, že nemám pudr...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že jsou taky nejvíc kjůůt :-D Doufám, že se zase vrátí někdy... ;-)

      Vymazat
  3. Tak ten je vážně úžasnej! :) A i tu menší výdrž bych mu kvůli tomu skvělýmu obalu klidně odpustila..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo že, proto mu to všechno odpouštím :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Obal je fakt krásný. Já tady na tu limitku koukala už dlouho, ale prostě mě to nějak neoslovilo...A soudě podle toho, kolik bylo kousků ještě v doprodeji, tak to neoslovilo více lidí. Ale obal je opravdu ňuňací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já jsem nikde žádné kousky v doprodeji neviděla :-( Jsou to fakt výstavní kousky ;-)

      Vymazat
  6. No, co na něj říct..ten obal <3!

    OdpovědětVymazat
  7. Pudr má moc pěkněj obal, ten se mi fakt líbí :). Já jsem ještě od Alverde ani jiné přírodní značky nic nezkoušela
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, určitě vyzkoušej :-) Některé kousky stojí za to ;-)

      Vymazat
  8. Krásny kúsok, nevidela som ho v našej DMke ale je mi jasné, že to bola asi limitka.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limitka to byla, ale pořád doufám, že se jednou vrátí ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥