úterý 12. srpna 2014

Zubní pasta Lavera - Neutral kam se podíváš

Tahle pasta by měla obsahoval sůl, a to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem do ní šla, protože slaná je dobrá. Taky má zabraňovat vzniku zubních kazů, paradontózy a zubního kamene. První dvě položky jsou mí nepřátelé od počátku věků.


Pasta by mohla vyhovovat při přechodu. A to při přechodu z klasických past na přírodní, protože svou chutí není tolik agresivní jako pasty, které jsem měla od Weledy. Její chuť je jemná a svěží, sůl by jste těžko v chutí hledali. Já jsem ovšem zvyklá na pořádnou slanou chuť a nejlépe ať ta sůl chroupe mezi zuby, takže mě tahle pasta tolik nezaujala.

Je to nazelenalý čirý gel
Obsahuje také přírodní karvonový olej, který se prý postará o svěžest vašeho dechu. Tudle nudle. Dokáže zneutralizovat dech po ránu, ale nějakou svěžest nečekejte. Znovu si již pastu nekoupím, a to proto, že mě nějak zvlášť nenadchla.Upřít ji ovšem nemůžu to, že stav mých zubů nijakým způsobem nezhoršila (hlavně paradentózy), a na to jsou mé zuby obzvláště citlivé.

Pastu lze zakoupit v dm za cca 100 Kč.

  • Složení(CZ): sorbitol, demineralizovaná voda, minerální částice, xylit, mořská sůl, kokosové tenzidy, xanthan, glycerin, karvonový olej, výtažek z měsíčku lékařského*, chlorofyl (zeleň listová)

Hodnocení: 6/10

Jak to máte Vy s přírodníma pastama?

15 komentářů:

  1. Milá Claire, právě doma dopotŕebováváme doufám už poslední 'normální' chemickou zubní pastu a jdeme do ryze přírodní péče o chrup. Budeme začínat pastami Jason a Green People. Strašně se na tu změnu těším. Pasty už jsou na cestě k nám a po vyzkoušení je určitě zmíním u mě na blogu. Zvu Tě na návštěvu... Veronika :)
    http://wheretigerslive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veri, to jsem ráda, že přecházíte na přírodní zubní pasty, určitě nebudete litovat :-) Na návštěvu (samozřejmě na blog) se ráda savím ;-)

      Vymazat
  2. No já bych slanou prostě nesnesla blee :D fakt mám nejraději tu rathanovou od Weledy, zkusila jsem i měsíčkovou, ale fuj to je vážně humus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, ta měsíčková mě taky láká, já lékořici ráda :D

      Vymazat
    2. Jo tak to by ti chutnala :D my dvě si tedy vůbec nesedly

      Vymazat
    3. :D Chápu, mně dát někdo pastu s příchutí například hub, taky ho pošlu někam :D

      Vymazat
  3. Týjo, a není ta sůl spíš škodlivá pro sklovinu třeba? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl není škodlivá pro zubní sklovinu má totiž nižší tvrdost než samotná zubní sklovina ;-)

      Vymazat
  4. Já právě bych chtěla vyzkoušet nějakou přírodní konečně, hlavně která vážně funguje na svěžest dechu. Mně sůl nevadí, tak možná se po ní v DM podívám :). Nemáš tip ještě na nějakou? :) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mrknou tady: Weleda , a prý jsou ještě super Ajuverdské pasty na zuby (tuším že se dají koupit v Biooo), na ty se chystám příště ;-)

      Vymazat
  5. Takže tuhle zas tolik nepotrebuju :-) Chci zkusit nějakou tu slanou od Weledy, do te se pustim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak díky za ušetřené penízky. Zrovna jsem nad ní přemýšlela :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zatím žádné přírodní pasty nezkoušela :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta pasta? Tu musím mít!!! Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥