čtvrtek 21. srpna 2014

Vzorečkování II.

Vůbec nechápu, jak je možné, že už jsme skoro na konci srpna, i když to školáci neradi slyší (naopak já se na konec prázdnin docela těším, všechno bude mít zase svůj pevný řád). Nezbývá nám nic než doufat, že letošní podzim bude teplejší než srpen, protože to počasí fakt nestojí za nic. Doma se mi nashromáždilo pár výrobků, které si svůj článek nezaslouží, ale za malou zmínku stojí ;-)

Předem se omlouvám za fotky, ty první se fakt blbě fotily, lesklo se to a ty druhé prostě stáhnuté z netu.

Feminity - Reviviscent Mask - OBNOVUJÍCÍ  FYTOHORMONÁLNÍ MASKA REVIVISCENT
Samozřejmě jsem si masku napatlala na tlamku a potom začla hledat, co že je to zač. Když jsem viděla slovíčko fytohormon dělalo se mi zle (no jo, biologie není moje silná stránka). Naštěstí jsem vyčetla, že tyto hormony jsou získávány z rostlin, ale taky mohou být pěstovány uměle. No těžko říct, do které kategorie se řadí tyto (tipuji dvojku). Budu se modlit ať ta první.

Maska voněla příjemně, jako sladká indulona. Na obličeji jsem ji dle doporučení nechala 30 minut. A výsledek? Příjemně vyživený obličej, ale nevidím žádné zázračné účinky.
Hodnocení: 5/10
Plná cena produktu 50 ml 2120,- (Fuuuuf?)

Acti Biotic - Ericson Laboratoire
Maska - Maska nevoní. Po nanesení na obličej maska ztuhne, což mám fakt ráda, i když se hůře smývá, ale houbička to zvládne. Po smytí masky jsem cítila, že je obličej vypnutý, a masky by měla mít protizánětlivé účinky a absorbovat kožní maz. Póry byly stažené, ale druhý den již účinek nešel vidět.
Hodnocení: 4/10

Dr. Hauska - Revital Mask
[zdroj]

Další maska, která mi v posledních dnech zkřížila cestu. Vlastním nejmenší balení, které snad existuje, ale na jeho obranu, masky stačí trocha, a vydrží na dlouho. V podstatě bych to nazvala vysoce výživným pleťovým krémem, který má obličeji pomoct s vyhlazováním (dokonce jizviček), regeneraci po opalování, a oživit ji.

Po pravdě řečeno, maska je fajn, ale vyhlazení jizviček jsem si nevšimla (z toho mého věčného rýpání se sem tam nějaká objeví). Vyživí pleť, ale ráno po použití masky mám pocit, že je pleť mastná hodně, a to především na nose, kde to mé ucpané póry zrovna nepotřebují. Nicméně i po dlouhodobém používání se pleti nepřihoršilo (žádné nové ucpané póry), ale ani neulevilo. Nic z čeho bych si sedla na zadek.
Hodnocení: 6/10 (aspoň už je to přírodka, že jo)
Plná cena produktu 30 ml 690,-

Dermacol Sheer Face Illuminator - Day Light  & Sun Bronze
[zdroj]
Tyhle odlitky jsem dostala od S. Ze začátku jsem byla docela rozhozená, k čemu, že se tohle používá. Nakonec jsem přišla na chuť oběma. Odstín Day light (jak již název vypovídá), je světlý brácha Sun Bronze.

Teda teď v létě hlavně Sun Bronze, který používám místo bronzeru (pochopila jsem, že to je účelem tohoto výrobku, pokud to dělám špatně, opravte mě prosím). Dodává mé mrtvolné pleti "sun kissed look", a vypadám, jako bych se vážně trošku opálila (Samozřejmě si jej nepatlu na celý xicht, ještě by mi na poště dali sociální dávky).

Odstín Day Light si nechám na později, protože právě teď nejde jeho účinek na pleti vidět, takže doufám, že se buď trochu opálím (ha ha), nebo trochu vyblednu, aby to stálo za to.

Kupodivu mě tyhle zkrášlující fluidy zaujaly,i  když jsem to sama vůbec nečekala. Doufám, že po létě by tyhle srandičky mohly do výprodeje, a já bych si pořídila Sun Bronze :-)
Hodnocení: 9/10
PC: 269,-

Máte nějaké fluidy od Dermacolu, které Vás udělaly krásnějšími? Láká Vás profesionální kosmetika (Ericson Laboratory, apod)?






11 komentářů:

  1. Honey, alespoň víš, jak na to, až ty dávky budeš potřebovat :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to prubnout, co? :D

      Vymazat
    2. Jdi do toho! :D A pak řekni, ať vim, jestli běžet do drogerky :D

      Vymazat
  2. S tím prázdninovým režimem mi mluvíš z duše! Sice jsem ještě částečně školou povinná, ale stejně :). Na výrobky Dr. Hauska koukám už delší dobu a přemýšlím, co bych si tak pořídila, jen mě odrazuje ta vyšší cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem částečně školou povinná, ale všechno je o prázdinách tak jinak..Nic nefunguje jak má :D

      Vymazat
  3. Profesionální kosmetika mě celkem láká, fluidy jsem neměla... Ale tak jestli půjdou do výprodeje, tak bych třeba taky zkusila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že půjdou do výprodeje ;-) Nebo aspoň někde odchytit nějakou pořádnou akci na DC ;)

      Vymazat
  4. V první řadě - pytlíkový vzorečky se děsně blbě fotí, fakt že jo. A hned na začátku jsem padla pod stůl z ceny té masky... to jako vážně? Sice vím, že se "běžně" dají sehnat (třeba ve Fannu) krémy za pět (deset i patnáct!) táců... ale nikdy bych asi za kosmetiku tolik neuvalila. Možná až budu v obýváku přehazovat peníze vidlema... tak potom si takový věci budu kupovat. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné vzorečky, mě teď přišel kopec vzorečků od nivei tak udělam asi též recenzi :))) Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem žádné zkrášlovací fluidy nezkoušela :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli chceš, tak ti toho Dermacolu půlku klidně ještě odleju, stejně nemám šanci ho celý vypotřebovat :) Jinak jsou fluidy prý limitka na léto, takže imho se budou vyprodávat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥