pondělí 25. srpna 2014

Sprchový peeling YR - Jahoda

Všichni stihli zaregistrovat nové sprchové peelingy od YR. Kdo ne, asi byl tři měsíce bez internetu a nebyl nakupovat. Limitka má 5 druhů peelingů: Jahoda, Malina, Ostružina, Vanilka, Broskev. Největší problém při nákupu bylo rozhodnutí, který z nich šoupnout do košíku.


Sprchový peeling se pyšní nálepkou 100% natural fruit seeds. Cool, do peelingu rozemleli meruňkové pecky a zrníčka z jahod (btw, to by mě zajímalo, jak se z jahod sloupávají ty zrníčka, nemáte někdo tucha?). A taky se peeling pyšní tím, že obsahuej 98% ingrediencí rostlinného původu. No na druhém místě ve složení je sulfát, sem tam nějaký acrylates crosspolymer, tak nevím nevím.

Gel voní opravdu nádherně jahodově, od té doby, co se tímto gelem myji jsem si začala kupovat více jahod k jídlu, než je u mě obvyklé. Docela jsem ráda, že jsem si nekoupila malinu, to by se se mnou asi nedalo vydržet (proč se maliny tak těžko shánějí?).

Ovšem, pokud si myslíte, že sprchový peeling Vám obrousí tělo, zbaví Vás přebytečné staré kůže a vyhladí zadek (nebo cokoliv jiného), tak se šeredně mýlíte. Alespoň v tomto případě. Je to totiž obyčejný sprcháč, který hezky voní, a po koupeli Vám ve vaně zůstane spousta bordelu, která stejně nemá na kůži žádný účinek.

Jsem zklamaná, že peeling nefunguje, tak jak bychom si všichni přáli, ale díky tomu asi může výrobce deklarovat na obalu, že je vhodný k dennímu použití. Jak by taky ne. Kupodivu sprcháč nevysušuje tak, jak mi to dělá většina sprchových gelů od YR.

Co říci závěrem? Za zbytečně moc peněz, zbytečně nefunkční peeling.  Pokud na to člověk kouká z druhé strany, je to voňavý sprchový gel s bonusem. Je fakt, že ta vůně je skvělá, ale za tu cenu si raději koupím košík jahod. Cena: 99Kč.

Hodnocení: 6/10

Taky jste se nechali nalákat na voňavé sprchové peelingy od YR? Jaký je Váš názor na ně?

6 komentářů:

  1. Schovávám peněženku, mám dobrý pocit, že jsem nevyhodila peníze a říkám - Tohle fakt nepotřebuju. :D (Dělám, že nevidím v nabídce i vanilkovou parfemaci a radši odcházím :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Přesně tak, ruce pryč ;-)

      Vymazat
  2. Jojo takhle dopadně většina peelingů :) Nejlepší jsou stejně doma dělané :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, já jsem jen zvědavá, a mám potřebu se pouštět do limitek :D Znáš to, ruka nenechavá :D

      Vymazat
  3. Ten mám moc ráda, krásně voní :) Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥