pátek 29. srpna 2014

Rtěnka z džungle - Colorful Paradise od Alverde

Vzdávám to, léto je asi definitivně u konce. Doufám, že letošní podzimní ponorka se vyhne nám všem, a barvičky by k tomu mohly pomoct. Proto by možná bylo fajn, kdybych sepsala pár svých názorů  rtěnku z džungle, než se definitivně ztratí ze stojanů.

Tahle limitka mě zaujala hodně, a to už kvůli obalům, které jsou černé a na některých výrobcích jsou zvířecí vzory. Například na rtěnce je zebra ☺.


Já si vybrala rtěnku v odstínu 20 Orange Sunset. Je to krásně výrazná cihlová barva, která mi sedla jak prdel na hrnec. Podařilo se mi tuhle barvu docela úspěšně nafotit, čemuž jsem sama nemohla uvěřit! No dobře, na fotce je trochu více do hněda než v reálu, ale jinak stejná. 

Vlevo jedna vrstva, vpravo více (cca 3)
Barvička je krásně sytá, jak jde poznat z obrázku, a na rty se nanáší lehce, bez větších obtíží. Rtěnka má skvělou máslovo-krémovou konzistenci, která nevysušuje rty, neslévá se ve vráskách. Na rtech vydrží až 3 hodiny (s drobným usrkávání z hrníčku). Co mě překvapilo bylo to, jak hezky rtěnka voní - ovocně. Tahle vůně není nikterak nepříjemná a vtíravá.

Na závěr Vám tedy poradím, ať pro rtěnku rychle běžíte, protože je přírodní, a je fajn vědět, že nepapáte olovo (prý ženy sní okolo 2,5 kil rtěnky za život, což mi přijde jako blbost, ale něco přece jen polkneme). Pokud si vyberete z odstínů, které jsou sice jen tři, určitě budete spokojeni.

Hodnocení: 9/10 - cena: 99 Kč (Za slabší škál odstínů)

A co Vy, podlehly jste něčemu z této Alverdí limitky? Něco co nutně musím mít?

PS: Je to můj osobní názor na rtěnku po cca 3 týdnech používání, takže koho tahle doba překvapuje, je to proto, abych nešla s křížkem po funuse.


20 komentářů:

  1. Koukala jsem na jednu z nich. Jenže jsem zrovna měla v ruce dva lesky od Loreal, tak jsem si to rozmyslela. Teď mě to docela mrzí a vidím to tak, že si pro ni dojdu. 99 korun je pěkná cena za přírodní rtěnku. Jen mi přišlo, že s výdrží na tom nebude nic moc (usuzuji podle lehkého setření z ruky) Takže jsem mile překvapena, že vydrží tak dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž je opravdu slušná, čekala jsem, že to bude horší, ale může se směle rovnat některým chemickým.

      Vymazat
    2. Tak to je bomba :) tu musim mit.

      Vymazat
  2. Ten odstín ti musí jít úplně perfektně k vlasům! Žejo? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, že bych rtěnky nějak ve velkém používala, ale po tom, co jsem zjistila, co obsahuje můj Dermacol, nakoupila jsem si dva Alverdí lesky do zásoby :) Za tu cenu jsou bezkonkurenční. Nad rtěnkou jsem ale také uvažovala, je neuvěřitelně příjemná a sedí i na mých divných rtech, které všechny ostatní zvýrazňují..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty lako-lesky z téhle edice? Já nad nimi právě pořád koumám, jestli je využiji nebo ne. Všichni je všude chválí, a já se neumím rozhodnout :-)

      Vymazat
    2. Ano ano, přesně tyhle myslím.. Ono to vlastně není ani lesk jako spíš tekutá rtěnka, která se velice pohodlně aplikujte. Jediná nevýhoda by mohla být, že barvy jsou oproti rtěnce mnohem sytější, takže ne každý si vybere.

      Vymazat
    3. To je pravda, jsou syté parádně, koukala jsem na ně - a taky tak hezky voní :-) No asi to budu muset přehodnotit a skočit pro něj ;-)

      Vymazat
    4. To jsou dneska samé lákadla na Alverde :D jsem zvědava s čím se zítra z nákupů vrátím :)

      Vymazat
    5. Tak se těším, z čím přijdeš, doufám, že se pochlubíš ;-)

      Vymazat
  4. To vypadá, že by mi tenhle odstín mohl sednout..:)) Hmmm, budu se po ní v Plzni muset podívat, jestli tam na mě bude čekat, je to jasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus po nich mrknout, mají tam ještě dva odstíny do řůžova - možná pro Tebe budou taky fajn, třeba vyzkoušet ;-)

      Vymazat
    2. Barvičky do růžova asi nebudou úplně pro mě. :) Zkoušela jsem krásnou korálovou a to ne nee.. Zatímco tahle cihlová a barvy do hněda jsou fajn :)

      Vymazat
  5. Ta barva by mi asi absolutně neseděla, ale jinak vypadá dobře... :)) Jinak mě ale z nabízených žádné odstíny moc nezaujaly, tak asi příště... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se Ti nedivím, já jsem třeba byla zklamaná z odstínů minulé limitky (dark nebo tak nějak), to byla pro mě naprostá katastrofa.

      Vymazat
  6. Já mám z téhle limitky laky na rty a jsem s nimi zatím spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se moc nelíbily odstíny z nové limitky :/ Ale koupila jsem si ten krémová klasika lesk, ze stálé a jsem s ním spokojená tak na 50% ..ale je tak příjemný na rtech , že mu asi i ty nedokonalosti prominu...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně xe moc líbí ty obaly, ale odstíny mě bohužel nenadchly. Ráda bych rtěnku viděla na někom naživo. Moc se mi tento odstín líbí na nacházející podzim :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa zas tentokrát tie obaly veru nepáčia :) Za to rúže áno, mne výborne sadol odtieň Flowery coral (o ktorom som tiež písala na blogu) a páčil sa mi aj ten sýto-ružový :) Tak sa možno ešte pre nejaký kúsok stavím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥