úterý 5. srpna 2014

Realash - Prodlouží řasy! Chcete znát jeho tajemství?

Darovanému koni na zuby nehleď. Vyhrála jsem u Mišky Kiss a Bee Realash sérum na podporu růstu řas. Měla jsem z toho ohromnou radost, protože přece jen sérum stojí 1100,- a to bych do toho nikdy nevrazila, zas taková frajerka nejsem.

Již při mailové komunikaci jsem se zajímala o to, co to obsahuje. Na internetu jsem bohužel nenašla složení, takže jsem požádala paní přímo z Realashe o složení. Když na to člověk mrkne, vypadá to docela dobře. Kdyby člověk mohl věřit tomu, že složení je ve výrobku obsazeno tak, jak je napsáno, bylo by to fajn. Bohužel výrobek se u nás oficiálně na trhu neprodává (fungují pouze na fb a eshopu), tudíž toto pořadí není garantované.

Aloe, D-Panthenol, Kolagen, Kolagen + Elastin, Hydrolyzovaný protein hedvábí, Kyselina hyaluronová, Výtežek z manga, Výtežek z kvetu divokého pomerance, Výtežek z palmy sabalové, Dechloro Dihydroxy Di uoro Ethylcloprostenolamide, Výtežek z granátového jablka, Výtežek z papáje, Výtežek z mesícku, Výtežek z preslicky, lnu a puškvorce, Biotinyol Tripeptide 1.

V příbalovém letáku se píše, že sérum bylo schváleno federací FDA - Food and Drug Administration (v USA, tudíž není řečeno, že by u nás toto bylo schváleno). Dále by sérum neměly používat těhotné, kojící, ženy podstupující chemoterapii nebo osoby mladší 18 let (why?). Tohle mě pořád ještě neutvrdilo v tom, že by něco mohlo být špatně, vždyť podobné varování (bez té chemoterapie a pod 18 let) je i na propolisové tinktuře, a ta je dokonce prospěšná.

Tak jsem začala vesele prodlužovat řasy. Odlíčit, napatlat. Sérum se nanáši v pohodě, aplikátor je štěteček, se kterým si dokážu představit komfortní nanesení linky. Ovšem do 5 minut mě začaly pálet oči. Ne způsobem, že bych si je chtěla rozškrábat, ale pálení, které propuklo v lehké slzení. Říkala jsem si, že jsem se asi špatně odlíčila a zanesla si nějakou špínu do očí. Ne, nezanesla, zkoušela jsem to ještě 4x, a bylo to stejné.

Rozhodla jsem se tedy prubnout, kde je zakopaný čert. Ve složení mi neseděly akorát dvě položky, zbytek by nepořádek dělat neměl.
Biotinyol Tripeptide 1 - složka, která napomáhá elasticitě vlasů (řas), pokytuje nápravu sktruktury vlasu - žádná sláva, ale nic tak hrozného, používá se do dražších sér/kondicionérů na vlasy (po případě vodičky pro růst vlasů).
Dechloro Dihydroxy Di uoro Ethylcloprostenolamide - Tak tuhle složku najít na netu je docela průser. Něco jsem našla tady, a dle tohoto článku jsem pokračovala v dalším průzkumu. Takže ty čtyři slova jsou jednoduše syntetický analog prostaglandinu.

Fajn, jdeme teda zjistit, co je to prostaglandin. A heleďme se holomka, on je to hormon! Přirozeně vznikají v některých orgánech a jejich nadměrnou činnost tohoto hormonu klidníme ibalginy a podobnými utišováky.
Jestli Vám tento hormon nic neříká (tak jako mě), tak se pojďme mrknout na jeho vedlejší účinky:
Defekty očního víčka - jako je tmavnutí kůže a zarostlé řasy, vysychání očí, svědění, citlivost na světlo, zamlžené vidění, zvýšený tlak. Stačí ne?

Tohle sérum je prý lepší než to, které například recenzovala Petra (LovelyHair). Ne, je to pořád na jedno brdo. To Pétino obsahuje prostagladin čistý, Realash syntetický.

Já se vracím k Ricinovému oleji, který sice není tak komfortní, ale zato jsem si jistá že neoslepnu. Myslím, že tohle sérum zatím vítězí u propadáků roku, na které jsem narazila (za hříšné peníze)!

Co Vy a tyhle zaručené zázraky? Láká Vás to nebo si vystačíte s tím, co Vám příroda nadělila? Vadilo by Vám používat sérum s hormonama nebo by jste to neřešily?


18 komentářů:

  1. Ufff, tak to je docela nábuch. Chtěla jsem ho koupit mamině, aby měla kukadla jak já (řasy mám díkybohu docela do nebes i bez sér a řasenek)... Tak jsem ráda, že to vím a nepomůžu mamině k oslepnutí. Uf. :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to síla, kdo by to čekal, že jo :D Hlavně ať mamča zkusí Ricinový olej, taky by měl pomáhat :-)

      Vymazat
  2. No jo, on je to ten hormon, co se myslím vyskytuje i v kapkách do očí, které regulují oční tlak... A ženské si to pak nechávají kdovíkde napsat, protože chtějí pěkné řasy. ( přibližně toto - http://www.prozeny.cz/magazin/krasa-a-moda/krasna-tvar/15978-prodluzte-si-rasy-ocnimi-kapkami ) Já bych si asi do očí ani do okolí očí nic takového nedávala, pokud to nebude řešit nějaký zdravotní problém. Je fakt, že řasy mám tak nějak normální, mít pět chlupů devíti řadama, kdoví, jak přemýšlím.
    Ricinového oleje se taky trochu bojím. Co kdybych ho nějakou nešťastnou náhodou vypila... (přesně tak divně já uvažuju). No nic...
    Hlavně nepatlat, když Tě z toho pálí oči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, docela vtipný článek :D Jako se to může dostat na světlo světa v docela známém magazínu pro ženy?
      Ale s riciňákem jsi mě pobavila :D Co kdyby jsi ho vypila? To ti asi žaludek obroste chlupama :D
      Neboj, už jsem je poslala dále, třeba nové majitelce sedne, a bude se jí líbit :-)

      Vymazat
  3. Popravdě mě to nepřekvapuje, aby to mělo aspoň u části lidí nějaký účinek, hormon v tom musí být. A vím, že toto si na oči dávat nikdy nebudu, i když bych delší a hustší řasy jó hodně chtěla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych to složení probádala dříve, než jsem to napatlala na oči, mohla jsem si ušetřit spoustu rozčarování, a taky bych si jej na řasy nedala..

      Vymazat
  4. Mě tohle vůbec neláká. I když nevím, jestli by mě to nelákalo, kdybych neměla řasy jaké mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni Ti upřímně závidíme, že Tvé řasy netřeba vylepšovat :-)

      Vymazat
  5. Tak tohle je snad sranda..! Zlatý riciňák za pár kaček, poslouží, nedráždí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduješ pokroky? Já jsem zatím nezpozorovala nějaké změny (ovšem pravda, že v pravidelnosti bych mohla přitlačit :D)

      Vymazat
  6. Diky bohu za dlouhé rasy, ze se nemusim pouštět do zkoušení těchto věcí! Drobku, hlavně ze na kousky sushi porad vidis, to je důležitý!! ;-) :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sushi uvidím i kdybych měla obě oči vypíchané (nebo ucítím no) :D

      Vymazat
  7. Milá Klárko,

    dovolila jsem si Tebe a Tvůj blog nominovat na TAG Liebster Awards, který pomáhá odhalovat světu „nové“ blogerky.
    Budu ráda, když se zúčastníš:-)
    Pro podrobnosti mrkni sem:
    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  8. ja by som to osobne netestovala bala by som sa toho zlozenia..predsa len oci nie su sranda a netreba tam davat hocico :)

    OdpovědětVymazat
  9. no pri tých vedľaších účinkoch je človek rád aj za vlastne riasy:)

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj
    tenhle komentář se sice nebude vázat k článku ale to jedno. Vím že jsi tak před pár dny okomentovala článek na mém blogu který se jmenoval jogging on holiday. Byla jsem nadšená že můj blog viděla blogerka jako jsi ty. Ovšem jsem ten komentář omylem smazala a chci se zeptat jestli to nejde vrátit nebo co jsi psala moc děkuji.
    A tahle recenze mi taky pomohla protože jsem o séru přemýšlela ale vzhledem k tomu že nosím kontaktní čočky a mám citlivější oči tak jsem ráda že jsem ho nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  11. DECHLORO DIHYDROXY DIFLUORO ETHYLCLOPROSTENOLAMIDE tuto složku obsahují všechny séra na řasy, já jsem ji lehce našla v seznamu INCI (International Nomenclature of Cosmetic Ingredients), podle mě se nemusíme obávat, vždyť si to přece nedáváme do oka, ale na kořínky řas. Já s ním tedy neměla žádný problém a opravdu fungoval, mám o hodně delší a silnější řasy, jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  12. Jde poznat, že nemáš žádný přehled chemii či farmakologii :-) jen sis něco přečetla na internetu vybrala ty největší nesmysly a hodila to sem :-D to chce odvahu psat takové ,,odborné" recenze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥