středa 27. srpna 2014

Manufaktura - Balzám na vlasy Dead Sea tradition

Od té doby, co jsem své vlasy zkrátila na méně než polovinu původní délky, nejsem až tak náročná na různé vlasopřípravky. Ale ráda svým vlasům dopřeji něco fajn, takže kondicionéry a masky si kupuji stále. 
Posledně jsem zabrousila do Manufaktury, kde jsem si pořídila Regenerační vlasový balzám se solí z mrtvého moře...


Moje nároky již nejsou tak striktní, a tak se nebojím experimentovat. Před zástřihem jsem si nerada kupovala věci se solí, jelikož po zkušenosti s BIGem od Lushe má hlava vypadala jako koudel po trvalé. Ale s mikádem (nebo jak se tomu teď říká) se bát nemusím. 

Balení je plastové, víčko šroubovací - mě se líbí, je to efektivní, v koupelně vypadá hezky, a nemusím se bát, že když by má nešikovná packa upustila kelímek, tak by rozflákala celou vanu (a kelímek sám sebe taky). Co se týče konzistence je balzám hustý, jde dobře nabírat prsty, a dobře se roztírá do vlasů. Stačí ho troška (aspoň na těch mých pár chlupů). Smývání je taky ok, v tomhle nemám co bych mu vytkla. 

Co mě ovšem neohromilo jsou účinky. Nevšimla jsem si ničeho extra, co by mu přidalo na hodnotě. Prostě mi to přijde jako klasický balzám/kondicionér na vlasy, který voní docela hezky svěže po moři a víc nic. Nebudu mu upírat, že se ho nebojím použít do celé délky vlasů, takže i ke kořínkům, aniž bych si druhý den musela mýt znovu hlavu. 

Složení. Kdyby někdo měl doma lupu a chtělo se mu to luštit. 
Celkově mě nepřesvědčil, že by uměl něco navíc a já po něm prahla natolik, abych si ho letěla znovu koupit.
Hodnocení: 6/10

Máte nějaké osvědčené věci od Manufaktury, které Vám supr dupr sedly? 

10 komentářů:

  1. Obal je hezký, ale podle toho, co píšeš, maska mě neláká. Já používám teď jen oleje jako zábaly. S Bigem jsem taky neměla ty nejlepší zkušenosti. Ale čím si mě zaujala, je to zkrácení. Já o tom právě taky uvažuju, ale zase si říkám, že pak budu možná litovat. Na jednu stranu chci mít dlouhé vlasy - když se hodí dopředu, tak pod prsa, teď je mám na prsa. Ale na druhou stranu mě strašně láká si to zkrátit po ramena. V tomhle jsem úplný schizofrenik. Nechceš tady dát pár fotek před a po?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tím krácením. Já jsem do toho šla v rámci životní změny, a rozhodně jsem nelitovala. O fotce pouvažuji, jestli najdu nějaké inteligentní ;-)

      Vymazat
  2. Začínám sem chodit ráda, nenutíš mě vysát bankovní účet a vybrakovat obchody. :D
    A jinak, ano drobku, pořád se tomu říká mikádo :D
    A co se Manufaktury týče.. Já ti nevím, mě osobně ta značka nějak nepřesvědčila, že bych něco z jejich sortimentu nějak nutně potřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že jsem nezaspala dobu, a pořád se tomu říká mikádo :D Manufaktura má náhodou některé věci fajn, jen tohle nic extra ;-)

      Vymazat
  3. Hmm asi nic co bych musela vyzkoušet, miluji masky a balzámky co jsou husté, to je totiž to pravé žrádlo pro moje dlouhé vlasy :) Ale tenhle v obchodě obejdu díky tobě bez většího povšimnutí , díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :-) Hustá tahle maska je tak akorát, ale nic extra výživného to není :)

      Vymazat
  4. Tuhle jsem měla před pár lety, ale taky mě nepřesvědčila, abych si ji pořídila znova...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám lepší, a rozhodně není o co extra stát :-)

      Vymazat
  5. Mala som raz z tejto kozmetiky pivový zábal na vlasy bol super a taktiež aj čokoládový peeling na telo, ten krásne voňal, škoda že to bola limitovaná edícia :(

    Pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, čokoládový peeling bych si nechala líbit. Třeba jej zase vrátí do limitky ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥