úterý 19. srpna 2014

Liebster Award vol.II

Byla jsem nominovaná po roce na Liebster Award, díky Clarky, za což jí děkuji :-)

Vzhledem k tomu, že jsem tenhle tag už podobný dělala tady, tak nebudu nominovat další blogy (a hlavně mi Clarky vzala všechny blogy, které bych chtěla nominovat :-))


11 faktů:

  • Pokud jsem na jezdících schodech, nikdo nesmí stát blíže než dva schody ode mě. Pokud tak udělá, cítím se ohrožená a chci utéct!
  • V MHD se cítím taky ohrožená, pokud je tramvaj přecpaná (jezdím ve špičku a vždycky je), je mi špatně, potřebuji vzduch, a často vystoupím o zastávku dříve, abych to rozdýchala a dojdu to pěšky.
  • Od 18 nebydlím u rodičů, a už bych se nemohla vrátit zpátky (sorry mum, sorry bro).
  • I když to tak nevypadá, jsem hrozně aktivní.
  • Moje puberta byla punková!
  • Přesto, že jsem ajťák mi nejde programování.
  • Miluji maliny.
  • Nenávidím hřiby.
  • Nevrátila bych nic, pro co jsem se v životě rozhodla.
  • V minulém tagu jsem měla zálusk na parfém od Benefitu. Už je na cestě ke mě (jo to byla doba, než jsem se rozhoupala :D)

11 otázek:


Co tě přivedlo k blogování?

Touha ukázat světu, co ve mě je! Kecám, přišlo mi líto nechávat si svoje zkušenosti s kosmetikou jen pro sebe, a taky jistá dávka exhibicionismu, která je v každém z nás, jen se rozdílně projevuje :-)

Jaké je tvoje oblíbené místo pro odpočinek?
Ráda odpočívám aktivně, takže jednoznačně hory, kopce, lesy.

Káva nebo čaj?
Obojí! Čaje vypiju za den litry, kávy se snažím vypít maximálně 3 (ale jsou dny, kdy nedám ani jednu, šikovná Claire!)

Jaká je tvoje oblíbená barva (oblečení, laku, zdí v pokoji)?
Červená a námořnická modrá - oblečení
Červená a v poslední době bílá - lak
Bílá - zeď

Jaké je tvé vysněné povolání? A proč?
Chtěla bych zůstat v oboru, ale být projekťačkou. Protože furt někde lítají a meetingujou (a to mě baví!)

Tvůj oblíbený blogger/bloggerka v ČR?
Nemůžu jmenovat všechny, ale z těch nej: Domi, Sabča, Kamush, An., Liška, ...

Jak napíšeš nulu římskými číslicemi? :-)
Hrozně ráda bych to vysvětlila, ale nejsem v tom dobrá :D

Dovedla by sis představit život bez elektroniky? Jaký by byl Tvůj den?
V práci bych se kopala do zadku 8 hodin, a pak bych šla na procházku s přáteli a na jedno :)

O čem bys nikdy v životě nenapsala článek na svůj blog?
Něco hoodně soukromého a osobního. A taky asi nic o rodině

Z čeho máš v životě největší strach?
Z drog (a hlavně z lidí, kteří je ťapou).

Co v tobě vyvolá největší pocit štěstí?
Když vylezu na horu (nebo spíše na ty kopce, co tu máme), a koukám dolů na krajinu. Nebo ten pocit štěští, když podám dobrý sportovní výkon a jsem na sebe pyšná. 


Pokud někdo tag dělal, hoďte mi do komentářů link, ráda si o Vás něco počtu ;-)

17 komentářů:

  1. Taky se na eskalátorech cítím ohrožená, když se na mě někdo lepí.. Vlastně i kdekoli jinde, kde nemám osobní prostor :D
    PROČ máš sakra tak malý písmenka u odpovědí? :D Kdo to má luštit? :D
    Ale jinak mooc pěknýýý a děkuju za místečko ve výčtu oblíbených blogůů, "lav jůů" :))**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, zkopírované texty se v bloggeru chovají nesvéprávně :D Už je to spraveno, díky za upozornění :-)

      Vymazat
  2. Hezké věci jsem se o tobě dozvěděla..:)Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  3. :DDD Ty jezdící schody mě rozesmály :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Tě rozesmála ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já taky. Klidně budu jíst od rána do večera jenom maliny. Celý život!

      Vymazat
  5. Jezdící schody úplně chápu, nesnáším, když na nich všichni stojí jak pecky a ty schody jedou tááák pomalu. :-D Já na nich vždycky pochoduju a vůbec nejradši chodím po normálních schodech, když to jde. Maliny taky miluju a houby ráda sbírám, ale na jídlo je moc nemusím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dokonce jsem našla svůj Liebster Award tag. ;-)

      Vymazat
    2. Koukala jsem ;-) Houby taky docela ráda sbírám (ale nesmí to být na denním pořádku, loni jsem do toho byla nucena téměř denně), jezdící schody jsou fakt peklo, bych to zakázala :D

      Vymazat

  6. Taky si nedovedu představit, že bych se měla vrátit domů k rodičům, kdybych neměla být s přítelem, byla bych raději sama. Jsem už asi stará a mám ráda "svoje". A punk v nás beztak žije dál! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, není nad to, mít svůj, po rozchodu byla jasná volba, že se k mamince nevracím :-) Punk v nás musí žít dál, to jen tak nevypudíš ;-)

      Vymazat
  7. Skvěle vybrané fakty :) ty eskalátory jsou zlo! A za bydlení sama od 18 let máš můj obdiv! Sama jsem začala ve dvaceti a taky bych neměnila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ono je to přece jen pohodlnější, vzdát se všemožných dotazů rodičů, proč a jak a co :D

      Vymazat
  8. Jéé, koukám, že jsme si v lecčems podobné. Škoda, že nevyšel ten blogosraz v Pze. Snad příště :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥