pátek 1. srpna 2014

Justinova tvářenka Beauty Beats - Essence

Jsem lempl na dekorativku.Všichni to víme, žádná novinka Ale tvářenka mě lákala. Sice jsem nechápala úplně tak k čemu mi vlastně bude? Ale když všichni z těch tvářenek šílí. Tak jsem taky potřebovala vyzkoušet, jestli se u mě probudí další sběratelská vášeň. A potřebovala jsem, ať to moc nestojí, abych toho nelitovala.


Volba padla na tvářenku Essence (jak jinak, že jo) Beauty Beats. Byla ve výprodejové stojanu, a stála do 40 Kč. Tím pádem splnila mé nároky na cenu.


Skoro mi nedalo spát, proč na tvářence je vyryto Boyfriend? Něco, po čem hned dostanete kluka svých snů? Nebo je to tvářenka vhodná pro Vašeho přítele? Po malé pátrací akci jsem zjistila, že za to může Justin! Je to tvářenka z jeho kolekce.Takže asi nějaká jeho písnička. Asi už jsem kapánek přestárlá, protože z Justina je mi špatně. Netuším kolik mu je, a netuším proč ho někdo přitáhl do světa hudby. A už vůbec nechápu, proč má svoji tvářenku!

Jedna hodně tlustá vrstva
 Okej, postěžovala jsem si. Barva úplně tak neodpovídá mým představám, raději bych nějakou meruňkovou (vidíte to, to jsou ty sběratelské sklony, o kterých jsem před chvílí mluvila!). Ovšem přes zimu, kdy jsem tuto tvářenku začala používat tahle barva docela seděla.

S tvářenkou musím ovšem zacházet jemně, abych nevypadala jako Marfuška, a v létě ji raději vůbec nepoužívám (prostě mám pocit, že to je barvička, kterou dodá mráz :-)) Výdrž je obstojná, ještě večer při odličování jdou vidět zbytky líčidla. 

Každopádně mám pocit, že mi tahle tvářenka vydrží snad do konce života. Ale ještě jednu bych si mohla pořídit. Tu slavnou meruňkovou!

Jaké jsou Vaše nejoblíbenější tvářenky? Propadly jste tomuto šílenství? A můžete mi to někdo vysvětlit?!? 

18 komentářů:

  1. Vlastně už dva tři roky zoufale hledám pudrovou tvářenku, se kterou bych byla spokojená aniž bych do ní musela vrazit víc jak tři stovky a furt nic, takový věci nejspíš neexistujou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je to taková fuška najít tu správnou? Doufám, že mě to taky nepostihne :D

      Vymazat
  2. Zrovna včera jsem dělala inventuru svých tvářenek... a dost jsem se zhrozila, kolik jich vlastně už mám. Moje nejoblíbenější jsou jednoznačně Sakura od MACu a Wild Sienna od KIKO. A aby si nějak obhájila, proč těch tvářenek mám už tolik, šla jsem jednou do práce bez ní. Tři lidi se ptali, jestli jsem nemocná nebo jestli mi není špatně, protože "nemám vůbec žádnou barvu"! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko, tomu říkám obhajoba za 100% :D V tom případě můžeš dále nakupovat další tvářenky :D

      Vymazat
    2. Děkuju, to jsem potřebovala slyšet (nebo spíš číst)! :-D

      Vymazat
  3. já po cestě z dovolené se zastavím ve Vídni kde si budu chtít pořídit tvářenku od Narsu anebo MACu uvidíme :) dekorativky od essence mě vůbec neláká ..:) ale měla jsem ráda jejich rychlozasychající kapky na laky /zrušili to/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad vybereš nějakou, se kterou budeš spokojená ;-) Essence kosmetika není žádná pecka, ale na vyzkoušení věci, kolem kterých jsem před tím procházela to stačí ;-)

      Vymazat
  4. já jsem na tom ještě před rokem a půl byla stejně, taky jsem nechápala, proč bych si měla kupovat tvářenku (další peníze za kosmetiku navíc) :D pak mi přišel LB, v něm tvářenka, tak jsem to zkusila a ... teď bych bez ní nevylezla z baráku! dodá tvářím šťavnatost, barvu, úplně jiný vzhled, nevypadám jako šedá myš a dá se s ní krásně pohrát, když víš, kam ji nanést podle tvaru obličeje ;) z levných vod doporučím určitě Catrice, tam neuděláš chybu a meruňkovou mají taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, to jsem ráda, že nejsem úplně zaostalá jenom já :D Právě jsem si už i na internetu našla návod, kam si ji mám patlat, abych to nepřehnala :D Na Catrice se mrknu, už mi byl doporučován i bronzer (sakryš další věc, o které nemám ani páru :D)

      Vymazat
    2. Jo, koukej si už koupit ten bronzer, dokud je ještě alespoň trochu léto! :D

      Vymazat
  5. Ty sis jako svou první tvářenku vybrala řvavou růžovou? :D Odvážná teda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem :D Když oni už tam neměli jinou barvu :D

      Vymazat
  6. Túto šalenotu som si kúpila aj ja a mala si ma vidieť, ako som vyzerala po prvom nanesení. Nečakala som, že to bude tak brutálne farbiť :D Nooo, a tú zberateľskú vášeň pre lícenky som už dávno našla, ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barví pořádně :D Ale když se s ní člověk naučí trošku zacházet, tak je to dobrý barva ;-)

      Vymazat
  7. Podepisuju se pod odstavec o Justinovi! :D A konečně jsem pochopila, proč se tvářenky do červena a růžova nosí v zimě, protože je to jako barva, kterou dodává mráz..! To zní logicky! :))
    A co se týče té slavné meruňkové, tak já takovou mám, je od Maybelline a je naprosto úžasná, nemůžeš to s ní přehnat, prostě pro nás, dekorativkový lemply, super věc! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem Ti osvětlila tvářenkové tajemství červené :D

      Vymazat
  8. Já jsem taky spis pro meruňkovy :-)) červenám se dost od přírody, takže extra růžové tvaricky nepotřebuji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že meruňková je nenápadnější, a nejde to s ní tak lehko přehnat ;-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥