pondělí 14. července 2014

Planeta Organica - Finnish Shampoo

Když jsem narazila u nás v bylinkářství na značku Planeta Organica, byla jsem nadšená. Nejen, že jsem tuhle značku prozatím nikde na blozích neviděla (což je pro mě jako objevit svatý grál), ale navíc značka po bližším prozkoumání slibovala spoustu pozitiv (a sociálních jistot). Jelikož bylinkárna u nás není moc velký obchod, měla tam paní jen šampóny, a to stylem od každého jeden. Mě zaujal finský šampón pro oslabené vlasy a citlivou pokožku hlavy. S moruškou, arktickým pelyňkem a klikvovým olejem.


Planeta Organica je ruská značka, vyrábějící kosmetiku v bio kvalitě, bez SLS, bez parabenů. Většina jejich produktů je 100% bylinných. No kdo by odolal?

Šampón je v orientálním balení s pumpičkou, kterou jsem si oblíbila a bude mi dost chybět (a taky se mi s ní nemůže stát, že bych si zničila nalakované nehty). Když jsem zkoumala další výrobky téhle značky, obaly mě docela zaujaly - není to moc přeplácané, co by mě v koupelně bilo do očí.

Co šampón slibuje? Výživu pro vlasy, které činí poslušnými a hedvábnými, zklidňuje citlivou pokožku hlavy a zvláčňuje vlasy, kterým dává pružnost a hebkost. To vše díky rostlinám Finska, které jsou zvyklé bojovat o přežití v ostrém klimatu. (oficiální popis na etiketě v mém podání)

Pohádka je to hezká, páni Rusové to pěkně okecali. V reálu si na tom šampón stojí takto. Obstojně pění a při nanášení není třeba používat nezvykle velké množství. Vlasy po umytí nevržou a jdou rozčesat i bez kondicionéru (nevím jak dlouhé vlasy, ale vlasy po ramena to zvládnou). Ovšem bez použití kondicionéru jsou vlasy jakoby rozlétané a neuhlazené. Za odměnu s větším objemem.


Složení je dle mého více než příznivé. Až na 8 místě se objevuje pěnidlo Magnesium Laureth Sulfate. Což je sůl derivovaná ze SLS (Sodium Laureth Sulfate). Tahle sůl je vhodná i pro citlivou pokožku, tudíž nedráždí (co si budeme povídat, pořád je to sulfát, i když jemný).

Tento šampón mě utěšil mé touhy po bio šampónu za slušnou cenu (od 180 - 250Kč), který z vlasů neudělá koudel, a navíc příjemně voní (bohužel tuhle vůni neumím odst dobře popsat, ale asi to bude mix morušky, pelyňku a klikvového oleje). Přiznám se, že už pokukuji po jiném druhu, který by nemusel dělat tolik na objemu :-)

Hodnocení: 7/10

Zaujala Vás značka Planeta Organica? Máte nějaké tipy na dobré přírodní šampóny bez SLS, parabenů a silikonů? 


13 komentářů:

  1. No já jsem zrovna včera koukala na video Peti Lovely Hair s tím pánem z Kapydermu a on řikal, že to, jak se všechny šampony najednou honosej tím, že jsou bez silikonů znamená jenom to, že místo silikonu je tam jiná srajda, která ty vlasy zanáší :) (ale mně osobně je to teda celkem jedno)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle pravidlo, o kterém říká pán z Kapydermu je většinou pravdou u šampónů jako třeba Garnies, Syos a podobných komerčních šampónů. Samozřejmě nejsem tak chytrá, abych mohla tvrdit, že to není pravdou u tohoto šampónu.
      Ale jedinci s citlivější pokožkou hlavy dosvědčí, že sls nic moc pro svědění. (jinak pán z kapydermu musí nějak prodat silikony a sulfáty narvaný šampón za 4 kila :D) Samozřejmě to je můj osobní názor a zkušenosti, takže netuším, kde se ukrývá opravdová pravda :D

      Vymazat
    2. heh, škoda, že tady není možnost lajkovat jako na FB :D

      Vymazat
    3. Joooo Claire jede :D Přesně já od nich dostala olej na konce a jen silikon a chem vůně bleeee hned šel do koše ani na recenzi nepočkal :D jinak tuhle značku neznám , takže díky za info o novince

      Vymazat
    4. Aby jsme to špatně neobraly, tohle neměla být narážka na Kamush, to v žádném případě. Jen mi ten pán nesedí. Tricholog ano, chápu, dokonce mluvil i o no poo metodě, takže něco o tom ví, ale trošku mi na něm vadí to, že je pod určitou značkou. Ale v jeho oboru to snad ani nejde.

      Vymazat
    5. Kamush to ani nebrala tak, že by to Claire myslela zle, nevim, co slečnám přijde tak směšný. Asi mají veselej život :)

      Vymazat
    6. Nee tak jsem to nemyslela, jen že jsi se tak rozohnila Claire :) Jako narážka mě to nenapadlo , spíš na to jak jsi to správně shrnula že pán dělá reklamu silikonu

      Vymazat
    7. Jo táák, už to chápu ;-) Z toho vedra se mi přehřívají závity :D

      Vymazat
  2. A ty jako zveřejňujeś tenhle článek zrovna v době, kdy mi ten můj přírodní Alverde došel, jsem na vesnici bez bio obchůdků a nemůžu si koupit jinej?! To je vtip! :-D
    Já potřebuju přírodní šampon a tenhle vypadá skvěle! Potřebuju prostě! :-D
    Moc se mi líbí balení s pumpičkou, klidně bych ji zavedla všude, skvělá to věc. :-)
    Pokud budeš zkoušet další výrobky od značky, jsem zvědavá na recenze. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se něco dalšího vyzkoušet, bohužel krom šampónu mají na zbytku nasazené pořádné ceny. Takže šupej pro šampón ;)

      Vymazat
  3. Paráda. Já jsem si šampon téhle značky koupila v Polsku, byl to nějaký s obilím a vaječným žloutkem, a byl opravdu parádní. Musím prolézt nějaké bio eko obchody, jestli to seženu i u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tady je - akorát nevím, jestli s tím vaječným žloutkem - však mrkni sama ->Tady do eshopu ;)<-

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥