sobota 12. července 2014

New in June + July 2014

Tak je to tady znovu pravidelně nepravidelná rubrika, co jsem si doma nasyslila. Vlastně jsem nakupovala naprosto nekontrolovaně. A pořád mi nepřišlo, že toho je nějak moc. Až jsem to dala na hromádku na focení a já se zhrozila. Je toho moc. Fakt že jo.
Stydím se!
Je to teda za měsíc a půl. A troufám si říct, že do konce července si už nic dalšího nepořídím. Vyhlašuji sama sobě shopping ban na kosmetiku (ehm, chtělo by to i na boty). Tento ban bude pokračovat až do konce srpna. Minimálně.
Zástupce dekorativní kosmetiky jsem zvlášť nefotila, utěšuju se, že na to nemám talent (a hlavně jsem líná). Byly to laky Rimmel Azuro (vlevo) a Midnight Rendezvous, Camouflage od Catrice, Broznová tužka (za dvacku) od Essence, a CT v odstínu Pink Gold (díky An.!). A málem bych zapomněla na Lipbutter od Astoru (Pretty pop).


Objednávka u Hadka, kde jsem neodolala Citrónovému toniku, pomerančovému čističi do domácnosti a vzorku hydrofilního odličovacího oleje. Jen tak pro porovnání se Saloosáckými oleji. Vzhledem k tomu, že moje objednávka byla spojená s máminou (a byla docela mega), dostaly jsme ještě jako dárek třezalkový olej. 


V dmku jsem si pořádila pár ověřených Alverde sprcháčů (kteří z fotky utekli), a obličejový meruňkový peeling, čistící krém (byl hrozně akční, 10 Kč) a mini tonikum na cesty.

Od Míšy z Kiss a Bee mi přišla dlouho očekáváná nabídka produktů, které jsou zrecenzované na jejím blogu. Já jsem měla šílenou touhu otestovat balzámek na rty, multifunkční pleťový krém, Odličovací balzám, SOS kelímek, a oční krém. 

K panu a paní Meduňkovým asi nic nemusím dodávat. Již několikátý hydrofilní odličovací olej v pořadí a poprvé u mě doma květinová pleťová voda.


Ani tento měsíc jsem nevynechala návštěvu Yves Rocher. Peeling je novinka, a jahodová vůně k létu prostě patří. A malinová toaletka. Protože v těch vedrech na sobě nesnesu vesměs žádný parfém, a tahle malinová lehká vůně mi dělá moc dobře.


A jako poslední dva účastníci dnešního focení jsou tady termální voda Avéne a opalovací krém Tropic. Kvůli nim jsem si pořídila časopisy, které jinak nečtu a nekupuju. A taky už si je nekoupím, byly totální blbosti bez hodnoty (tuším, že to bylo ELLE a ten další si ani nepamatuju). Asi stárnu. 

Tak a teď už určitě chápete, že je třeba, abych se trochu brzdila. Ale pořád se uklidňuji tím, že aspoň bude o čem psát, že ano. A čemu jste neodolaly v poslední době Vy?

PS: Na závěr jeden malý tip na to, kde koupit mořské houbičky - TADY.
PPS: Za tento link jsem nedostala ani houbičku, je to má iniciativa, kamarádův eshop, a cena za houbičky se mi zdá slušná :-)

16 komentářů:

  1. Já ne odolávam porad něčemu :D je to se mnou fakt hrozne, ale když ono se fakt neda odolat :) Yves Rocher věci me hodně lákají, ale nemám moc rada obchody, kdy za sebou neustale mám prodavačky.. Mám rada takovou tu svobodu a ta mi v YR obchudcich chybi.. Teda, já tam ještě nikdy nebyla, ale vždy když jdu kolem, tak mi přijde, ze to tak je.. Nicméně produkty maji čím dal lakavejsi, takže se asi překonám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lákadel je všude okolo spousty, sama vím, jak těžko se odolává :-) Ty paní v prodejnách YR většinou stojí a koukají. Je pravda, že v tom, kam chodím nejčastěji už si na mě zvykly a nechodí mi za zadkem :D

      Vymazat
  2. Haha, nemáš zač. ;))
    Jinak moc pěkné novinky! :) Já jsem zase včera neodolala té nejnovější řasence od Maybelline. A v týdnu novému sestřihu, henně, hřebenu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jaká bude nová řasenka :) Jéé pochlub se sestřihem :)

      Vymazat
  3. Ach, já chci taky!
    Btw. kde všichni sháníte ty Catrice korektory? Já ho sháním už asi třičtvrtě roku a všude je maj vždycky vyprodaný :/ (nebo teda na těch málo místech, kde maj Catrice)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně já je tam vždycky potkávám :D Řekni odstín a přinesu Ti jej na coloursy :)

      Vymazat
    2. My tam nejedem :/ (viz FB :)) )

      Vymazat
  4. Pěkné nákupy,nejvíc se těším na recenzi krémíků a celkově kosmetiky od Míši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je na co se těšit, ale chvíli to potrvá ;)

      Vymazat
  5. Od Míši jsem taky kupovala odličovací balzám a multifunkční krém, obojí super, docela se mi po téhle péči spravila pleť. Jen jak teď začly ty tepla, tak krém musím používat leda na noc, přes den mi přestal vyhovovat, pleť je pak moc mastná. Takže v zimě jako denní, v létě jako noční péče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě s tímhle problémem taky teďka bojuji, na léto to chce něco lehoučkého, a tyhle krémy jsou dosti hutné.

      Vymazat
    2. Taky si ho dávám na noc a ráno mám úplně jemnou pleť. Ale ta hutnost mi ze začátku po nanesení taky chvilku vadí.

      Vymazat
  6. Pěkné nákupy! :-) Řekla bych, že se vůbec nemáš za co stydět, protože nic není zbytečné, ale vsechno využiješ. A já se strašně těším na recenze! :-)
    Já v poslední době nějak moc ani nenakupovala, šetřím na Prahu, protože to nebude levný výletík :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na Prahu bych taky měla šetřit, protože to bude mazeec :)

      Vymazat
  7. Kdyby se tvoje nákupy záhadně přesunuly ke mně, vůbec bych se nezlobila :)) Akorát CT, Catrice a malinu od YR bych ti vrátila, mám je taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne nákupy :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥