pondělí 28. července 2014

Domácí chlapské práce a já

O hledání bydlení jsem Vám říkala. Bydlím v klidu a v pohodě. Občas trochu problém s mužskými prácemi. Ale co mě nemá, žárovku vyměním, co více si přát. Co se mi ovšem povedlo ukořistit z předchozího života bylo historické (asi jen retro) zrcadlo, které se stěhuje se mnou (za poslední rok 3x).

Ostrava propuká pomalu v paniku. Colours of Ostrava se blíží. Jde tam všechna naše omladina z práce. A když se ke mě rozhodl nasáčkovat kolega z vesnice opodál s přítelkyní na pár nocí přišlo mi to normální. No jo, jenže to budu muset dát trochu do pucu. To co mě přijde normální, jim může připadat jako bordel. Jde se na to.

Víno do ledničky. Gin do ledničky. Okna jsou umyté. Koupelna taky. Co dál? Jo, to zrcadlo bych mohla přibít ke zdi, stejně se v něm nevidím blíže, než na vzdálenost pár metrů. Jeden hřebík je tam. Pro zichr ještě jeden. Aauu! Schytal to palec, ale povedlo se. Pche, jde to i bez chlapa.


Tak si v rámci uklízecí prokrastinace zacvičím. Aspoň vyzkouším, jestli to zrcadlo vydrží na zdi. Jillian je pěkná mrcha, dala mi zabrat. Ale zrcadlo je na svém místě! Selffive!

Okej, už jen vynést koš a je to. Rána jak z děla. Bože, ti sousedi pode mnou jsou divní, co tam zas nacvičujou. Nebo že by spadlo zrcadlo?! Panenko Maria, ať to není to zrcadlo! Schody jsem vzala po dvou nebo snad po třech?

Ty vole, to zrcadlo fakt spadlo! Ale co to? Nikde ani střípek. Uff, kvalita se pozná. To by mě naštvalo! Tak jo, zase ho o tu zeď opřu, to je bezpečnější, 7 let neštěstí mě minulo o fous.

Ještě nádobí. Co čert nechtěl, Coca-cola sklenička padá k zemi. Sakra! Kdyby se raději rozbilo to zrcadlo, a ne ta sklenička z mekáče, kterou jsem tak poctivě vysomrovala na kolegovi! Jestli mám na něco úchylku tak jsou to kolové skleničky.

Prosím o minutu ticha za kolovou sklenici. A prosím pány z mekáče, aby zase byly dostupné kolové sklenice. A kolegu, ať mi zase jednu (nebo více) naprosto dobrovolně dá.

A co Vy a Vaše pokusy o to, suplovat chlapa v domácnosti? Jde Vám to nebo jste nešiky jako já?

12 komentářů:

  1. Ééj drobku! :D :D Já mám hrozně ráda jakýkoli takový skleničky s vyrytým logem :D Jednou jsem dostala strašně pěknou McCafé a ať se mi taky radši rozbije to zrcadlo, než sklenička! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, raději zrcadlo, než moje kolová sklenička! :D

      Vymazat
  2. Já bych asi spoustu věcí zvládla sama, ale ráda se cejtím jako křehká princezna, co prosí o pomoc svého mužného vyvoleného :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nohem lepší nechat se obsakovat (alespoň ve věcech NEFUNGUJE TO!) :-D Když je chlap po ruce, samozřejmě se do toho nehrnu, a jen asistuju a chválím :D

      Vymazat
  3. Kvalitní zrcadlo!! :o)) tady hřebíky nestačí.. zrcadlo chce vrtačku a hmoždinku.. to je marné.. ale tak opřené o zeď zas vypadá stylově.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle mi řekl první chlap, kterému jsem svou storku sdělila, jde vidět, že jsi šikulka a vyznáš se ;)-) Stylově to zrcadlo vypadá, ne už tak ta díra po dvou hřebících :D Ale sádru někde doma taky mám :D

      Vymazat
  4. My máme jednu colovou skleničku a nejradši bych jí vyhodila :D Strašně špatně se myje :D A co se týče chlapských prací, tak bych je zvládla...ale proč se namáhat, když doma chlapa mám...a jemu to navíc zvedne ego :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jsou tak zlaté tyhle skleničky! Máš pravdu, když je v domácnosti chlap, netřeba se namáhat!

      Vymazat
  5. Co jsem začala bydlet sama, chlapa v domácnosti dělám často, protože otravovat bráchu nebo kamarády se mi nechce a stejně to sama všechno udělám nejlíp, že jo. Třeba před měsícem jsem postavila kuchyňskou linku z Ikea a furt to stojí, takže asi dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to klobouk dolů! Postavit si sama kuchyňkou linku, tomu říkám upgradovaná beauty blogerska! Mě se právě taky nikoho nechce pořád prudit, tak se snažím dělat sama co můžu. Ale příště si asi raději najdu návod na netu - na cokoliv :D

      Vymazat
  6. No niekedy je to nevyhnutné, výmena žiaroviek sa asi nepočíta, to zvládame všetky, teda no s výnimkou mojej spolubývajúcej, ale ona je v týchto veciach extra trieda. Myslím, že také rezanie dreva pílou by mi asi nešlo veľmi dobre, ale základné opravy zvládnem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky tomu, že jsem vyrůstala skoro na vesnici, a nějakou dobu jsem tam i žila, tak mi ani štípání polínek nedělá problém, ale mám vždycky strach, že si ublížím :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥