středa 23. července 2014

30° na krku bez deodorantu

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Ano, tohle přesně vystihuje mojí situaci. Na to, že moje koupelna až na pár nedostatku je bez silikonů, parabenů a podobných srandiček, pořád tady byla jedna velká mezera. A to hliník.

Jednoduše jsem byla líná používat přírodní deodoranty bez hliníků, a neumím to ani sama sobě pořádně omluvit. Nemám žádnou vyhraněnou značku, vyhovuje mi Dove, Rexona, Fa, cokoliv. A to především sprejové deodoranty/antiperspiranty (fakt nesnáším ulepený pocit v podpaží po použití kuličky nebo tuháče). Takže si vesele jedu na hliníku, a jen občas mě černé svědomí trápí. 

Ale asi jsem si vypěstovala tělo závislé na přírodě a odmítající chemii. Jednoho krásně horkého dne se podívám do zrcadla, a co to nevidím? V podpaží červené kolo, které by mi mohl leckterý komunista závidět. A to druhé taky. Perfektní, v tomhle parnu se to fakt hodí, takže budu smrdět na celé kolo. Dobře mi tak, to mám za to, že jsem deodoranty tak dlouho ignorovala! Pro jistotu Vám zde ukážu i toho neřáda, který mi takhle ublížil.
Nebrat, nebrat, nebrat!

Prosím tímto všechny zúčastněné o radu a pomoc při výběru přírodního deodorantu. Používáte deo šutr nebo nějaký jiný přírodní deodorant?

29 komentářů:

  1. ten deo šutr mám, ale vůbec mi nepomáhá, používám ho už jenom po oholení na zklidnění (jestli teda šutrem myslíš ten kamenec nebo jak se to jmenuje)... jinak mi nepomáhá ani hliník, potím se strašně moc :( jinak co se týče Fa, tak mám na něho celkově averzi, jednou jsem se osypala po sprcháči (nějaký růžový), jednak nohy při holení, ale i po tělě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím tím Kamenec (Krystal). Taky jsem uvažovala, jestli to nemůže být tím, že to je Fa, ale raději nebudu pokoušet štěstí a zkoušet dále něco jiného.

      Vymazat
  2. Tak to přeji hodně štěstí. Já nějak nemohu najít ten, který by mi 100% vyhovoval jako Dove. Ale nejvíce mi asi sedí ten sensitiv od Alverde. Sice se po něm něhorázně potím, když je hodně horko, ale nesmrdím. Vyzkoušela jsem i Born bio a ten mi příšerně smrdí po šalvěji a nakonec Eco cosmetics a to byla naprostá katastrofa, sice hezky voní, ale příšerně lepí, že se to fakt nedá vydržet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy, na ten alverďácký bych mrknout mohla. Jestli Born bio voní po šalvěji, tak to mi až tak nevadí, jen aby to trošku účinkovalo :-)

      Vymazat
  3. No, já na přírodní deo a antiperspiranty nemám nárok, potím se jak vrata od chlíva a pomáhá mi jen Rexona Maximum Protection nebo pak Driclor. Ale na zimu jsem měla Bourjois ty kuličkové antiperspiranty s kamencem a tehdy mi stačily. A myslím, že Bourjois má nějaké normálně ve spreji, bez hliníku. Čistá příroda to nejspíš nebude, ale tak... asi lepší než drátem do oka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkáš Bourjois, hmm. Mrknu po něm, a zkontroluju množství alkoholu, to by taky mohla být příčina.

      Vymazat
  4. Jejdaa Drobku, vyhod ho, zlikviduj a kdyz kolem nej projdes v drogerii, zamrac se! :-D
    Co se me tyce, jsem na tom stejně jako Natalka, proti potu mi nepomaha naprosto nic :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mračím se na něj ještě teď doma (ještě jsem ho nevyhodila, abych měla na očích, co nikdy více), milé červené kruhy drží statečně už 5 den. Peckaaa :D

      Vymazat
  5. Já mám teď Weledu, v úplném vedru vydrží nesmrdět do oběda, pak se musí přefíkat :( a jednou jsem ho dala na čerstvě oholené podpaží a to byl teprv fičák! Pálení, vyrážka, pupence... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, od Weledy bych to nečekala, asi alkohol, co? V tom případě už fakt pomůže jen rozdrcená máta :-D

      Vymazat
    2. přesně - alkohol a rovnou na prvním místě, zase jsem si naběhla sama :D

      Vymazat
    3. Jsme jenom lidi, to se mi stává pořád :D

      Vymazat
  6. Tak to je síla, taková reakce. Mě z nehliníkových zatím nejvíce fungoval kuličkový od Yves Rocher, ten si kupuju opakovaně. Ale v tomto horkém létě stejně po hliníkovém šáhnu, protože chci jistotu. Bohužel, potím se hodně. Born to bio, Alverde ani krystal u mě nefungovaly:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, YR má nehliníkové deodoranty? Co jsem od nich měla levandulový, hliník tam byl. Ale když jsem se teď koukala na jejich stránky, fakt tam chválí, že je to bez hliníku. Ale složení tam borci nemají :-(

      Vymazat
  7. Mně Alverde nepomáhal vůbec, mám v plánu zkusit Jäson tuhý....Jinak nyní používám z Rossmannu od Isany tuhý sensitive, který nemá alkohol a parabeny a pokud koukám dobře, hliník též ne...A stál asi 24 kč a je nej, co jsem kdy měla bych řekla. Ale potím se nadměrně, takže zázrak to též není :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to se na Isanu musím podívat. Já od nich měla před nedávnem sprejový deo, a byl taky super, je fakt, že po něm žádný kiks nenastal.

      Vymazat
    2. No já si ho nemohu vynachválit, navíc nedělá bílé skvrny na oblečení, pač je jakoby průhledný :) Kvalita určitě převyšuje cenu a pokud zkusíš a nebude vyhovovat, tak za ty peníze to ni nemrzí :) Jen mě štve, že nemá certifikát o netestování na zvířatech...i když DM a Rossmann své privátní značky údajně netestují, ani složky...ale černé na bílé to nemají. Každopádně pro mě menší zlo, než koupit nějakou tu značku, o které bezpečně vím, že testuje :) Ale každopádně se chystám zkusit toho Jäsona snad brzy :)

      Vymazat
  8. Jéé, já teda nemám z tuháčů ulepený podpaží :)) (z kuličkáčů jo, ty nesnášim)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jo, ale budu to muset skousnout, jestli nechci být tchoř :D

      Vymazat
  9. Jejda, chudáku, tyhle nepříjemnosti moc dobře znám.. Mě vyhovuje levandulový Jason a v poslední době jsem si oblíbila Mádaru (ta je ale kuličková). Láká mě i klasický krystal, ale přijde mi divné namáčet šutr a pak s ním šmrdlat v podpaží..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na to u Tebe :-) A oba se mi zamlouvají, postupně to vyzkouším všechno :-)

      Vymazat
  10. Naprosto stejný problém! Já teď používám novinku od Axe pro ženy a sice hezky voní, ale trošku se to minulo účinkem. Já si zítra jdu normálně do pánského oddělení pro Old Spice s kokosem :D

    Jinak o přírodním deodorantu psala Sabča :) http://svetpodles.blogspot.cz/2014/05/jde-nesmrdet-i-bez-hliniku.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Axe pro ženy? O tom jsem ještě neslyšela :-) O tom jsem taky slyšela hodně, že holky kupujou Old Spice a jsou spokojené.

      A díky za link, já věděla, že někde viděla deo který funguje, ale nemohla si vzpomenout kde :-)

      Vymazat
  11. Prirodni je super z fler.cz od essence,doporucuji nelepka a pak mam ruzovy v kulicce od lavery ten lepka chvili,nb strikaci od weledy,tyhle jsou supr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy. Od Essence jsem pár věcí měla, ale deo mě teda nenapadlo koupit ;-)

      Vymazat
  12. Nivea dělá dva bez hliníku - s vůní Jasmínu a nebo Lotusu, mně voní oba. Je to řada Pure and natural, nemůžu si je vynachválit, protože se dají sehnat v každém obchodě! :-D Až na ty anglické teda, takže doma dělám zásobu vždycky. A ten krystal na mě taky teda nepůsobí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé o Tobě jsem dlouho neslyšela! Na to se určitě mrknu, to mě zajímá :-) Díky za tip!

      Vymazat
  13. Tak ja momentálne striedam tri - domáci deodorant, ale tomu chcem trošku vylepšiť receptúru a skúsiť ho spraviť tuhý, potom používam "šutr" :D ale v sprejovej podobe s vôňou granátového jablka, to neštípe po holení a páči sa mi aj jeho vôňa (značka Crystal z iherbu) , ale treba ho dávať na úplne čistú pokožku a v prípade potreby aplikovať znovu. A nedávno som si kúpila od Sante v spreji s Goji - len to je alkoholový, takže ho nepoužívam úplne každý deň, ale zdá sa mi celkom slušný, len ho preboha nedávaj na čerstvo oholenú kožu :D Ja si zväčša podpazušie epilujem, takže sa holím veľmi výnimočne, no a minule som sa pozabudla a použila tohto alkoholika...hrúza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uaa jak si můžeš epilovat podpaží? Ty jsi sadista, to bych nedala! :-D Ale díky za tip. BTW s tím iherbem už to začíná být vážné, pořád mě tam lákáš na tolik super věcí :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥