pátek 27. června 2014

YR - Sprchové gely

Tak jo, po menší odmlce jsem zpátky. Nejtěžší zkoušky za mnou, zbytek následuje přes prázdniny (fakt nevím, kdo ty termíny vymýšlí), a já bych mohla být zase pravidelnější v přispívání (haha, už jste někdy viděli jak jsem pravidelná?). Pustíme se tedy do rozebírání sprchových gelů od YR.


Jako první tedy BIO sprchový gel s medem (a müsli?), který mě zaujal asi nejvíce. A taky jako jediný bych si jej pořídila znovu, jelikož hezky voní. Voní sladce, jako kdyby jste se mazaly medovníkem, jo to je nádhera. Tento gel nijak extrémně nevysušuje a nevyživuje. Mezi sprcháčema takový lepší průměr. Ale pozor, tenhle gel má ekocert - žádné PEG, parabeny, syntetika. Cool, tímhle u mě zabodoval.
Hodnocení: 7/10


Za to sprchový del s fialovou rýží (whaaat?) je těžký podprůměr. Nejen, že Vás vůně ničím nezaujme, ale dokonce bych řekla, že lehce vysušuje. Možná je to má osobní domněnka, ale díky tomu bych si již nekoupila žádný obyčejný sprcháč od YR.
Hodnocení: 2/10

Miminko s šeríkovou vůní jsem si pořídila na cesty. A taky to bylo malé velké zklamání. Šerík v něm citím jen tak zlehka a vysoušení zvládá stejně jako kolega s fialovou rýží. Další a plné balené bych si určitě nepořídila, jelikož ničím extra mě nezaujal.
Hodnocení: 2/10

Takže takhle je to se sprcháčema od YR. Vyzkoušela jsem jich pár, a další už si rozhodně nepořídím (oukeej Medík asi v zimě, na léto mi tahle vůně vůbec nesedí). Po první shlédnutí složení zjistíte, že to není úplně to, co by jste chtěli (aspoň já jsem na to fouňa), až na BIO kolegu.
Obyčejné YR sprcháče
BIO medík - mrkejte, je tam javorový cukr!
Co Vy a sprcháče, je Vám jedno, čím se myjete nebo si pečlivě vybíráte? Podle vůně nebo podle složení?

10 komentářů:

  1. Mně je to vlastně spíš jedno, ale jasně, že dávám přednost těm o něco lepším... :) Od YR jsem jich měla spoustu, vysoušení jsem nezaznamenala, ale to nic neznamená, až tak moc na to netrpím a většinou se namažu potom tak i tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že výběr mají velký. Já jsem na vysoušení docela fouňa, takže mazání je pro mě taky nutnost pokaždé :)

      Vymazat
  2. Já jsem z YR docela rozpačitá. Měla jsem většinu těch ovocných sprcháčů a pak i tel marocký olejíček a po všem jsem byla strašně vysušená. Líbí se mi hrozně balení i vůně, ale to vysoušení jim nemůže projít... :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten marocký olejíček mě tak lákal, ale když to je o ničem, tak aspoň ušetřím :))

      Vymazat
    2. Ten marocký olejíček mě tak lákal, ale aspoň ušetřím :))

      Vymazat
  3. Jsem z tý přírody u tebe na blogu už tak šílená, že jsem začala přemejšlet, co to je za strom ten medovník... jdu se odstavit ze sluníčka...
    Btw. dostala jsem od Č. šeříkovou vůni z YR, takže předpokládám, že voní stejně, jako sprcháč, ale asi silnějš, a úplně ji žeru! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsi mě s tím stromem :D K té šeříkové vůni jsem čuchala v obchodě, a je to sto a jedna! :)

      Vymazat
  4. ja si sprchace celkom dokladne vyberam ale YR moc nemusim, podla mna nie su take kvalitne ale dost drahe :(

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že mi u sprcháčů hodně záleží na vůni. Je to škoda, jsou tak malé a rozkošné.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šeříkový vypadá úžasně, musí krásně vonět! U máš skvělý blog, moc se mi tu líbí a ráda si ho prošmejdím celý=)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥