neděle 1. června 2014

Saloos - Růžový balzám

 Ano, dneska to bude Růžový balzám od Saloosu. S tímhle mrňouskem jsme se hodně skamarádili, za tu dobu, co jsme spolu. Ze začátku to vypadalo, že to nebude taková sláva, ale s postupem času se z nás stala nerozlučná dvojka.


Dle oficiálního popisu výrobce jsem zjistila, že je vhodný k regeneraci, hydrataci a pěstění pokožky. Tak jsem jej vyzkoušela jako oční krém na noc. A světe div se, oči ráno nevypadají jak po nájezdu zombíků na mou osobu. Ovšem pro někoho, komu bambucké máslo ucpává póry to asi pod oči nebude.

A co dále spolu podnikáme? Díky své mini velikosti (vlastním vzoreček balzámu) spolu cestujeme všude, takže když neplánovaně zůstanu mimo domov, a potřebuju odlíčit, použiju tenhle balzámek. A to mu taky jde dobře. A samozřejmě ho následně použiju jako obličejový noční krém. 


Barva balzámu je žlutá, a vůně je princeznovsky růžičková - podobně jako je tomu u roll-onu Divoká růže. Složení, kterému se těžko odolává: bambucké máslo (Butyrospermum parkii, Shea butter, BIO) 100%, sesam indický (Sesamum indicum, BIO), slunečnice roční (Helianthus annuus, BIO), růže šípková (Rosa canina), simondsie čínská (jojoba, Simondsia chinensis), bílý vosk, kandelilový vosk, tokoferol, askorbyl palmitát, kyselina askorbová, směs éterických olejů, limonen*, linalool*, citronelol*, citral*, kumarin*, geraniol*, farnesol*, eugenol

Až mrňouska dopotřebuju, budu si muset pořídit velkou krabičku (a potom obsah přešoupnout do cestovní, cha), protože si bez něj nedokážu představit svůj den. 

Hodnocení: 10/10 

Co Vy a Karité balzámy od Saloosu? Kterou vůni máte nejraději? Jak využíváte tyhle máslíčka, máte nějaké další tipy, jak je využít? 

9 komentářů:

  1. já jsem ještě žádný balzám nezkoušela, ale láká mně, to určitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, jsou neuvěřitelně univerzální ;)

      Vymazat
  2. já mám granátové jablko, používám ho pod oči nebo na hojení stroupků, je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidííš to, hojení stroupků, to mě ještě nenapadlo (a že těch stroupků příbývá s přibývajícími paprsky slunce :D)

      Vymazat
  3. Já měla rakytník a taky jsem ho používala i na odlíčení,ale většina balzámků je na mě na použití na noc nebo den moc mastná, takže mi bohatě stačil vzorek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastné jsou hodně, na celý obličej je snesu jednou za čas, každodenně bych se s nimi asi nevypořádala, ale mám je moc ráda :)

      Vymazat
  4. Týmto balzamom neviem tak úplne prísť na chuť, lebo ako krém na ruky sú trochu mastné, na telo si maslo vyrábam. Ale možno by som konečne vyskúšala odličovací balzam, i keď to by som si ho mohla aj vyrobiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle valzám jsem také měla, byla jsem s ním nadmíru spokojená! Tahle značka je teda docela drahá, ale je to dáno tou kvalitou no, nicméně super!
    Skvělá blog, moc ráda si tu projedu další tipy, vypadá dost hezky! ;-)))
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem se s ním mázla a tak hledám, co ještě zkusit od Saloosu....tento Růžový balzám je prostě top. Už používám půl roku a nemůžu si vynachválit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥