pondělí 9. června 2014

GS - Excellentní nálož silikonů

No jo, zavítala jsem do nepřírodních kosmetických vod. Nikdy jsem make-upy nenosila, ale po šílených víkendech s přáteli se mi na obličeji občas objevovaly nepěkné výrustky. No jasně játra nestíhala čistit..

Zatmění mozku nebo tak něco mě dovedlo do drogerie, a já si koupila tohle. Make-up od Gabrielky. Se silikony a SPF 30. Dobře mi tak. Měla jsem si raději objednat něco z eshopu, na co bych sice čekala déle, ale co by ze mě neudělalo ještě větší muchomůrku.

To tahle Gabriela je super extra silikonová. A jde to poznat. Ze začátku to vypadalo dobře. Používala jsem jej jen v pondělky. V úterý už jsem si vystačila s korektorem. Postupem času se přidávalo i úterý, jelikož se pupínky nehojily. A tak to šlo do té doby, než jsem make-up používala každý den.

Tahle silikonová bomba nedovolila mojí pleťi dýchat, a tím pádem se pupínky jenom množily. A ještě navíc ke všemu je mastná a pudr je po ní nutností. Jeho jediná výhoda je snad jen to, že má SPF, takže by teoreticky mohl být i na léto. Ale to asi těžko, když je mastný a dovoluje pokožce se potit pod maskou, že jo? 

Vlastnosti, kvůli kterým jsem si jej vlastně pořizovala (krytí pupenců), tak nějak zaniká, když se po jeho použití můžete přehodit přes hlavu pytel, a bude to vypadat lépe. Ale kdyby to přece jen někoho zajímalo, kryje obstojně.



Ingredients:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, DIETHYLHEXYL ADIPATE, NYLON-12, C11-12 ISOPARAFFIN, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, 
CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, SORBITAN ISOSTEARATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, LAUROYL LYSINE, ZINC OXIDE (NANO), MAGNESIUM 
SULFATE, PHENOXYETHANOL, SYNTHETIC BEESWAX, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TALC, BEHENYL BEESWAX, STEARYL 
BEESWAX, BENZOIC ACID, UBIQUINONE, DEHYDROACETIC ACID, ALCOHOL DENAT., DIMETHICONE, LACTIC ACID, SERINE, SODIUM LACTATE, 
SORBITOL, TEA-LACTATE, UREA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, ALLANTOIN, +/-: CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499 47/2012

Takže závěr je jasný. Nebrat. 
Hodnocení: 0/10

Nějaké tipy na přírodní make-up nebo BB na léto (klíďo i na zimu)? 

PS: Kdyby náhodou někdo potkal muchomůrku tygrovanou, co se tluče do hlavy, jsem to zaručeně já. Probíhá očista od toho silikonového bordelu.

19 komentářů:

  1. Fujtajbl. Hodně chvály jsem slyšela na minerální mu. Taky se na něj chystám, až dopatlám, co mám doma. Vidím to tak na příští rok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, minerály by mohly být fajn, taky se na ně chystám.

      Vymazat
  2. Ať mám pupínky sebehorší, make-up nepoužívám. Nikdy jsem se to nenaučila.. Většinou jen zapudruju a to je všechno. Teď jsem ale vyzkoušela minerály od Everyday Minerals a byla jsem celkem spokojená, pak jsem také slyšela chválu na Lily Lolo a Farana.. Minerály jsou daleko lepší, než klasický make-up, dokonce nedokonalosti hojí, ale ta aplikace.. to holt není nic pro mě :)
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aplikace se ani tolik nebojím, spíše mám strach z té kupy odstínů, hledání správné barvy bude asi prolbém :)

      Vymazat
  3. hnus velebnosti! proto už rok nepoužívám chemické make upy, ale pokud mohu doporučit tak od max factor mají dobré!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nerada bych se vracela k drogérkovým make-upům, takže max factor zavrhuju, ale díky za tip ;)

      Vymazat
  4. Taky hlasuju pro minerální makeup, ty silikonové zvěrstva mi způsobují přesně to, co popisuješ.. je to pak začarovaný kruh..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, ale dobře mi tak, nemám být netrpělivá, a raději si něco objednat!

      Vymazat
  5. A mně zrovna byla GS tak sympatická :-( Ale teď vím, že make upy nebrat.. :-/ Bohužel stále ten svůj taky hledám, takže nemohu radit :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě GS byla taky sympatická (asi za to můžou pískáče, jelikož nic jiného jsem od ní snad neměla.)

      Vymazat
  6. No ono asi všeobecně všechny klasické chem makeupy budou na jedno brdo...radši snad nekoukat!:/ Já minerální makeupy testovala jsou fajn na léto, na doma ,ale prostě není to makeup, krytí mi přijde menší..ale až někdo najdete super přírodní makeup koukejte mi dát vědět :))) Zatím jsem pro sebe objevila jednu chem nálož a jsem spokojená, snad se mi zas za pár měsíců pleť nezkazí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No toho krytí u MM se trochu bojím. Já bych na to složen nekoukala, kdyby se mi na obličeji nezačal objevovat pupínek po pupínku (a každý den plno nových!). Až objevím super přírodní maku-up dám zaručeně vědět :)

      Vymazat
  7. Tak já občas používám i podobné make-upy - na focení beru totiž ty nejvíce krycí Cover make-upy od Dermacolu, ale naštěstí je to jen občas.. Naopak každodenně by to má pleť nezvládla, takže spíše používám CC krém od NIP+FAB nebo pudrový make-up Lily Lolo, ten je nej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, že na focení je třeba těžšího kalibru :) Na ten CC od NIP+FAB mrknu, nemuselo by to být marné :)

      Vymazat
    2. Upřímně, zkoušela jsem už několik BB a žádný mě nezaujal (všechny jsem povyměňovala na Votočvohoz).. jediný ne-makeup co u mě přežil je právě tenhle CC krém, asi proto, že i kryje více než BBčka a je na pleti příjemný.. jo a krásně voní. :D
      Už jsem na něj kdysi psala i recenzi (http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/05/cc-krem-nipfab.html) :P

      Vymazat
  8. Ja teraz striedam minerálny makeup (tuším od Silk Naturals - len je to taký vlastnoručne namiešaný, tak som si ani nie istá, ktoré všetky značky som zmiešala :D) a potom CC krém od Physician’s Formula - ten ma potešil, že neobsahuje silikón (vydrží mi na tvári aj v horúci deň a neusádza sa do pórov, takže u mňa spokojnosť :) )

    OdpovědětVymazat
  9. Já přes léto make-up vůbec nepoužívám,kvůli tomu horku.. Mojí pleti se to moc nelíbí :). Takže jen korektor a pudr,abych se neleskla a je to :). Škoda tohohle make-upu,GS mam celkem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je docela zklamani, GS mam rada:( ale aspon vim ze tento neporizovat:). Ja bych ti doporucila od Dermacolu Imperial, ale kryti ma zas stredni tak nevim..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak po přečtení článku je mi jasný, že tento prohýřený víkend, kdy játra taky nestíhají čistit, hehe, ksichtík prostě něčím dostupnějším a levnějším nezakryju..Hm ono se říká, že na make-upu se nemá šetřit. Sakryš, ale u Gabriellky je to škoda, ale já celkově asi MU z drogešky nepříjdu na chuť, ještě mě tak láká loreal lumík, ale za ty prachy zůstanu u své "drogerky" Bourjois. Je to s podivem ale fakt záleží jak a s čím se ty silikony míchaj - Bourjoík je taky silikoňáckej - ale friendly !-)....tak příště ten eshop no :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥