úterý 3. června 2014

Essence - Stay all day concealer

Určitě to znáte všichni. Sice už máte oblíbený rozjasňovač nebo korektor, u kterého víte, že nesáhnete vedle. Ale co když třeba objevíte Ameriku tím, že vyzkoušíte něco od Essence, co bude mít stejné účinky? Co když ta částka, kterou dávate za svůj oblíbený rozjasňovač je zbytečně nadsazená jen kvůli značce? 


Ne, není. Zase jsem se ujistila, že jsem to neměla dělat, a že jsem měla jít po osvědčené kvalitě na nepouštět se do tohohle. Až to budu chtít příště udělat, uražte mi prosím pazoury! 

Jakože s tím, že by vydržel 16 hodin jsem nepočítala, tak naivní zase nejsem. Ale to je mnohem větší katastrofa. Potřebuju zakrýt kruhy pod očima. Když jsem si jej kupovala, bylo zrovna docela fajn období, kdy nebyly tak velké a dalo se s tím žít. Ale ten pocit, že tam jsou tu pořád byl. A tento super rozjasňovač tomu pocitu neubral.
Aplikátor fajn, s tím se mi pracuje dobře.

Naopak. Po použití kůže pod očima jakoby ztěžkla a oči vypadaly ještě více unaveně. A to nemluvím o tom, že po půl dni na očích není ani ta ztěžklá vrstva korektoru. No v tomhle případě možná dobře, aspoň oči dále neunavuje. 

Takže příště bych si mohla ušetřit spoustu peněz (zas taková palba to není, asi 70 Kč, které ale letí stejně do koše...), a raději si koupit něco, co bude opravdu fungovat.
Hodnocení: 1/10 (za ten fajn aplikátor, to se mu musí nechat)

Co Vy a nutkání "objevovat Ameriku"? Máte nějaký rozjasňovač, který je osvědčený i pro pandí kruhy?

11 komentářů:

  1. Perfektni je od Maybelline, je sice trosku drazsi, ale vydrzi dlouho :). Co mam ale treba make up od Essence Stay All Day, tak ten ptekvapive drzi. Pravda, zas tak casto ho nepouzivam, ale neucpava pory, coz je pro me asi nejdulezitejsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To docela hledím, že ti něco na pleť od Essence sedí, já už se téhle chybě musím vyvarovat :))

      Vymazat
  2. Já neštěstí na kruhy pod očima netrpím, ale mám zarudlo okolo rtů, takže když mám červenou rtěnku, vypadá to, že ji mám rozmazanou, a proto si po nartěnkování musím dát korektor okolo rtů :) Si nevybereš... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zarudlo okolo rtů? No to je fakt,to si nevybereš, rozjasňovač nebo korektor je naším neším chlebem :D

      Vymazat
  3. já teď zkouším toho lososa od Skinfood, překvapivě drží dobře i ve velké vrstvě! ale tohle "těžknutí" znám, to mi dělá MAC (!!!), mám oční okolí jak stařena. jinak běžně používám Rimmel MP nebo Maybelline, ale ne ten Fit me, ten je na prd, ten Affinitone myslím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě naštvalo ještě více, když bych za to dala takové peníze jako stojí MAC a ještě by to dělalo to, co tahle hrůza od Essence. Právě že jsem dlouho používala Rimmel MP, a s tím jsem byla spokojená nad míru, ale toužila jsem po změně :D No nic, počkám, co řekneš na lososa, a pak se rozhodnu. Popravdě mě více láká banán, ale nemám ráda tuhé rozjasňovače.

      Vymazat
  4. Podobné pokusy moc nepodnikám. :) Ale jinak mám ráda Astor skin match (asi se tak jmenuje...?) a jinak ten pravý asi pořád hledám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych mít Tvou pevnou vůli, a udržet se před podobnými pokusy :) Astoru se z nějakého důvodu vyhýbám (fakt netuším proč?). Až ho najdeš, tak dej vědět, zkusím to taky ;)

      Vymazat
  5. Za sebe doporučuju Bourjois Healthy Mix - Korektor a rozjasňovač v tužce. Kruhy mám obří, sahají mi dokonce až nad oči a jsou výrazně fialové. Tohohle korektoru jsou sice potřeba dvě vrstvy, ale nevytváří šílený nános, naopak vypadá přirozeně a drží celkem dlouho (tak 10 h, tipuju). Nechtělo se mi do něj, protože před nějakou dobou inovovali obal a dali ho do pera se štětečkem na konci, což já hodně nemám ráda, ale.. když ho miluješ, není co řešit :-D i blbý obal se pak dá přežít.

    OdpovědětVymazat
  6. To já mám problém zakrýt své kruhy pod očima s čímkoli :D dobře, až tak moc korektorů jsem nezkoušela, ale abych neustále utrácela za korektory, dokud nenajdu ten pravý, to není nic pro mě :-/. Jestli existuje nějaký božský, sem s ním :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já žádný extra rozjasňovač ani korektor nemám.. Korektory kupuju jen takové ty tuhé v tyčince a navíc co nejlevnější. Stejně mě z dražších žádný zatím nepřesvědčil že je něčím lepší. :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥