čtvrtek 19. června 2014

Bez hodnoty

Článek bez jakékoliv hodnoty. Prostě plkání a vymlouvání se :-)

Pro ujasnění. Zkouškové začalo v půlce května. Naši milí magistři a inženýři ale vypisují termíny až teď. A všechno pro jistotu tak, aby to nebylo déle, než dva dny od sebe. Takže nám nastavili laťku hodně vysoko, a chtějí nás psychicky dostat. Asi. Jinak si to neumím vyložit.

A skloubit práci a učení není až tak lehké, jak jsem si představovala. Takže šprtám. A to tím stylem, že dokonce není čas na prokrastinaci! Bohužel mám za sebou teprve první ze série šílených zkoušek, takže ještě chvíli budu aktivní pomálu. 

Ano, takhle nějak vypadám, když čekám před kabinetem na výsledek zkoušky
[zdroj]
Držím palce všem ostatním, které trápí zkouškové nebo státnice. Já jedu vypnout na chvíli na kole do hor. Dva dny zaslouženého odpočinku. Ale už mám myšlenky na to, že si s sebou stejně vezmu tabletku a do ní natahám přednášky, abych nevyšla ze cviku :-)

A jak se máte Vy, jak užíváte super slunných dní?

12 komentářů:

  1. Fúha, tak to je riadne kruté teda, ja študujem zubarinu a chválabohu som už vera doskúškovala čiže viem aké trápenie ťa čaká, no držím palce a verím, že to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu pro to dělat všechno :)

      Vymazat
  2. Brrrr učenie, brrr škola! :D Ja som tak rada, že toto už nemusím riešiť. Držím palce! Trošku provokatívne - ja si užívam úplne najviac ako sa len dá, až sa cítim niekedy previnilo, že zanedbávam iné, serióznejšie veci ako napr. učenie angličtiny a podobne. Leto je holt také :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Ti upřímně závidím, že už to nemusíš řešit :)) Léto je právě takové, a o to horší je donutit se do toho učení :)

      Vymazat
  3. Fandím! Drž se! Pak budeš vzdělaná a bude psát články o tom, jaký to je bejt vzdělaná :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Doufám, že to bude aspoň stát za to, pokud se do toho stavu Bc někdy dostanu :)

      Vymazat
  4. Naprosto ti rozumím! Tohle zkouškový je pro mě taky horor, ale už je skoro za mnou. Tak držím moc palce ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky se drž, to zvládneš ;)

      Vymazat
  5. Drzim pesti. Ucit se v obdobi, kdyz 3/4 lidi ma vse za sebou, je vcelku krute, sama to zazivam a to jsem teprv na gymplu :). Takze jak uz si vsichni budou uzivat krasnych prazdnin, jdu si do skoly dopsat matiku s filozofii, parada!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu to není lehké dokopat se k učení, když už všichni oznamují, že mají po zkouškách, nebo dokonce po státnicích, a já teprve na půli cesty. Taky držím palce, ať se testy podaří :)

      Vymazat
  6. Zlato, myslím na tebe, držím palce a posílám hromadu energie! Ty to zvládneš!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jej, to je blbý :/ já dělala poslední zkoušky už nějakou dobu zpátky a to jsem úplně nadávala, že někteří vypisují až na červen, když já to chtěla mít hotové v květnu :D. Tak držím palce ať se ti daří a ať máš všechny zkoušky rychle za sebou :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥