pondělí 30. června 2014

Avon - Fixační sprej na make-up

Už je  to nějakou chvíli, co Avon vypustil do světa svou novinku - fixační sprej na make-up, který podle popisu má dělat toto: "Lehký sprej fixuje make-up, který vydrží po celý den. Rychle zasychá a nevysušuje a nedráždí pleť díky vitaminům A, C a E. Nezanechává pocit mastnoty." (oficiální text výrobce). Určitě jste již recenze zmerčili jinde, jelikož to byla součást pozornosti z akce Avon Blogstars. Já jsem měla tu čest, že jsem vyhrála tenhle sprej u Kamush v giveaway.

Tak zaprvé. Každý kdo mě již chvíli čte ví, že jsem na dekorativku fakt telátko (moooc mírně řečeno). Ale i tak se to od dob, co mám blog zlepšuje. Sice pomalu, ale jistě. Proto jsem byla ze začátku docela skeptická k tomu, k čemu mi to vlastně bude.

Jo, tak tahle fotka se fakt nepovedla
Ale směle jsem se pustila do testování, přece to nenechám ležet, že jo! Aplikace spreje je 2-4x stříknout na obličej (cca 20-25 cm od obličeje). Tak jo. Namaluju na xicht obličej, stříknu 3x, zlatá střední cesta, že jo. Co to? Že prý nezanechává lepivý pocit? Připadám si jako bych otevřela kolu, která právě vypadla z automatu. Jen to nezanechává hnědé tečky.

Přežila jsem ten nepříjemný pocit, který se po zhruba půl hodince vytratil (a nebo jsem si zvykla, na ten pocit těžkého obličeje). Vyzkoušeno v horké letní dny, vyzkoušeno v obyčejných dnech i v dešti. Make-up mi neslezl, a make-up večer vypadal tak, jako ráno (ovšem stejně tak se make-up nehne, i když sprej nepoužiju, a bez pocitu obličeje s kolou).

No příroda to není, od Avonu by to snad ani nikdo nečekal, ne?
Napadla mě teda ještě jedna zkouška, a to přímo ohněm. Jelikož o linkách od Elfu jsem se zmiňovala již dříve. Na očích mi nedrží celý den v žádném případě, a když je horko, tak snad ani 2 hodiny. Riskla jsem proto tyhle linky v kombinaci s fixačním sprejem, vyzbrojená odličovačem v kabelce, kdyby bylo třeba nasadit náhradní plán (přece nebudu kolegy strašit jako panda). Kupodivu to vyšlo. Linky nedržely jako přibité, to bych spreji (a koneckonců i linkám křivdila), ale dobrých 6 hodin se linky držely tam, kde by měly být! Pak začalo jemné opadávání a drolení, ovšem do stavu, do kterého jsem se dostávala normálně bez spreje se to nedostalo. Náhradní plán zůstal v kabelce.

Závěr je tedy takový. Lepí. Nebude se Vám to líbit. Ale zvyknete si. Dejme tomu, že i něco umí. Takže pro někoho, kdo používá stíny, a chtěly by je zafixovat něčím jiným než bázi, to asi půjde taky. Já bych si asi tuhle srandu nekoupila sama od sebe, ale jsem ráda, že jsem to mohla vyzkoušet. Jen malá poznámka pro Avon developery. Když už, tak si myslím, že tenhle sprej by zasloužil SPF filtr. Na zimu jej nikdo používat stopro nebude, nechceme přeci, aby mám na xichtíku vyrazila ledová krusta, a na léto mi tam tahle vychytávka prostě chybí.

Hodnocení: 4/10 (Oficiální cena Avon eshopu je 199,-)

Co Vy a tahle avoňácká novinka? Láká Vás? Zkoušeli jste? Nebo nějaké zkušenosti s podobnými výrobky jiných firem?

18 komentářů:

  1. Hmm přemýšlím,ale asi zústanu u prověřené smradlavé klasiky od Stage :) Vím že funguje a jsem srab na testování a cena není tolik odlišná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli nelepí ale jen smrdí, tak máš z části vyhráno :D

      Vymazat
  2. SPF je přece v každým krému a make-upu :) (kterej si dáš jako první, než ho zafixuješ tím sprejem :)) )
    (jsem ještě pořád nadrnčená z toho zákaznickýho servisu u nich :))) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi fakt dobrá, jde vidět, že to v tobě hodně nechalo :D Já třeba v létě moc make-up nepoužívám, a spousta mých oblíbených krémečků SPFko nemá, takže se mažu v létě opalcovacím olejem :D Ale trefná poznámka, jsem rozežrana :D

      Vymazat
    2. Nemají SPFko? :-O Co to je za krémy?

      Vymazat
    3. Tak různě :D YR, domácí patlátka, Logona :D Já vím, u Avonu to je standart, mít u krému SPF ;)

      Vymazat
    4. To je u všech krémů standard, ne? :) Já jsem asi ještě neměla krém, kterej by neměl aspoň nízký SPF.

      Vymazat
    5. Nee, vážně jsem krémy úplně bez SPF. Ty domácí patlátka mají něco malinko, to co je součástí éterických oleju, ale některé to fakt nemají :)

      Vymazat
  3. Ty mi budeš říkat něco o humoru? Já se lámu i u tvých recenzí! :-D
    No, ten lepivej pocit bych možná přežila jo, ale když je to samá chemka a bez SPF, tak to mi za to asi nestojí.

    Heej, drobku, jakej používáš make-up? Já mám momentálně BB cream od Catrice a je boží! Určitě ho zkus, mám ho už dýl a žádná neplecha se nekonala. :-) Akorát teda můj make-up po osmi nebo víc hodinách ve škole nikdy nevypadá stejně, jako ráno. :-/ Stíny se slejou.. A tak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Tě pobavila :-))

      Používala jsem tu "fajn" gábinu se silikonama, co jsem o ní psala nedávno, ale letěla do koše. A teď v létě to řeším korektorem a pudrem, sluníčko mi vždycky hezky vyčistí pleť :)) Na ten BB krém od Catrice určo mrknu, jen se bojím, že jestli tam bude nějaký silikon, tak si na to asi netroufnu, fakt mi to nesedí.

      Vymazat
  4. Ja som zas počula samé chvály :) tak neviem
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem viděla teda hodně rozporuplné názory, takže je to takové spekulativní :)

      Vymazat
  5. Mně tyhle fixátory nějak neberou a moc jim nevěřím :/
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobře děláš :) Myslím, že to není věc, bez které by se člověk neobešel. Ale zkusit se má všechno ;)

      Vymazat
  6. no tak mně dělal ty mapy a prostě mi tak "stahoval" obličej, že jsem líčení sundala, hned, jak to šlo, takže za mně nee... pořád ho nabízím za odvoz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě u tebe jsem o mapách četla. Ale třeba Škodulka z něj byla nadšená :) Nikdo ho nechce za odvoz? Ale no táák, lidi, zkuste to ;)

      Vymazat
  7. Nj, asi už jsem stejnou recenzi četla nedávno jinde.. :P To lepení si pamatuju a ikdyž jinak by to asi byla fajn věcička, tak tohle je pro mě velké mínus. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥