pátek 2. května 2014

Yves Rocher - Sebo Vegetal krém/gel na obličej

Yver Rocher se pyšní novou řadou Sebo Vegetal. Je určená pro smíšenou až mastnou pleť. Aniž bych tušila, že je to nová řada, krém mě zaujal, a já si jej spokojeně se slevou 40% odnesla domů.

Podle ofiko zdrojů krém obsahuje prášek ze šišáku bajkalského , což je vysoce čistící látka, díky které by měla být smíšená a mastná pleť opět sjednocená a dokonale matná.

Co mě překvapilo bylo, že na krému je napsáno gél créme - takže jsem slušně poprosila paní prodavačku o vyzkoušení, protože o gel na obličej opravdu nestojím. A protože příjemně překvapil, šoupla jsem jej do košíku. 


Krém má pěkný skleněný kelímek, a obyčejný design, který je pro YR typický. Struktura krému je lehká, a skvěle se vstřebává do pokožky. Docela jsem byla překvapená, jelikož předchozí krém na obličej, který jsou od YR měla mi po vtírání do pokožky dělal šulky (o make-upu ani nemluvím). Krém mi nedělá na obličeji masku, díky které bych se „zevnitř“ potila.

Pod make-upem nedělá neplechu, za to mi přidávám palec hore. Každopádně znovu bych si krém nekoupila, a to jednoduše díky tomu, že si nemyslím, že by to byl nějaký zázrak. Svými účinky ho mohu přirovnat k o polovině (či snad ještě více) levnějšímu krému od Alterry.
Hodnocení: 7/10


A co Vy a nová edice od Yves Rocher?

6 komentářů:

  1. mám ho, ale ještě jsem ho nezkoušela. ale to gel mě taky zmátlo, hned jsem ho zkoušela v obchodě na ruku, gely na obličeji nemám ráda. tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, gel jako hydrataci bych nechtěla. Tak jsem zvědavá, co na něj budeš říkat ;)

      Vymazat
  2. Já jsem dřív od YR používala docela dlouhou dobu řadu pro nedokonalou pleť, kterou zrušili a předělali myslím na tohle.. Jako, na to, kolik ten krém stál, nebyly účinky nic moc a pak mě začal ještě ke všemu vysušovat. K této nové řadě proto nemám moc důvěru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že jsem z řady pro nedokonalou pleť taky něco měla (pokud si to s něčím nepletu). Chápu proto Tvé obavy :)

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem ho ze vzorečku, i ten druhý, a za mě tedy nic moc. Je pravda, že je lehký a dobře se vstřebává, ale já od něj čekala především matující schopnosti, a ty nemá.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s ním spokojená moc, hlavně s tím jak mi pleť zmatní, takže i jako podklad pod make-up super. Navíc ta jeho lehkost je příjemná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥