středa 28. května 2014

Yves Rocher - Expresní odličovač na oči s chrpou

Po tom, co jsem poznala hydrofilní odličovací oleje už mě asi neuspokojí jen tak něco. Ovšem tenhle oční odličovač byl jako dárek k nákupu, tak proč ho nevyzkoušet, že jo. 

Vzhledem k tomu, že jsem již v době, kdy jsem tento odličovač začala používat měla houbičku, tak jsem od začátku používala tento odličovač s ní. Takže na vlhkou houbičku. Odličovač se musí samozřejmě protřepat před použitím, a pak kápnout na tampónek/houbičku. 


Nutno přiznat, odličuje dobře. Na mé slabí líčení (to znamená oční linka + stíny, nebo každé zvlášť + řasenka) to stačí. V návodu na použití je psáno, že zbytky, které zůstanou na obličeji se nemají oplachovat, pouze setřít tampónem. Upřímně, tohle si nedokážu představit. Můj pocit z něj je, že pokud bych si obličej neopláchla, ráno oči nerozlepím od sebe. A navíc stejně po odlíčení používám pleťovou vodu nebo toner.

Za 199,- (to je jeho plná cena, teď se dá sehnat akční za 139,-) se pořád nemůžu rozhodnout. Na jednu stranu plní svůj účel na jedničku a v případech nouze odlíčí i celý make-up. Na druhou stranu v sobě má nějaký ten paraben, a lepí (není to hrozné, ale s hydrofiláky se Vám to nestane). Takže sama od sebe bych si jej asi nepořídila.

Hodnocení: 6/10

Co Vy a tenhle odličovač? Máte jej rádi? Popřípadě jiný odličovač od YR?

15 komentářů:

  1. Já prostě tuhle značku nemusím, téměř vše i ve vzorku co jsem zkoušela mi prostě nevyhovuje a navíc celý koncept mi nějak nevyhovuje, hrají si jakoby na přírodu a skutek utek no nevím.. Ale asi jednou za rok se nechám na něco zlákat a pak lituji a předávám dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To docela chápu, taky mi vadí, že se tváří přírodně, a když se pak mrknu do složení, není to taková hitparáda. Ale jak říkáš, zlákat se taky nechám.

      Vymazat
  2. Já měla ten druhý s chrpou, a byl celkem fajn, ale pořád hledám něco lepšího a účinnějšího...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sme sa dnes zhodli v téme:) Nechápem prečo neoplachovať? To mi príde divné. Presne ako píšeš, tak či tak ešte pleť aj oči človek pretrie pleťovou vodou alebo niečim, tak žiadne zvyšky odličovača nezostanú. Oleje sú aj u mňa zatiaľ top, uvidím ako s balzámami:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsme to neplánovaly, co? ;) Taky jsem to právě nepochopila, proč by se něměl oplachovat. Balzámek mám taky objednaný, tak uvidíme, jak si s ním budu rozumět já ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. U jednoho balení to budu muset přežít, druhé nebude :D

      Vymazat
  5. já ho koupila ve slevě po tom, co o něm všichni pěli chválu a bohužel jsme si nesedli ... odlíčí dobře, to neříkám, ale mám po něm pak slepené oči ještě do rána a navíc mi ucpává póry :( takže do YR chodím už jen na balzámy na rty a mám klid ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohudík mi póry neucpává (u očního odličování s téma většinou nemívám problém), ale to lepení. Kdybych měla tolik silné vůle abych si nekoupila od YR neověřené věci, tak bych si pogratulovala :D

      Vymazat
  6. Já už se nikdy nevzdám hydrofilních odličovacích olejů :) Ty jsou pro mě velkým zázrakem, takže mě tahle věcička od YR nechává chladnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevzdávej, nestojí to za to! V polovině tohoto balení jsem letěla do obchodu pro hydrofilák! :D

      Vymazat
  7. Nj, taky jsem propadla hydrofilním odličovacím olejům.. Takže tenhle by pro mě už asi taky nebyl úplně ono.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydrofiláky byly nejlepším objevem za posledních několik let :)

      Vymazat
  8. dřív jsem ho používala,ale ted si vystačím s obyč dm hlavně kvůli ceně

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥