neděle 4. května 2014

Srovnávání zubních past Weleda

Bězné pasty mi nechutnají. Od dob, kdy jsem začala používat ze zdravotních důvodů Parodontax jsem si zvykla na slanou příchuť zubní pasty a klasická zubní pasta mi prostě nejede. 

Tak jsem zahájila hledání v přírodních vodách zubních past bez zbytečné chemie. Takže bez pěnidel. A na co jsem narazila? Na zubní pasty od Weledy.

Rathanová zubní pasta
Pasta, která byla momentálně na skladě. A taky slibovala stahování dásní a předcházení tvoření zánětů v ústech, takže účinky podobné Parodontaxu, pro mě jako člověka s náběhem k zánětům dásní ideální kombinace.

Nečekejte, že bude pasta osvěžující jako normální pasta. Nádech svěžesti v sobě ukrývá, ale není to nic, co by položilo žábu k zemi. Celkově pasta dobrá, ale jsem zvyklá na jinou chuť. Znovu ne-e.
Hodnocení: 6/10 
Ne, bílá není ani jedna z nich
Zubní pasta Sole
Podporuje slinění (a sliny zabraňují vzniku zubních kazů) a samočistící schopnosti dutiny ústní. Slintat jako kůň nebudete, to se nebojte, tohoto účinku jsem si nevšimla.

A samozřejmě je slaná a to dost. Pro mě úžasná chuť, pro někoho, kdo na to není zvyklý je to peklo. Občas se pastu snažím vnutit návštěvě, která pak prská ještě půl hodiny, čím že si to myju zuby. I po dopotřebování tuby nemám problémy se záněty, které by se mi při použití klasické pasty už dávno začaly tvořit. Svěžest ještě menší než u pasty předchozí, ale sůl to tak nějak neutralizuje. 
Hodnocení: 9/10

Jednoznačným vítězem se stává slaná pasta Sole, jak překvapivé. Příště se ovšem chystám na zubní olej pana Hadka, který jsem kdysi používala a hrozně mi vyhovoval.

Máte tipy na dobré přírodní zubní pasty? Zkoušeli jste některou z výše zmiňovaných?

25 komentářů:

  1. Jak jsme každá jiná, já bych si třeba nikdy nezvykla na tu slanou chut blééé :D Pro mě je jednoznačně lepší ta první.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, je to o chutích :) Nevím čím to je, když jídlo si normálně nesolím skoro vůbec :D

      Vymazat
  2. Já osobně ještě žádnou přírodní pastu nezkoušela, ale myslím že je správný čas nějakou koupit! :) Děkuju za inspiraci..:)

    Mimochodem - ty tvoje dnešní přirovnání mě vážně rozsekaly..:D "Není to nic, co by položilo žábu k zemi :D"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :D Vzpomněla jsem si při psaní na takové to divadýlko "žábo smrdí mi z pusy?" :D

      Vymazat
  3. občas si u našich vyčistím zuby tím Paradontaxem, je to zvláštní chuť, vyloženě mi nevadí, ale nechci :D já používám Sensodyne nebo Marvis, takovou tu běžnou levnou drogérku už ne. a slintací pastu bych asi mít nemohla, mi se sliny dělají šíleně i tak. můj zubař ze mě šílí, mám vždycky hubu plnou těch tampónků, nic už se tam nevejde a já furt slintám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marvis se mi líbil (když běžel v těch boxících), ale nikdy jsem na něj nenarazila. To je dobřee, že slintáš, to je prý dobré na kazy ;)

      Vymazat
  4. Za sebe můžu doporučit ajurvédské pasty Sumudu a Supirivicky, jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ajuvérdu se chystám, tak děkuji za tipy, určitě po nich mrknu ;)

      Vymazat
  5. Nic, co by položilo žábu k zemi.... :o))))))))))))) jsem si poprskala monitor kafem :D
    A souhlas s Annabel, Sumudu a Supirivicki jsou boží!
    Tu slanou chuť bych asi nedala, prý se na to dá zvyknout, ale nevím, nevím.. to si radši čistím zuby kokosákem, ten mi chutná :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, já Ti přijud za odměnu monitor utřít :D Joo kokosák, ten mě taky chutná, kdyby stačil jen kokosák na čištění po ránu, nečistila bych si zuby ničím jiným :)

      Vymazat
  6. Zajímavé, ta slaná příchuť musí být zvláštní :-) Zubní pasty od Weledy ani jiné přírodnější pasty jsem zatím nezkoušela. Snad jen ty zubní tabletky od Lush, ale ty mě extra neoslnily tedy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabletky od Lushe jsem samozřejmě měla taky (jak jinak že jo), a můžu říct, že jsem si připadala jak buldok. Nic moc za mě, a chtěla jsem si je nechat na cestovačku pod stan (přece jen nerada plivu pastu v přírodě) a ony mi ty mrchy ztvrdly. Takže to je docela zážitek při čištění.

      Vymazat
  7. Pastu od Weledy si chci pořídit, takže si asi převezmu tip od tebe :) Momentálně mám Paradontax

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že převezmeš tipy :) Myslím, že slaná pasta Ti bude chutnat :)

      Vymazat
  8. Budu to muset někdy vyzkoušet.. Ikdyž té slanosti se celkem bojím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus tu červenou, není slaná vůbec :)

      Vymazat
  9. Ještě teď po několika měsících se mi zvedá kufr, když si vzpomenu na Parodontax, používala jsem ji asi tři týdny, víc jsem nezvládla. A přitom na obalu psali, že po dvou týdnech už si na tu chuť člověk zvykne! :-D Měla jsem pak dvě přírodní pasty, tuším, že jedna byla od alverde a ta druhá od lavery s mořskou solí, teď mám pastu bez fluoru, na značku si nevzpomenu a umyvadlo je daleko :-) a chystám se na ty LUSH tabletky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já jsem teda prskala při parodontaxu jen asi dva dny. Jo, na pastě jsou smajlíky, že po dvou týdnech je to v pohodě, a po třetím týdnu už nemůžeš jinou :D Teda, ani jsem nevěděla, že Alverde má zubní pasty! (Jak jsem to mohla přehlédnout?) A je ta od Lavery slaná? Jestli jo, tak ji potřebuju!

      Vymazat
    2. My jsme se prostě s Paradontaxem nějak neskamarádili. :-) Myslím, že Alverde má pastu jen jednu a mají i ústní vodu, tu ale vyzkoušenou nemám. Akorát ty pasty nejsou v regálu s ostatními alverdími věcmi, ale normálně u ostatních zubních past. A hned vedle toho byla i ta pasta od lavery...slaná určitě nebyla, aspoň tedy ne nijak výrazně.

      Vymazat
    3. Zrovna včera jsem prošmejdila dm skrz na skrz a nenašla jsem tam Alverde pastu (ale možná jsem jen narazila na špatné dm, všimla jsem si, že se sortiment v dm rapidně liší), dokonce ani Lavera pastu jsem tam neviděla. Takže musím obhlídnout jiné dm ;)

      Vymazat
  10. mna Weleda pasty lakaju uz strasne dlho ale teraz si mi potvrdila to, coho som sa bala, ze zle chutia :( tak to ich asi skusat nebudem :(

    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je o zvyku, nechuutnají zas tak hrozně (ale máš pravdu pro každého to není ;) )

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥