pondělí 26. května 2014

Maybelline - Color Tattoo

Jakože netřeba představovat. Všichni, kteří se líčí zaregistrovali novinku od Maybelline Color Tattoo. Okej, novinka to byla zhruba před 2 lety. No co, tak to bude trochu opožděná recenze. 


Na mou obranu, nikdy jsem stíny nepoužívala, když nepočítám to, že jsem si sem tam půjčila mamčiny stíny, a to navíc ještě výsledek fakt stál za to. Milá S. ale chtěla tuto nezkušenost prolomit a ve swapu mi poslala tyhle stíny. Jedná se o odstín On And On Bronze.

Obal je šikovná skleněná mistička, která je bytelná. Už jsem s ní nesčetněkrát flákla o zem, a pořád žije. 

Barvička je ideálně nenápadná, dle mého vhodná pro každodenní líčení a obsahuje shimmer. Tak akorát, nejsou to žádné mega velké zrcadla, která by během dne opadávaly pod oči a dělaly z vás ubrečenou lesní žínku.
Jedna vrstva stínů máznutých prstem
Pozor, Claire objevila kouzlo očních stínů. Ráno, když nestíhám/nechce se mi/nemám na to nervy (ano tady hovoříme o lince), si prostě fouknu na oční víčko tenhle stín a řasenku. Jo, od té doby, co mám stíny na mě uvidíte linky svátečně, vážně jsem hrozně zlenivěla. 


Stíny na očích drží hezky celý den pod podmínkou, že je nanesu na přepudrované víčko. Ani po větším fyzickém výkonu se mi neslily v očních záhybech. Díky těmto stínům jsem si dokonce pořídila štětce na make-up, a tak se mi zamlouvá nanášení štětci, i když první dva měsíce jsem do nich patlala prstem, takže ideální pro začátečnice jako jsem já.

Co dodat? Stíny už jsem okukovala i v jiných barvách, bohužel nejsem schopná si vybrat. Takže pravděpodobně to dopadne tak, že dopotřebuju tyhle a koupím si stejnou barvu.

Hodnocení: 10/10 (jsou to moje první stíny, tak to berte s rezervou)

A co Vy, které jsou Vaše oblíbené stíny? Máte nějaké tipy na pořádné držáky jako jsou tyhle CT?




12 komentářů:

  1. mám srovnání i s jejich dražší verzí od Benefitu, takže za mě určitě ne.. Nevydrží moc dlouho a pigmentace taky nic moc:/
    Eva ♡ life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že Benefití jsou lepší, až je potkám tak se na ně podívám :)

      Vymazat
  2. Sakra, se stíny jsme na tom stejně.. Ale tyhle Color Tattoo se mi zamlouvají.. A dokonce by mi to s nimi mohlo i jít.. A taky bych nějak vypadala..:) Hmm..:)
    A zase budu utrácet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi by Ti to určitě mohlo jít. V balíčku najdeš jednu věc, která by Tě mohla namotivovat ke koupi ještě více ;)

      Vymazat
  3. Hehe, mám to přesně opačně - po nanesení je jemně zapudruju nebo na ně plácnu ještě nějaký neutrální stín a taky drží jako přibité! ;) Mám je moc ráda, nevím, proč jsem ten bronzový odstín pár měsíců nepoužívala a kde jsem vzala pocit, že mi nesluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že to jsou jediné oční stíny které vlastním, přejetí neutrálním odstínem nehrozí :D Já myslím, že tahle bronzová musí slušet snad všem ;)

      Vymazat
  4. Já mám fialové s kovovým leskem a jsou výborný!
    Hanička z Kdyzmamchut.blogspot.cz si je dává místo primeru pod práškový oční stíny a když jsem následovala jejího vzoru, fakt jsem čuměla, jak pak práškový stíny dlouho držej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít práškové stíny, tak to vyzkouším, slibuji ;)

      Vymazat
  5. Já mám tyrkysové, jsou super jako linky.. :) Ale na celé víčko bych je raději nedávala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tyrkysové by na mě vypadaly asi divně i jako linky :D (a nebo jsem hlavně posera na takové pokusy :D)

      Vymazat
  6. tie si chcem kúpiť už strašne dlho ale vždy na ne v Dmke nejako zabudnem :D
    pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo, to moc dobře znám, taky to mám s nákupama podobně, to co si chci dlouho koupit mi trvá nejdéle (ale odcházím vždycky s plným košíkem, že jo!)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥