čtvrtek 24. dubna 2014

Srovnávání henny I.

V minulém článku jsem hennu trošku představila (i když ji beztak všichni znají). Dneska se mrkneme na prvních pár značek, které jsem stihla vyzkoušet.

Moje hennění je asi tak pravidelné jako články na blogu. Prostě vůbec. Snažím se dávat svým vlasům barvu a regeneraci v podobě henny alespoň jednou za dva měsíce. Ale fakt to nejde. Ta příprava a patlání blátíčka na hlavu. Dala bych cokoliv komukoliv za to, že mě jednou měsíčně nabarví.

Proč se henním? Jako malá mi říkali, že jsem zrzavá. A já jsem se tomu strašně bránila, jelikož jsem zrzavá prostě nebyla. Posléze, když mi moje vlasy začaly zrzavé připadat jsem zjistila, že přes zimu, když nemají sluníčko jsou hnědé. A já se do svojí zrz tak zamilovala, že jsem se rozhodla, že budu zrz i přes zimu.

Můj první pokud začal asi v 16 letech, kdy jsem si na hlavu prdla nějakou chemku. Neuvěřitelný puch mě provázel další měsíc, a to už se začaly objevovat odrosty. Když jsem si představila, že bych tohle měla dělat každý měsíc, udělalo se mi zle. A navíc vlasy vypadaly jako po nájezdu Avarů.

Někde jsem vyčetla, že henna by měla být fajn přírodní barvička, která vlasy regeneruje a dodává jim lesk a sílu. Takže jsem zapadla do drogérie a koupila tubičku henny. Jenže to nebyla úplně tak henna, jako spíše chemka s barvou henny. Takže to byl zase krok vedle. Ale své hledání jsem tímto neukončila, a pořídila si další krabičku henny.

1.) Henna (k zakoupení v DM, Rossmanovi)
Samozřejmě jsem čuměla, co že to je za seno, a proč si mám patlat na hlavu tyhle namleté kopřivy. Přípravu jsem přežila, nanášení na vlasy byl zážitek, který se těžko popisuje. Koupelna zelená, já zelená, všichni okolo zelení.

Barvička parádní, regenerace o dva fousy lepší než u předchozích chemických barev. Jako na začátek super, vydržela jsem u ní dva roky. Co se mi na ní nelíbí je to, že při vymývání mi neuvěřitelně padaly vlasy. Bohužel jsem se nedopátrala jejího složení, ale bude tam něco, co mi nesedlo. (Cena okolo 70Kč, DM, Rossmann 33g)

Hodnocení: 5/10
[zdroj]
2) Caca Rouge - Lush
V počátcích mé Lushí mánie jsem musela vyzkoušet hennu Caca Rouge, která obsahuje kromě henny spoutu kakaového másla, rozmarýn a další dobrotky. Plus trocha dalších přísad, které by tam neměly být, ale dá se to přežít.

Vlasy po této henně byly super lesklé a vyživené. Vydržela jsem u ní něco málo přes tři roky. Pak mě neuvěřitelně začalo rozčilovat to, že příprava je ještě složitější než u sypkých. Člověk si musí nastrouhat na struhadle množství, které vypotřebuje. To by se mohlo zdát na druhou stranu jako výhoda, protože si sami určujete podle délky vlasů, kolik jí vypotřebujete a nikde se Vám neválí otevřené pytlíčky. (Cena 360 Kč 325g)

Hodnocení: 6/10

Složení: červená hena (LAWSONIA INERMIS EXTRACT)kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER)čerstvá šťáva z bio citronů (CITRUS MEDICA LIMONUM JUICE)prášek z rozmarýnu (ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF POWDER),hřebíčková silice (EUGENIA CARYOPHYLLUS BUD OIL)*Citral ( )*Eugenol ( ),*Geraniol ( )*Citronellol ( )*Limonene ( )*Linalool ( )parfém (PARFUM) 

Tahle henna krásně provoní celou kosmetickou skřínku
Máte zkušenosti s některou z výše uvedených barviček? Nebo používáte jinou, zaručeně dobrou?

9 komentářů:

  1. Henna z drogérky mi vůbec nechytala, Lush jsem taky používala a byla jsem spokojená, ale teď jsem věrná Khádi tmavě hnědé a zatím nemám důvod měnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavná Khadi, doufala jsem, že se v komentářích objeví ;) Bude předmětem příští srovnávačky ;)

      Vymazat
  2. Jo, začátky s hennou jsou u mě stejné, až na to, že to byly hnědé odstíny. :))
    Jsem zvědavá na další značky, tam jsem se zatím moc daleko nedostala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, postupem času přidám další značky, pro inspiraci ;)

      Vymazat
  3. Toto boli prvé dve henny, ktoré som vyskúšala :) Ale moc sa mi nepáčili. Celkom dobrá je od Five Fives, Khadi, poprípade BAQ (body art kvalita) od Sheabutter Cottage. Momentálne mám od Light Mountain a tá sa mi zdá momentálne naj (tu mám k nej článok, ak by ťa zaujímala: http://beastlovesbeauty.wordpress.com/2014/01/26/hennovanie-liskova-cervena-henna-od-light-mountain/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na článek mrknu, protože o téhle henně jsem ještě neslyšela :)

      Vymazat
  4. Až přijedu, nabarvím tě, bobku ;-) Tohle já můžu, patlat někomu něco na vlasy! :-)
    Jinak moc pěkný článek. :-) Víš jak na tom jsem, kudy chodím, doporučuju Khadi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to se těším, že mě nabarvíš, já to fakt nenávidím :D

      Vymazat
  5. Asi dva a půl roku jsem používala tu z Rossmana, pak chvilku egyptskou hennu lamda, konkrétně tuto, jsem s ní spokojená, má ve složení napsanou jen hennu, tak přemýšlím, jestli má cenu zkoušet tu od LUSH?

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥