středa 30. dubna 2014

Saloos - Bio Argan Revital

Bez obličejových olejů si nedokážu představit svůj běžný den. Hlavně teda večer. V poslední době jsem si oblíbila olej od Saloosu Bio Argan Revital. A to dokonce natolik, že jsem si pořídila další lahvičku (což se u mě často nestává, mám tu posedlost vyzkoušet všechny druhy, které jsou v nabídce).

Proč mě tolik zaujal Bio Argan Revital? No protože obsahuje arganový olej. Jenže všichni víme, že arganový olej smrdí. Ale jinak je strašně super, protože zpomaluje stárnutí, má spoustu vitamínů, léčí akné atd. Olej obsahuje taky jobobový olej, který udržuje vlhkost pokožky a obsahuje přirozené UV 3-4 (není to moc, ale je to přírodní, že jo). A jako poslední položkou ve výčtu olejů je šípkový. Ten je účinný při hojené jizev, a proti vráskám. Takže dokonalé trio.



Krom těchto tří olejů ještě obsahuje éteráčky - růže, tea tree a levandule. Díky svému složení (asi hlavně to, že argan je na druhém místě) nesmrdí. Naopak voní, lehce z něj cítím růže s trochou štiplavého nádechu.

Olej používám především na večer, jelikož je hodně výživný a pleť se po něm do rána hezky nacucne a je pružná (jak se tomu říká, to divné slovíčko? Naducaná - zní to fakt hrozně, ale docela to vystihuje). Netroufám si říct, jestli stárnutí zpomaluje, řekneme si za pár let.

Možná malé upozornění na závěr, pokud je někdo extra citlivka, mohl by mu trochu překážet tea tree ve složení, moji mámě vadil, a pleť ji lehce štípala.

Hodnocení: 10/10 (vystihuje to další lahvička v koupelně)

Jakou péči používáte na noc Vy? Který je Váš oblíbený olej na obličej?

12 komentářů:

  1. já furt čtu o naducání, ale nikdy jsem na sobě ten efekt asi nezažila :D úplně si to nedovedu představit :D
    ale někdy ho chci zkusit. jinak na noc speciální péči nepoužívám, občas, hlavně po maskování, si dám takový mega hutný krém od Hadka (ona je to i maska, ale v tenké vrstvě krém), teď si zaboha nevzpomenu na název, a po něm mám do rána pleť jak miminko... jo, Aktiderma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, ta naducanost mi byla taky dlouho velkou neznámou. Docela dlouho jsem nad ní kroutila hlavou, ale asi jsem k tomu pomalu dospěla ;)

      Vymazat
  2. Oleje nemůžu, vysušují mě, bohužel. Na noc používám avokádový krém od Alverde. Ten je super hutný, docela těžko se roztírá, ale ten efekt ráno stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu si představit, že by mě oleje vysušovaly, to bych asi nepřežila se svou závislostí ;)

      Vymazat
  3. Právě proto, že obsahově není tak čistý volím jiné firmy .. ale jako vždy super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já se čistého arganového oleje docela bojím, a to díky jeho smrádku ;) A díky ;)

      Vymazat
  4. Oleje mám ráda, zrovna včera jsem si koupila Avenii, ale na vyzkoušení teprve čeká. A to mám zálusk na další čtyři oleje od Saloosu, asi bych potřebovala víc obličejů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný pocit, podle toho, co bych chtěla vyzkoušet bych jich měla mít tak deset ;)

      Vymazat
  5. No jooo, olejíčky. :) Já mám doma čistý arganový olej od Saloos a samotnou mě překvapilo,že vůbec nesmrdí, jako fakt! :) Nemá žádnou parfemaci a na pleti je úžasný. :) Taky jsem po tomhle super nadupaném olejíčku přemýšlela, ale pořád jsem ho nějak nestihla koupit. Spíš to vidím tak, že si nakoupím čisté oleje a doma z nich smíchám nějaké sérum. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ten argan od Saloosu nesmrdí? No tak to si jej příště vezmu ;) S tím sérem to není vůbec špatný nápad, jen vychytat poměry ;)

      Vymazat
  6. Škoda toho tea tree, asi by mi to nesedlo. Momentálně zkouším jojobový olej od raw gaia, zatím se zdá být fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raw Gaia se mi hrozně líbí, taky bych od nich klidně cokoliv vyzkoušela :) Do čistých olejů jsem se zatím nepouštěla.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥