neděle 27. dubna 2014

New in March/April

Díky absenci internetu na přelomu března a dubna jsem tak nějak nestihla zveřejnit novinky, které jsem si pořídila za březen. A on už bude zase květen
Březen
Byl docela střídmý, byla jsem šikovná a koupila si jen pár věcí, převážně cestovních balení (no jo, šetřila jsem na alpskou lyžovačku) a make-up na zakrytí toho bordelu, co mi vždycky po víkendu vyrazí na xichtu(vím moc dobře příčiny, stydím se!). Takže žádné zbytečné utrácení, samé potřebné věci (selffive!).


Duben
Jo, tak tady už to bylo horší. V dubnu jsem se rozšoupla. Ale na mou obranu, zase jen samé potřebné věci! No uznejte, šampón (Planeta Organica), balzám na vlasy (Manufaktura) - přece nebudu chodit se špinavou hlavou, že jo. A ještě navíc nenabarvenou (henna Khadi, Henne Color). No a když už jsem objednávala z netu, tak by bylo děsně neekonomické, abych si objednala jenom hennu. Tak jsem do košíku ještě přišoupla slavný ricinový olej, odličovák, olej na obličej, olej proti vypadávání vlasů a pytlíček Matcha tea.

No jasně, člověk si musí vždycky nějak obkecat a ospravedlnit nákupy. Bohužel se nebylo za co odměňovat, takže si to zdůvodňuji takhle ;) 

Mimochodem jsem taky objevovala:

...že to každé moje další stěhování je těžší a těžší (takže doufám, že chvíli vydržím na místě) 

...že proběhnout cílovou páskou je hrozně povzbuzující (as hell!) obzvláště když nejste poslední. A tak jsem se přihlásila na další dva běžecké závody.

...že se nezadržitelně blíží zkouškové a moje seminárky se klepou před deadliny. Sbohem příští víkendy klidu, bude se spisovat!

Co jste si pořídily v poslední době Vy? Nějaké zážitky, o které se chcete pochlubit světu ;)?


8 komentářů:

  1. já si pořídila odličovač, oční stíny a šaty...ale chuť nakupovat mám snad každý týden :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o chuť tady nejde, to já bych měla pořád ;) Ale musela bych začít krást ;)

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy :) Já si dělala zálusk na Henné Colour šampony, ale na Biooo.cz jsem se dočetla, že obsahují sulfáty...nevím, co si o tom mám myslet...Ale ráda bych je zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Já jsem se na ně taky koukala, a to mě od nich odradilo (docela ironie, když by se na/pod hennu neměly používat sulfáty a silikony, že jo..?)

      Vymazat
  3. Jaký je ten Matcha tea? Nějak se s ním v poslední době roztrhl pytel. Já si v dubnu koupila jen vatové tampony, odličovací balzám Rival de Loop a jeden lak na nehty...jsem to ale dítko šikovné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobrým, prostě jak nějaké rozemleté kopřivy s vodou, hrozně se mi líbí použití Matcha tea ve vaření, takové zelené mufiny musí být suprovní :) No to teda jsi dítko šikovné, takové malé nákupy se mi už dlouho nepoštěstily :D

      Vymazat
    2. Tak to bude nejspíš chutnat podobně jako ten mladý ječmen, že? Zelené mufiny bych určitě zkusila, jenže zrovna nemáme troubu, tak třeba až pojedu na návštěvu k rodičům. :-)
      Když se chce, všechno jde...ale dneska v tom Rossmannu bylo tolik důležitých věcí, že jsem nakonec neodolala. To je tak, když člověk potřebuje jen jednu věc a nakonec odchází s deseti a tu první stejně nemá. :-D

      Vymazat
    3. Joo, to je něco podobného, tyhle zelené potraviny mi přijdou na jedno brdo. Ha, a já dneska prošla dm bez nákupu! (okej neprošla, strávila jsem tam nějakou chvíli). No právě, šla jsem pro zubní pastu a stejně ji neměli. Ale odolala jsem všem ostatním nástrahám, plácám se po rameni :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥