pátek 18. dubna 2014

Bione - Balzám na ruce granátové jablko

Bione se dostal do povědomí blogosvěta díky S.(alespoň já jsem Bione zachytila poprvé u ní) a já od ní taky dostala tento balzám na ruce. Popravdě řečeno, nevím, jaký by měl být rozdíl mezi balzámem na ruce a krémem na ruce. Ale tipuju, že to bude pouze specifikum Bione. 

Začneme třeba obalem. Ten me moc nezaujal, působí na mě přeplácaně a lacině, na mě moc barevné (no jo, jsem odchovaná černýma lushíma pixličkama, které jsou neuvěřitelně stylové). Obal hlásá, že balzám je bez parabenů a silikonů. A velkým písmem na přední části tuby nápis Antioxidanty. Abych se přiznala, nejsem zatížená na antioxidanty a podobné věci. Ne že bych tomu nevěřila, ale myslím si, že tyhle mňamky by člověk měl získávat prřdevším ze zdravého životního stylu, a netřeba je potom hledat v kosmetice. Ale proč ne, někoho tohle muže nalákat. Balení je velké 205 ml

Co me překvapilo velice je zadní strana krému. Celá zadní strana je přelepená nálepkovou etiketou. Já jsem samozřejmě hodlala ohalit tajemství skryté na tubě a tak jsem ji odlepila. Vykoukla na me úplně stejná etiketa vytetovaná na plastové krabičce. Ovšem s jiným složením.

Původní složení: Aqua, Hydrogenated Coconut oil, Cetyl Alcohol, Isopropylpalmitate, Glycerin, Almond Oil, Butyrospermum Parkii, Panthenol, Glyceryl Stearate SE Allantoin, Glycin Octanoate Tocopherol, Xanthan, Acrylates/Vinyl, Isodecanoate Crosspolymer, Parfum, 2-Brom-2-Nitro-1, 3-Propandiol, Phenoxyethanol, Pomegranate


A to nové, asi aktuální: Aqua, Hydrogenated coconut oil, Ethylhexyl Stereate, Glyceryl Stereate SE, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii, Sodium Hydroxide, Allatonin, Xanthan Gum, Carbomer, Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer, Tocopheroi, Carbomer, Parfum, Phenoxyethanol, Panthenol, Sweet Almond Oil, Capryloyl Glycine, Pomegranate Fruit Juice

Takže složení se o kousíček výš posunulo, hlavně alkohol se posunul kapánek dozadu. Což je fajn, jelikož by neměl tolik vysušovat packy. A přidali mandlový olej. Sice až nakonec ale i to se počítá. 

A jak jsem s balzámem spokojená? No velice. Voní fakt skvěle i když ke granátovému jablíčku to má daleko. A po namazání rukou se hezky rychle vpije a můžu hned cvakat do klávesnice. Pocit hydratovaných rukou mám dlouho dobu, až do umytí rukou. Jsem s tímto krémem spokojená do té míry, že bych jej pasovala na svůj pracovní krém na ruce. Určitě ale příště budu chtít vyzkoušet další vůně, abych nezaostávala :)

Do mrazivých dní jsem to s ním neriskovala (co neriskovala, ony hlavně pořádně žádné nebyly), ale tuším, že tak těžký kalibr tohle není. Do kanclu tak akorát, s rychlým vsakováním

Hodnocení: 8/10

Co Vy a Bione? Taky Vás S. nakazila? Jaký je Váš oblíbený krém na ruce?

7 komentářů:

  1. Článek od Klárky, jéé! :-)

    Krém nevypadá vůbec špatně, ale jako první věc jsem od Bione zkoušela pleťový krém, který mě moc neuchvátil, na pleti udělal akorát neplechu.. Tak nějak nemám chuť zkoušet další produkty.. :-/ A nijak moc se mi nelíbí ani to balení, jsem asi taky nějaká zhýčkaná. ;-)
    Já mám momentálně doma jeden krém Nivea a jeden Dove, brala jsem jednou v akci v Dm, oba hlavně kvůli vůni. :-) Hydratují ale moc pěkně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení mě taky neuchvátilo, ale tenhle krém na ruce je fajn. Na pleťový krém jsem se u nás dívala, ale nemůžu si vybrat z druhů :)

      Vymazat
  2. Ja som od Bione este neskusala nic :( ani neviem ci a kde sa u nas predava


    Inak uz len dva dni do konca NIVEA giveaway, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jde koupit přes internet, ale těžko říct, jestli na tuhle značku lze narazit ve slovenských drogériích. Tady ji většinou nacházíme v malých zapadlých drogériích :)

      Vymazat
    2. Ja som ju u nás videla v Tete :)

      Vymazat
  3. Mala som od nich pár produktov, ale nejak nadšená som zatiaľ nebola ani z jedného...Jedine balzam tiež s vôňou granátového jablka voňal dobre, ale to je asi tak všetko. Teraz od nich používam regeneračnú kúru na vlasy s keratínom, tak som zvedavá či to bude mať aj nejaký účinok (inak to smrdí ako burčiak :D ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O téhle regenerační kúře jsem slyšela, že smrdí hrozně, tak dej vědět jak fungovala, jestli ten smrádek za to stojí ;)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥