středa 5. března 2014

Tonka Tonka Tonka!

Alverde mám teď doma plnou polici. Je třeba postupně odmazávat resty. Tonka fazole je na řadě, tak šupem na to.
Bratři v triku
Když jsem viděla, že tahle sada s fazolí Tonka je zlevněná o polovinu, nemohla jsem ji tam nechat na pospas někomu jinému. K tomu se přidala sleva, která v lednu v dmku běžela, a to 25% dolů na jejich interní značky, nebylo třeba dále přemýšlet a bylo to moje. Od této chvíle jsem již téměř na dne sprcháče, a v polovině tělového mléka (takže už si jen šetřím krém na ruce :)) Jak si tyhle výrobky u mě vedly?
Ne moc dobře čitelné složení výrobků
Sprchový gel - Měl by být krémový. Možná bych si o něm i myslela že je krémový, pokud bych před ním nezkusila krémový sprcháč od Alterry. Který je doopravdy krémový. Ale dobrá, není to tak hrozné. Každopádně na zadek jsem si z něj nesedla. Prostě sprcháč. 

Tělové mléko mě oproti tomu hezky překvapilo, jelikož se rychle vsakuje, a jeho vůně fazolky Tonky mi přijde nejsilnější ze všech třech výrobků. Někteří vůni téhle fazole přirovnávají k vůni vanilky, ale možná, že to je docela trefné označení. Ale jako dokonalé označení bych použila vanilkového pribiňáčka, jelikož je tam cítit trochu nakyslá vůně tvarohu. Pokud jsem večer lenivá, a nechce se mi mazat, tohle je mazadlo, které použiji ráno, abych se vzápětí mohla s klidem navléct do riflí a košile bez obav, že budu mít na oblečení mastné fleky. 

Krém na ruce s Tonkou jsem povýšila na kabelkový krém na ruce, díky svému balení, které není ani velké ani malé. Do rukou se vsakuje také rychle, a vzhledem k tomu, že zimní období si letos vzalo dovolenou a jelo do Ameriky, je pro letošní zimu jako stvořený. Bojím se ovšem, že v krušných zimách by u mě neuspěl. Celkově jsem za tuto sadu moc ráda, jelikož za tak směšnou cenu mít 3 věci (cca 110,-), které používáme všichni dnes a denně, se vyplatí.

Znáte Tonka Fazoli nebo to je pro Vás novinka tak, jako pro mě? Stihli jste ulovit loňskou Vánoční limitku od Alverde?

11 komentářů:

  1. Fazoli jsem doposud neznala.. Alverde má vždycky zajímavé vůně/ příchutě :) Balíček jsem si také pořídila a jsem moc spokojená, škoda, že to byla jen limitka...
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si koupila klidně ještě jeden do zásoby :)

      Vymazat
  2. Mě osobně tahle sada nijak neoslovila, tak jsem se za ní nehnala, ale teda vůně vanilkovýho pribiňáčku by se mi líbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebyla v akci po Vánocích, tak si ji asi taky nevšimnu, respektive před Vánoci jsem na ni nenarazila:)

      Vymazat
  3. Fazolová kosmetika? Tak to čumim! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď by mohla přijít na řadu čočka, že jo :D

      Vymazat
    2. Nebo třeba hrášek! :D (když už má ten Avon mrkvovej krém :))) )

      Vymazat
  4. Vyzkoušela jsem jen jednou krém, škoda, že už jsem na tu sadu nikde nenarazila. Před Vánoci jsem ji kupovala sestřence a po Vánocích ji u nás v DM měly také slevněnou, ale zrovna jsem měla všeho dost. Škoda, snad udělají ještě nějakou podobnou limitku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že minimálně příští Vánoce nás Alverde s něčím podobným překvapí ;)

      Vymazat
  5. Od Alverde jsem ještě nic neměla, ale tohle vypadá při nejmenším zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč od Alterry mě zaujal, budu ho muset prozkoumat blíže. Tonková sada je fajn, krém na ruce jsem si hodně oblíbila, teď jsem rozdělala i tělový krém a sice se hned vsákne, ale příliš nevyživí. A ten název mi evokuje Nymfadoru Tonksovou z Harryho Pottera :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥