sobota 1. března 2014

New in February 14

Venku svítí slunce, ptáčci zpívají jak šílení, a my máme za sebou poněkud zvláštní zimu (doufám, že ta reálná se již nedostaví). Čím více je venku teplo, tím více času tam trávím. Takže jsem to tady pěkně zanedbávala a užívala si jarních paprsků a čerstvého vzduchu.

Mimo to jsem taky udělala průvan v peněžence, a chtělo by to nějaký shopping ban zase. Zásob kosmetiky tak na tři roky, a pořád nakupuju jako by se nechumelilo :) Tak se pojďte mrknout, za co jsem utrácela v únoru.


 V prvé řadě to byl Swap se Sabčou. Tyhle úžasné věci jste již mohly vidět tady.

Dále jsem utrácela v Yves Rocher, kde jsem byla čirou náhodou. Ani jsem tam nechtěla jít, ale když mě požádala má ex-pseudo-tchýně, abych jí koupila krém se svou úžasnou 40% slevou, musela jsem pořídit i něco pro sebe, že jo. Pudr z Avonu jsem vlastně vyměnila se sestřenkou, takže jsem v tom taky nevině. S parfémem Touscan Soul už v tom tak nevině nejsem, zahlídla jsem jej u tutto, a musela jej mít. Každopádně byl za úžasnou cenu, takže se mu nedalo odolat. Zubní pasta je taky třeba, a když už jsem v lékárně nakupovala, přihodila jsem do košíku Kaviár oční krém od Barekolu.


Peeling od Freemana jsem do košíku taky přihodila, ale je to jen vzorek, to mi nikdo nemůže vyčítat. A vzoreček od YR jsem dostala za svůj mega nákup :)


Moje výhra od Peťky :-)

A nakupovala jsem taky jídlo pro celou rodinku :) Když už, tak aspoň s poštovným zdarma :)


A co jste si pořídily Vy hezkého? Nějaké nové tipy, co bych si neměla nechat ujít? :)

12 komentářů:

  1. Mooc pěkné novinky. :-) Průvan v peněžence není nic špatného, jen v nákupech pokračuj, radost je potřeba! :-)
    Nějaké to zobání od Mixit už si taky musím pořídit. :-) Pořád se na to chystám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já se na Mixit taky chystala dlouho, a pak to dopadlo takhle, nakoupeno na půl roku dopředu!

      Vymazat
  2. Ze stránek Mixit dostanu vždycky hlad. :D Jinak krásná hromada novinek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ospravedlňuji se, tři pixle z toho jsou pro bráchu a mámu! ;D

      Vymazat
  4. Mixit už si konečně musím objednat!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já bych brala hlavně ty Mixity :))) Mňam, honí mě mlsná když na to koukám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl účel, všechny pořádně naladit na jednu vlnu ;)

      Vymazat
  6. Na Mixit se taky chystám :-) Jinak doufám, že ti Fa bude vyhovovat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou moc děkuji, určitě bude fajn ;)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥