úterý 11. března 2014

Elfí zkušenosti

Bylo to velice spontální. Chtěla jsem se začít malovat jako velká holka. Kalajové tužky mě přestaly bavit. Chtěla jsem linku jako Marilyn. Kdo používá kalajové tužky ví, že s ní toho nikdy nedocílí. Po tom, co jsem si koupila Dermacolí fixu, jsem se tuhle linku naučila kreslit, ale chyběla mi tam pořádná černá, a pořádná výdrž. Téměř všude jsem se mohla dočíst o tom, že nejlepší jsou gelové linky, ale s výstrahou: Začátečníci nebrat.

Tak jsem vyzkoušela Elfí tekuté oční linky, jelikož nebyly extra drahé, a četla jsem na ně dobré recenze, takže proč ne? A k tomu taky přihodila jednu rtěnku v nude barvě, a sypký minerální pudr, jelikož jich nikdy nemám dost.A jak to dopadlo s touhle značkou?

Obal: 
  • Rtěnka – levný šedý plast, který mě nezaujal ale viděla jsem již horší
  • Pudr -  fajn, jednoduchý čistý design, pudr se neotevíral a nesypal zbytečně moc pudru skrz dírky.
  • Oční linky – taky se dá – klasické balení s nepříliš dlouhou „rukojetí“, ovšem časem se nápisy smažou (ale dokážu to překousnout)

Rtěnka – Odstín Nude vypadal dobře, klasická Nuda barva pro denní nošení. Po natření na rty se ale konalo docela velké překvapení. Mazala se nehorázně a nekryla ani za má. Při vyzkoušení více vrstev to bylo ještě horší a nakonec vypadala jako špatně rozmazaný korektor. Takže jsem ji několikrát vyzkoušela doma, a letěla přímou čarou do koše. 0/10
[zdroj]

Pudr – Minerální pudr byl celkem fajn – nevysušoval, hezky matoval, a nebyla potřeba se ani po 5 hodinách přepudrovat. Dalo by se říci, že jsem s ním byla schopná vydržet celý den, pokud jsem neměla nic extra na programu. 8/10
[zdroj]

Oční linky – Manipulace s rukojetí vcelku pohodlná, černá dostatečně černá. Linky se mi s ní kreslí dobře. Chvíli musím počkat, než uschnout, aby se neobtiskly na víčko, ale není to nějak šíleně dlouhá doba. Co mě ovšem dostává je výdrž je hrozná! Linky se „odlupují“ a po půl dni jsou schopné zalézt do vrásek takovým způsobem, že Vám na očích zůstane pouze ocásek, který se neodírá. Takže musím dělat všechno proto, abych neměla zavřené oči. Tahle výdrž se dá o trochu prodloužit, pokud linky nanesu na přepudrované víčko, ale stejně to po několika hodinách stojí za houby. 2/10
[zdroj]

Celkový závěr? Mlátím se do hlavy, že jsem podlehla. Vidina levně ulovené dekorativky se prostě nevyplatí, a pokud ze tří výrobků můžete vyhodit dva do koše, je to fakt zbytečné. Pro mě až do takové míry, že nejsem ochotná si již od Elfu nic koupit (no dobrá, pudr možná ano, ale zase tolik mě nezaujal, abych se po něm hnala).

Máte zkušenosti se značkou Elf? Jsou od nich nějaké výrobky, které stojí za to nebo se to vesměs podobá mým zkušenostem?

PS: Omlouvám se za cizí fotky, ty moje se mi v počítači ztratily :(

6 komentářů:

  1. S pudrem souhlasím, budu si ho objednávat znova :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jediný se z těchto věcí fakt docela dá :)

      Vymazat
  2. Zkušeností mám nepřeberně, a většina z nich jsou kroky vedle. Jen štětce Studio byly docela fajn a ty už šly, zdá se, kvalitativně taky dost dolů. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, kde se všude berou ty pozitivní recenze.

      Vymazat
  3. Já mám rtěnku a měla jsem nějaký pudr. Spokojená jsem byla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to já tyhle jejich linky naprosto zbožňuju.. Ten teňoulinký štěteček je nejlepší co jsem kdy měla a drží mi krásně.. Vyhrály to u mě i před gelovkama MUA a tekutýma linkama Gabriella Salvete :)
    Jinak používám takové ty jejich pudry za 40Kč (tuhé) - většinou tmavější odstíny místo bronzeru :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥