pondělí 3. března 2014

Alverde - Péče o barvené vlasy

Ne že bych měla vlasy barvené nějakou chemkou že jo. Ale podporuji svou přirozenou zrz na ještě větší zrz. Kdysi mi všichni říkali, že jsem zrzavá, já to neviděla a to mě vytáčelo! Teď tak už vypadám, a jsem spokojená :)

Zavítala jsem vyzkoušet něco z levnější kosmetických vod a to výrobky od Alverde a to konkrétně s physialisem a šípkem. Týkala se jich lednová sleva z dm, a tak jsem to vychytala za pár kaček. Je určen pro vlasy barvené v odstínech černé, hnědé a červené.

Balení je se mi zamlouvá, červená hezky ladí s obrázky na polepkách.
Šampón - Shrnuto krátce, byl fajn. Pěnil akorát, na to že je bez sulfátů dost dobře. Voní více po šípcích než po physialisu. Vlasy jsem po něm měla hezky nadýchané, a vypadají zdravě. Podařilo se mi občas zapomenout na kondicionér, a vlasy i tak vypadaly nevysušené, jen trošku elektrizovaly při průletu ne tak bavlněným svetrem. Klidně si jej pořídím znovu, jeho vůně mi sedla a účinky jsou tak nějak v mezích, které u šampónu za pár kaček očekáváte. Zaručeně nejde poznat rozdíl, jestli vlasy chytly nějaký nový nádech barvy, ale tohle ani od výrobků na barvené vlasy neočekávám. 
Hodnocení: 8/10

Složení u šampónu vypadá lépe než dobře 
Kondicionér - Z něj teda nadšená nejsem. Vlasy mi po něm plihnou, a jsou bez objemu. Mycí rozmezí se nezměnilo, pořád to jsou dva dny, ale již druhý den je to vhodné tak na ponytail. Konzistence je hustší, podobně jako maska na vlasy od Alterry. Nevím, co se mým vlasům na něm nelíbí, složení je ucházející, dokonce glycerin je až na 4. místě. Znovu bych si jej již nekoupila, protože vlasy neuvěřitelně zatěžuje a za druhé, nevoní tak hezky jako šampón.
Hodnocení: 2/10
Glycerin až na 4 místě, docela úspěch
Máte od Alverde výrobky na vlasy, které mi můžete doporučit? Čím momentálně myjete vlasy Vy?


11 komentářů:

  1. Zatím jsem od Alverde na vlasy nic nezkoušela, ale jejich vlasovka mě docela láká.
    Moje vlasy jsou po většině kondicionérů druhý den vhodné na ponytail :-/ Ale bez něj zase vypadají většinou vysušeně (i když nejsou). Tak já fakt nevim :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to nedělá každý kondicionér, ale tenhle jo, i když jej vetřu jen do spodní půlky vlasů. Prostě to chce najít dokonalý kondicionér, který vydrží více než dva dny ;)

      Vymazat
  2. Já myji od Dr. Organica šamponem z mrtvého moře. Až na ten smrad mi vyhovuje. Vlastně pozor chemickou hnědou barvu mi vymýval do zelena :D :D Teď používám barvící šampon a žádná oxidace se nekoná. Je to tedy trošku dražší záležitost, právě jsem se chtěla poohlédnout po nějakém přírodním šamponu a kondicioneru tak do 150. Ten Alverde mě láká, ale ten kondicionér to by tedy rozhodně nebylo nic pro mě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy do zelena? To jako vážně? :D No tak to bych z něj měla docela respekt! :D Kondicionér určitě jiný, tenhle je na dvě věci, ale od Alterry byl docela v pohodě, a za pár kaček :)

      Vymazat
  3. Ten šampon určitě vyzkouším!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla o Alverde šampón tmavě fialový nebo jaký, už ani, pravda, nevím s čím byl, ale ten mě nenadchl, teď mám ovocný taky od Alverde a ten je mnohem lepší, ale myslím, že tenhle vyzkouším tak, ať mám přehled :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovocný říkáš, jo? Dobrá, mám ho v hledáčku, ať máme přehled obě :)

      Vymazat
  5. Já mám Alverde šampony moc ráda, dokonale pění! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pění dobře, na to že obsahují přírodnější formu sulfátů, a ne klasické dryjáky :)

      Vymazat
  6. Hm já teď myju Khadí, jsem spokojená, ale ten "smrad" každý asi nedá !-), ale kupodivu se na to dá zvyknout. Na Alverde jsem slyšela chválu, ale já k tomu jednou čuchla a nic moc - jsem ochotna vyměnit "pach" leda za stopro účinky :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥