úterý 18. února 2014

TAG: 15 podivností a já

Dneska na sebe zase něco prásknu. A když už, tak ve velkém stylu. Podivnosti a já jdeme dohromady jako chléb a sůl. 

1) Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina? Tajinka! No nezní to podobně jako Klárinka? Říkala jsem si tak, protože jsem hrozně žvatlala, fakt talentované dítě.

2) Jaký máš zlozvyk? Toho by bylo. Tlapu si na xicht a mačkám pupínky. Ale kdo to nedělá, že jo.

3) Máš nějakou fóbii? Plechové poklopy a mříže. Pokud se něco takového objeví na ulicích, vyhýbám se tomu obloukem, a zaručeně přes to neprojdu. I kdybych si to měla obejít přes dvě ulice.

Ani za boha! [zdroj]


4) Jakou písničku si nejraději zpíváš? Montovalo moořče mooskvičee, zpocený potom si sedlo k volantu. V zatáčce narvalo to do tyyyčee, když zbrkle předjíždělo bobra v trabantu. Sanitka blikáá ... (zbytek si nechte dohrát v originále)

5) Co tě dokáže vytočit? Zlovyky kolegů (kolega mlátí hlavou do stolu, když se mu něco nedaří) a mého současného spolubydlícího (v podstatě všechno co udělá).

6) Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní? Záleží jak moc. Většinou se nedokážu na nic soustředit dokud se to nevyřeší.

7) Na které straně postele spíš? Vpravo na začátku. Ráno se probudím nalevo a křísím odkrvenou ruku ze země
A to i bez flašky [zdroj]

8) Jaké pití si objednáváš v restauraci/v baru? Latté. Víno, Zelený čaj, JePe.

9) Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? Fialová kráva, která nebyla Milka, ale já jí tak říkala.

10) Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ? Mazat, mazat, mazat. Všechno!

11) Jakým směrem stojíš ve sprše? Dřepím ve vaně.

12) Umíš něco zvláštního se svým tělem? Ano. Zmrzačit se při každé příležitosti. Chodím z kanclu s modřinama (netuším jak to dělám!).

Podle modřin které nosím dělám tohle [zdroj]

13) Které je tvoje nej nezdravé jídlo? Jaffacakes. Sním klidně celý balíček
Jen mi to noste na stůl! [zdroj]

14) Jakou frázi nejčastěji používáš? Cožeeee?

15) V čem spíš? Záleží, jestli je spolubydla doma. Ano - Kalhotky, triko. Ne - nahá.

Děkuji Kamush za nominaci a dále nominuji Bashi, ~Domi~ a Sedmikrásku. Doufám, že žádná z holek tohle ještě neabsovovala :-) Kdo by se chtěl dále přidat, hoďte mi link do komentářů, ráda si přečtu podivnosti o Vás :)

13 komentářů:

  1. Pěkný tag :) na pokloopy a kanály taky nešlapu. Jóoo mazat, mazat to je také mé heslo. A samá modřina jsem furt :D ale málo kdy najdu příčinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, netuším, kde na ty modřiny chodím, to je mi největší záhadou :)

      Vymazat
  2. Jo, na kanály taky nešlapu. Ale horší jsou skleněné podlahy. :) A samá modřina jsem taky pořád. Jsem schopná jen sedět, učit se a mít potom hned pár nových, fakt zázrak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skleněné podlahy mi nevadí, kupodivu. Přesně tak, modřiny si rostou jako houby po děšti!

      Vymazat
  3. Díky za nomináciu Claire, uvidím, či z toho niečo bude, popremýšľam čím všetkým som divná:) Inak s tými čoko Pims to mám podobne:) Mazať, mazať, mazať! Tiež hovorím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ne jen já jsem zblázněná do piškotků s želém :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný TAG, taky nešlapu na kanály! :D
    Na podivnostní TAG se taky chystám, jen ho zformoluji trošku jinak, i tak ale děkuju za nominaci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, těším se na tvůj článek :)

      Vymazat
  5. Pobavila jsem se :-D Z kanálů mám taky respekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Kanály jsou zlo, a pro posery jako já peklo!

      Vymazat
  6. A víš, že kulaté kanály nosí štěstí a ty hranaté smůlu? Nebo že by to bylo naopak? :) A tu písničku neznám :-) ale je asi boží!

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe, dost dobrý! :D Jinak s těmi poklopy se shodneme, ale třeba jak jsou u kostelů ty 'podzemní' světla nebo jak se tomu nadává, tak na to zase pro změnu šlapu... :D
    Já tag taky dělala, takže kdyžtak tady - http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2014/01/tag-15-divnych-veci-o-mne.html :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D Modřiny z kanclu? No tak to je síla :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥