neděle 16. února 2014

Swap se Sabčou ze Svět podle S.

Blogování se věnuji lehce přes rok. A samozřejmě jsem na nějaké výročí blogu úplně zapomněla, trklo mě to až když jsme s S. vymýšlely, kdy uveřejnit článek. No prostě celá já (jen tak mimochodem, já jsem ve vztahu ten, kdo si nepamatuje nebo zapomíná na výročí).

Tak nějak jsme plánovaly asi od června, že uděláme nějaký swapík. Ano, já vím, už je únor. Konečně jsme se k tomu dostaly, a na začátku ledna si daly za úkol, že si nadělíme nějaké to překvápko. Úkol to nebyl až tak lehký, jelikož Sabča toho vyzkoušela mraky, a já tak trávila hodiny na jejím blogu prohlížením toho, co má a nemá ráda, a zjišťováním, co už doma má.
Jo, tohle je ta slečna, se kterou jsem swapovala. Určitě ji znáte, a pokud ne, klik na obrázek :)

Po měsíčním vymýšlení a vybírání jsme si balíčky odeslaly a mě přišel box podle S. A ne jen tak ledajaký. Byla jsem dojatá, překvapená a plná pozitivních emocí! Jen se na to podívejte samy, tohle by nepotěšilo leda ledovou královnu.

Tak si to trošku rozebereme do detailu. Bohužel se ranního focení nedožila čokoládka od Alnatury, kterou si taky sem tam kupuju. Dále jsem našla trio Majestic čajů a krásný náhrdelník s peříčky (jedno "živé" druhé kovové). A vzoreček Kokosové péče od Saloosu s čokoládovou vůní. Ach, mám co dělat, abych ho nesnědla! Samozřejmě dopis, který jsem četla, a postupně vybalovala kosmetiku z krabice. 

Mořská houbička z Manufaktury, kterou jsem plánovala koupit, ale nějak jsem se k tomu nedostala (vždycky když jsem byla v obchodě, zapomněla jsem, co jiného). 

Dále mě čekal čistící gel Rival de Loop, o kterém jsem v životě neslyšela a už ho testuji :)

Hádkoviny aneb levandulové miniaturky, a to konkrétně tonik a pleťová voda. S. pravděpodobně vyčetla, že jsem levandulový maniak.

Bione. Značka, o které jsem slyšela jako první od S., takže jsem tak nějak tajně doufala, že něco takového uvnitř najdu. A tenhle Balzám na ruce s granátovým jablíčkem, který neuvěřitelně silně a krásně voní!

Jako další překvápko jsem objevila Alverde sprej na smradlavé vlasy. Komu by se chtěly mýt vlasy pokaždé když přijde z kavárny nebo baru. Tenhle sprej to prý tyhle pachy pohlcuje/přebíjí. Přiznám se, že jsem kolem něj v drogérce chodila, a pak vždycky ucukla, takže jsem ráda, že si ke mě cestu našel :-) A na zpříjemnění dlouhých zimních večerů s koupelí - koupelová sůl Alverde s Makadamiovým oříškem. Posledni dobou tenhle oříšek můžu (hlavně jej teda užívám vnitřně).

Dále tady máme pár z dekorativky. Avoňácká řasenka SuperShock, kterou jsem již samozřejmě vyzkoušela, a zatím si nemůžu stěžovat. Původně jsem si myslela, že je to jedna, kterou jsem již měla, ale nakonec se z toho vyklubal jiný kartáček.

A jako premiéra se u mě doma objevily stíny na oči!!! A to rovnou slavné Color Tattoo od Maybeline v bronzovém odstínu. Jsou to mé první stíny, které vlastním (ano v tomhle ohledu jsem tak trochu panna, občas jsem sice něco u kamarádek a mamky zkoušela, ale nikdy nekoupila).

Poslední se na mě zubil lak na nehty od L´oreal odstín Addictive Plum. Sabča mi v dopise psala, že se s nikým nemůže shodnout na jeho barvě. A popravdě řečeno, ze začátku jsem si nebyla jistá, k čemu jej přirovnat nejvěrněji. Ale pravděpodobně rafinovaná bórdo :-) 

Co říct závěrem? Snad jen to, že Sabince děkuji a moc! Jde vidět, že si s balíčkem krásně vyhrála (a to jste neměly šanci vidět jak byla krabice hezky vystlaná, aby se nic nerozbilo!), a hodně si toho o mě přečetla, jelikož mi tenhle výběr fakt sedl. 

Jak se Vám líbí, co jsem dostala? Pořádáte také swapy s blogerkami? Nebo se na nějaký teprve chystáte?

PS: Ve chvíli publikace se objeví na blogu S. druhá strana tohoto swapu, tak to čekněte :)



12 komentářů:

  1. Zrovna jsem dočetla článek u S. Tak jsem si nemohla nechat ujít ani ten tvůj. :-) Sabča si s balíčkem taky pěkně vyhrála a poslala ti moc pěkné věci! Vaše swapy se mi moc líbí. :-) Zatím jsem se žádného neúčastnila, ale láká mě to. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že sis našla čas i na mě :)) Dostala jsem fakt super věci, všechna čest.

      Vymazat
  2. Vážně skvěle jste se si trefily do vkusu, zírám. :)
    Tak hodně štěstí se stíny (vážně první?? To je třeba napravit... ;)) a všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jo, jsou to první stíny, až se za to stydím :D

      Vymazat
  3. Jé, prozradíš, kde kupuješ makadamiové oříšky? :) Já je koupila v jakémsi mixu od Alnatury a polité čokoládou a zachutnaly mi, ale na samotné jsem ještě nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nakupuji u nás ve zdravé výživě, mají je tam na váhu. Ale taky jsem je viděla na mix.it, tam se dají přimíchat do musli nebo ovocné směsi :)

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, že jsme se na swapu nakonec dohodly, takhle akce byla moc příjemná a bavilo mě jak sestavovat balíček pro Tebe, tak objevovat nové věci pro mě. A směju se, že ani jedna čokoláda se nedožila focení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, díky Ti za to ;). Taky jsem se smála, když jsem se tou Tebe dočetla :D

      Vymazat
  5. Claire, nominovala jsem tě u sebe do TAGu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Claire, napiš mi prosím e-mail, vyhrála jsi u mě v této soutěži
    "klikni sem"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedaa, děkuji, hned píšu maila :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥