úterý 4. února 2014

Saloos - Osvěžovač vzduchu

Přesně řečen Natur Aroma Airspray. U mě se nachází v jak jiném než Levandulovém vydání. Už ani nevím, proč jsem si pořídila osvěžovač vzduchu, nikdy jsem nebyla zvyklá ho používat, protože když už chci zpříjemnit domácí atmosféru a zútulnit bejvák, zapálím smradlavou indickou tyčinku, spálím trochu Yankee Candle vosku nebo rozsvítím aromalampu s nějakým uklidňujícím éterákem. Jenže jak jsem zapáleně klikala na položky, které nutně potřebuji, najednou se v košíku objevil i tento sprej.


A levandule, jak všichni víme, uklidňuje. Co tedy s ním, když už jej mám doma? Začala jsem si jej stříkat na polštářek před spaním. Zaručeně usnu i po šíleném hororu. 

Znáte ty rána, kdy se po večírku oblečete do kabátku/saka/trika/podrpdy, prostě čehokoli, co jste měli předchozí večer v klubu? Mám vždycky chuť vše vyházet z okna a jít si nakoupit nové hadry. Jednoho dne mě napadlo, že bych na pach cigár mohla použít tuhle zbraň. A je to paráda, oblečení se dá nosit i další den!

Složení se nedá srovnat s ověžovači, které obsahují aerosoly. Tak schválně: Alcohol denat, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, směs éterických olejů.

Hodnocení: 10/10
Cena: 90-130 Kč

Možná, že to nemá s kosmetikou nic společného, ale je to docela dobrá vychytávka, která se prodává krom Levandule v různých variantách: Citron, Antitabák, Litsea cubeba a já osobně se příště chystám na Eukalyptus. A pak Vánoční sen, jo určitě se mnou stráví příští Vánoce :)

Znáte tyto aromaterapeutické spreje od Saloosu? Nebo nějaké podobné přírodní spreje?



4 komentáře:

  1. Tak takovéto přírodní spreje neznám, ani jsem o tom neslyšela ani nečetla :) Vlastně četla, ale teď poprvé - u tebe. Musí to krásně vonět.. zajímavé, zas jsem o něco chytřejší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda voní, jako levandulová zahrádka :)

      Vymazat
  2. kolegyně má eukalyptový sprej od Dr. Popova a to je teda síla, čistý mentol. seděli jsme teď v práci několik dní zavření v zasedačce nad nějakým projektem a ona to tam občas stříkla, nádherně osvěžil a pročistil vzduch, hned se líp dýchalo a přemýšlelo :) asi ho zkusím někde taky sehnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, že to muselo být osvěžení mysli :)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥