neděle 9. února 2014

New in January 2014

Netuším, jestli jsem byla tak šikovná a vyfotila novinky, které se mi doma za leden nakupily. Nějak jsem se s nimi sžila a nejsem schopná identifikovat, co používám měsíce, a co teprve týdny.


Akce dm drogerie na slevu 25% procent jsem si nemohla nechat ujít. Narazila jsem na super limitované trio s fazolí Tonka - sprcháč, tělové mléko a krém na ruce, za poloviční cenu, no neber to. A šampón s kondicionérem pro barvené vlasy, nakonec odlakovač.


Něco málo z dekorativní kosmetiky. All you need is red. Ano, rtěnka od Essence. 


A nakonec něco z výprodeje z Rossmana. Justinova tvářenka Beauty beats. To, že to je Justinova limitka jsem se dozvěděla až z netu, když jsem si ji přinesla domů. 

Máte něco z toho, co jsem si pořídila? Co nového jste ulovily Vy?

13 komentářů:

  1. Ten Alverde balíček se mi líbí :) Okukovala jsem ho, ale nakonec ho nevzala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi udělala chybu, mě se teda moc zamlouvá :)

      Vymazat
  2. Článek jsem otvírala s malým srdcem, naštěstí sis nekoupila nic, co teprve dostaneš :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, já se Tvých nákupů s holkama taky obávala :D

      Vymazat
  3. ty essence rtěnky jsou mor, koupíš jednu a za chvíli musíš mít další :D plánuju už třetí, ačkoliv jsem nikdy rtěnky nepoužívala! ale za tu cenu je to super kvalita a jsou fajn na testování odstínů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to je první rtěnka, a jsem docela spokojená, a taky už obhlížím další odstíny :D

      Vymazat
  4. Tonka balíčku jsem taky neodolala, po slevě vyšel na nějakých 80 Kč, za tři produkty je to skvělá cena! Nejvíc nadšená jsem zatím z krému na ruce, zpočátku je na můj vkus mastnější, ale pak se vsákne. A to balení je prostě nádherné. Měla jsem chuť nechat si ho nerozdělané na stole a jen se jím kochat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto se mi líbil. Za tu cenu výrobky, které si vždycky najdou využití. Jediný krém na ruce jsem ještě nezkoušela, tak jsem na něj zvědavá. Toho balení b¨mi bylo taky líto při otvírání. Bylo fakt hezké :)

      Vymazat
  5. Tonkovou sadu jsem si kupovala už ná Vánoce, ale nelituju ani za plnou cenu. :) Jinak hezké věci, vskutku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta rtěnka vypadá dobře :) pěkný článek !!


    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Limitku od Alverde mám velmi ráda :) Odlakovač jedině Ebelin. Rtěnku od Essence jsem si pořídila minulý týden. V takovým zajímavým růžovým odstínu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥