pátek 7. února 2014

Amica - Suchý šampón

Suchý šampón se občas hodí, že jo. Nestíháte, nechce se vám, jste na cestách s omezeným přístupem do teplé sprchy. A abychom nemusely nosit šátky nebo vlasy schovávat do drdolu, byl tady člověk, který vymyslel suchý šampón. Díky bohu.

Tahle pixla s pěknou paní vyjde do 30 Kč za 30 gramů. Podle toho, co jsem se o ní dočetla, by to měl být jeden z nejoblíbenějších sucháčů. Tak jsem se rozhodla ho prubnout. 

Vyrobila ho firma Alpa, jo přesně ta, kterou vám mamka patlala na rozbité kolena (aspoň mě teda jo!). Moc oveřená kosmetická značka to teda není, ale proč nevyzkoušet, jestli i levné věci fungují.

Je to klasický prášek, který vypadá jako pudr na dětskou prdýlku. A taky tak voní. Není to nic nepříjemného, ale nechci aby moje vlasy voněly jako zadeček nějakého batolátka, co si budeme povídat. Použití je jednoduché a stejné jako u všech jiným pudrových sucháčů. Píšou, že asi 3g si naprášit na vlasy, a pak důkladně vykartáčovat. 

Musím uznat, že pudr ve vlasech vidět nešel a po vyčesání jsem neměla vlasy ani našedivělé. Přičítám kladný bod. Vlasy vypadají ne už tak mastně, ale přece jen to je jako nouzovka, a po půl dni by to chtělo zopakovat, jenže komu by se tohle chtělo. Takže si stejně musím udělat drdol. Ale to bych pořád ještě dokázala skousnout, za tu cenu.

Co mu ale neodpustím je to, že mi dělá lupy. Prostě mi vysuší i pokožku hlavy, i když se snažím na ni pudr neprášit. Ač normálně lupy nemívám, po použití tohoto pudru jich mám jak máku, a jsou pořádně velké, takže nic, co by se dalo skrýt.

Složení: rice starch, parfum, amyl cinnamal, coumarin, linalool, citronellol, eugenol, hydroxycitronellal, d-limonene, isomethyl ionone, benzyl alcohol, benzyl benzoate, benzyl salicylate, geraniol, hexyl cinnamal, evernia furfuracea, musk ketone

Bohužel nejsem spokojená, a ani za tak malou cenu bych sis jej znovu nekoupila. 
Hodnocení: 3/10


7 komentářů:

  1. Hmm, tak to by mi taky nevyhovoval :-( Svědí mě hlava normálně, natož tomu ještě pomáhat :-D Mám doma suchý šampon od Baley, ale zatím jsem ho ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, jak bude fungovat a vyhovovat :)

      Vymazat
  2. Přiznám se, že suché šampony si mě absolutně nezískaly, měla jsem jeden z boxu a zkusila dvakrát, mám z toho vždy takový nechutně upatlaný pocit...nevím no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upatlaný pocit nemám, ale taky jsem z toho na rozpacích.

      Vymazat
  3. Nj, tak tenhle taky už nikdy.. Svědí mě z něj strašně hlava a padají mi vlasy :(
    Teď mám suchý šampon ve spreji od Klorane a je to teda neskutečný rozdíl, jsem s ním moc spokojená :)
    (recenze http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/11/hypoalergenni-suchy-sampon-klorane.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo! Tak to je teda rozdíl. Díky za tip! :)

      Vymazat
  4. to byl můj první sucháč, tak 6 let zpátky :D od té doby jsem jich vyzkoušela víc, ale ten Klorane, o kterém psala Nicca, taky doporučuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥