čtvrtek 2. ledna 2014

Vzorečkování

Občas se mi doma nahromadí kupa vzorků - však to znáte. A tak si tam spokojeně leží a leží. Až se jednoho dne naštvete, a rozhodnete se s nima konečně pořádně zatočit. Tak jsem se do nich pustila taky.

Lush - Smitten krém na ruce
Na obalu vzorečku je napsaná hláška: "Light and easily absorbed for sweet smelling hands". Dokonce mi ho doporučily i Lushí víly, když jsem si stěžovala, že Helping Hands tak trošku zkvašeně smrdí. Tak jsem do prubla. A jak moc sladce mi voněly ruce? Vůbec. Prostě jsem v něm zase cítila něco zkaženého, a krém byl ještě před expiračkou. Jinak bych řekla, že jeho účinky jsou vesměs stejné jako u Helping Hands. Na prdel si z něj nesednu, celé balení nekoupím.
Hodnocení: 5/10


Primavera - Energizing, Ginger lime - Hand & Nail Cream
Jako první bych hodnotila vůni. Voní tak jako celá sada, kterou jsem již od Primavery testovala (více info tady). Citrónová vůně s tím rozdílem, že zde je celkem cítit i ten zázvor, ale převládá citrón. Příjemná nevtíravá vůně. Vsakování ujde, výdrž vyživených rukou průměrná. Neuchvátil mě natolik, abych si koupila celé balení.
Hodnocení: 6/10

John Masters Organic - Šampón pro normální vlasy s levandulí a rozmarýnem
Ach jo, tenhle vzoreček jsem neměla dostat do rukou. Nebo jsem ho měla rovnou někomu dát. Proč? Protože je skvělý, a já si teď budu muset koupit celé balení (okolo 500Kč!), a to fakt není fér. Šampón voní krásně Levandulově, rozmarýn z něj cítím jen jako podtón. Pěnil hezky, a vlasy po něm nevrzaly. Vlasy se lesknuly moc hezky i druhý den po umytí. Chci vyzkoušet celé balení!
Hodnocení: 9/10 (co se dá hodnotit z jednoho pytlíku - účel splnil a nalákal mě.)

John Masters Organic - Citrus & Neroli detangler (kondicionér)
Taky špatná volba, potřebuju nutně celé balení. Vlasy se krásně lesknou, jsou hebké, a kondicionér voní lehce po citrusech, žádná výrazná záchodová vůně.
Hodnocení: 9/10


Zaujalo Vás něco z mojich vzorečků? Nebo si klidně necháte zajít chuť ?

8 komentářů:

  1. Mě tak nějak dlouhodobě zaujalo JMO, ale pořád nějak nevím, nevím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím moc dobře, ale ta cena mě prostě dostává. Budu muset počkat na nějakou mega slevu :)

      Vymazat
  2. já jsem dostala na Vánoce cestovní sadu JMO, tak se moc těším na zkoušení... zatím jsem to jenom očichávala a voní perfektně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti teda upřímně závidím, těším se na recenzi, jak se bude líbit Tobě :)

      Vymazat
  3. rozhodně me zaujal ten šampon s lavadnulí, ale uvisím, cena rozhodně není malá:) Asi je to hloupé, ale vůbec nevím co to znamená "když vlasy vržou" ?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to není hloupé, buď ráda, že jsi to nezažila (teda asi, jinak by jsi to poznala) - mě se to stává s některými šampóny, které vlasy přesuší a když jsou mokré tak nepříjemně vržou pod prstama :)

      Vymazat
  4. děkuji, také se snažím pracovat na sobě po celý rok nečekám na datumy, začnu hned :)

    OdpovědětVymazat
  5. JMO, pomoooc :D Teraz je na Naturissimo v zľave šampón aj bazlam, ľutujem, že som si ešte pred Vianocami spravila zásobu a to tiež nie lacnú, radšej by som si objednala JMO...tak váham...a čakám na výplatu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥