úterý 28. ledna 2014

Space girl - Lush

Je to fialové, třpytivé a vypadá to jako létající talíř obývaný zelenýma potvorama z vesmíru. Ano, je to balistik Space Girl.

Balistik jsem dostala v prosíncovém bloboxu. A jelikož se jednou za čas ráda naložím do vany, tak tyhle hračičky do vany mám ráda, obzvláště když je venku taková klemra, a domů chodím vymrzlá na kost.

Balistik po vhození do vody nepraská, i když je ve složení praskací prášek. Tenhle Saturn je třpytivý, takže se voda třpytila. Na těle už ale třpytky nezůstaly, pro mě dobře, aspoň je nemusím nacházet po celém bytě :) Co se mi líbí na Lushích třpytkách je to, že jsou zase o krok blíže k přírodě. Třpytky totiž nejsou plastové ale vytvořené z látek rozpustných v přírodě, např: agar, který je přírodní polysacharid, vyráběný z mořských řas.
Rozpouštějící se Saturn
Vůně téhle hračky nebyla nijak extra poutavá, připomínala mi dětské žvýkačky. Bohužel ani výživa těla nebyla moc super, oproti jiným balistikům, které jsem vyzkoušela od Lushe. 

Balistik bych si sama nekoupila, když už tak určitě jiný, tenhle mě natolik nezaujal.
Hodnocení: 4/10

Máte rády blbůstky do vany?

2 komentáře:

  1. Teď už se nekoupu, ale dřív jsem měla podobné bomby docela ráda. Nicméně ty peníze za Lushí balistiky bych nedala, u nás je prodávají v obchůdku za dvacku. Nejsou sice tak pěkně barevné, ale čert to vem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já tyhle blbůstky strašně ráda okukuju a pak vystavuju :D Ale taky už jsem si dlouho žádný od Lushe nepořídila, dívám se po jiných značkách, které jsou kolikrát ještě několikrát lepší než Lushí.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥