sobota 18. ledna 2014

Máslový Sladký sen

Tělové máslíčka od Alverde jsou velmi oblíbená, a když se v drogeriích vyskytla Vánoční edice, padla v mžiku. Já jsem samozřejmě nestihla ukořistit ani jedno balení, jelikož jsem na tyhle akce tak trochu pomalejší. Pokud něco netrvá dostatečně dlouho, nejsem schopná se k tomu dohrabat. Díky prosincovému Bloboxu jsem ale měla možnost vyzkoušet jedno balení Sladkého snu.


Máslo je husté tak akorát, dobře se s ním zachází, ale jsem zvyklá na másla, která jsou tuhá, tohle bych nazvala spíše hustší tělový krém. Dobře se vsakuje, vyživuje tak nějak normálně.

A sladký sen? Já si od sladkého snu představuju něco jiného. Čekala bych, že ucítím třeba vanilku, nebo nějakou vůni více blízkou Vánocům. Po přičichnutí ke krému cítím nakyslou brusinku, a po uvolnění vůně na těle cítím poctivý sypaný čaj, lehce kyselý.

Popravdě řečeno jsem od téhle profláklé edice čekala více. Žádný zázrak se nekoná (já vím, žádný nebyl slibovaný). Obal se mi líbí, jednoduchý a vkusný. Samozřejmě jsem si již dostala na dno, i když krém mám asi jen měsíc, a to jej nepoužívám každý den, takže spotřeba docela jede. I tak jsem ráda, že jsem jej mohla vyzkoušet, ale odvařená z něj nejsem. (Věřím tomu, že příští rok stejně budu vyhlížet novou limitku a třepat se na ni :D)
Hodnocení: 5/10

Ulovily jste taky másílka v dm? Jste s nimi spokojené?

5 komentářů:

  1. Mě se všechny vůně docela líbí, žádná pecka , pro kterou bych si je koupila znovu,ale pokožka je pak krásně hydratovaná a překvapivě se dobře vpíjí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vpíjí se doopravdy dobře, na to jsem taky hleděla :)

      Vymazat
  2. Ja som túto limitku ani len nepostrehla :D Jedinú limitovanú edíciu od Alverde (na ktorú si spomínam) som mala Lemon Love (duo sprchový gél a telové mlieko) - voňalo to ako citrónové keksíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle limitku jsem zase nepostřehla já :D

      Vymazat
  3. tak toto som nepostrehla v dmke. Ale mám vonave masielko od alverde - pomaranč a vonia ako cukríky Lipo.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥