čtvrtek 30. ledna 2014

Kde nestačí kokosák...

...tam nastrčí svého vanilkového bráchu od Saloosu. No vážně. Jakž takž jsem se začala pomaličku zbavovat závislosti na kokosovém oleji. Začala jsem občas používat na vaření olivový olej. Na vlasy jsem si začala dávat masku.

A v tom to přišlo. Vanilková kokosová péče se mi nasáčkovala do koupelny.

Nenápadně a pomalu opět vystřídal masku na vlasy. Aby toho nebylo málo, přestala jsem potřebovat i pěnu na holení. Díky tomuhle voňavému kokosáku se taky po holení nemusím mazat, jelikož pokožka zůstane hebká a vyživená i po nájezdu žiletky. Takže ušetřím i na tělovém mléku.


Jak už má Saloos ve zvyku, kokosák je v bio kvalitě, a neobsahuje žádné chemické blafy ani barviva a konzervanty. Vůně Bourbonu je jemná a nepřebíjí vůni kokosu. Konzistence je stejná jako u klasického kokosáku a vlastnosti si taky uchoval. Topí se při nižších teplotách okolo 25°C.


Takže pokus o vytěsnění kokosového oleje ze svého života se mi nepovedl. A proč bych to vlastně dělala, když je to ideální pomocník na téměř všechno. Po dopotřebování si brousím zuby na čokoládovou vůni.

Rozhodně doporučuju milovníkům kokosového oleje, kteří si chtějí zpříjemnit  své kokosové dýchánky novou vůní, protože se vyrábí ve variacích Vanilka, Pomeranč, Caffe Latte, Tropic a Čokoláda.

Hodnocení: 10/10

Znáte tyhle luxusní kokosové péče od Saloosu? 

14 komentářů:

  1. Chichi, to je něco, že? :) Už jsem měla všechny krom vanilky, suverénně nejlepší je pro mě pomeranč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zblázněná do čoko-peelingu, takže musím zaručeně i na čoko-kokosák. Ale věřím tomu, že vyzkouším všechny :)

      Vymazat
  2. Paráda, ja som zatiaľ mala len obyč kokosák, ale práve od Saloosu chcem skúsiť aj iné vône, táto vanilka sa mi páči a pokukujem po tropic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tropic si koupím na léto, beztak :D

      Vymazat
  3. Mám Čokoládu a prvních pár týdnů (měsíců? :-D) jsem ho vždycky napřed několik minut očuchávala a až když jsem měla dost, pak teprve jsem se mohla namazat. Kdo ho neměl, nepochopí! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, čokoláda je moje příští volba :)

      Vymazat
  4. Zařazuji na seznam "musím mít" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem zvědavá, jestli budeš spokojená :)

      Vymazat
  5. Ach bože! Kokosák ve spojení s dokonalou vůní vanilky! :-) To mi doma nesmí chybět! A budu moct vyhodit masku na vlasy a pěnu na holení, to se vyplatí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač multifunkční věci nemusím, tehle kokosák je fakt super :)

      Vymazat
  6. Jsem věděla, že ho budeš mít :D Já ho objevila u nás v Hradci v jednom zapadlém obchůdku den před odletem a peníze už jsem měla jen na kartě a ty nebrali, takže jsem si ho nemohla koupit :( Měla jsem spadeno na čokoládový, strašně mě mrzí, že jsem si ho nemohla koupit a hlavně když čtu tenhle tvůj článek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsi to mohla vědět, že ho budu mít? :D To mě mrzí, že jsi ho nemohla vyzkoušet, ale jestli chceš, klidně Ti jej pošlu :))

      Vymazat
  7. já teď dodělávám ten pomerančový a je to perfektní věc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosový olej a vôňa vanilky, lepšiu kombináciu si človek nevie ani predstaviť :3 Kika

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥